Okei, eli mä olen muuttamassa Pohjois-pohjanmaalta ens kuussa Helsinkiin ja jännittää ihan hulluna! Onko täällä muita jotka ovat muuttaneet Helsinkiin tai ovat muuttamassa?
Kiinnostaisi kuulla kokemuksia, vinkkejä ja yleistä keskustelua aiheesta 🙈
Muutan Helsinkiin ja jännittää!!
3
213
Vastaukset
- Anonyymi
No ei kai sitä kannata sen kummemmin jännittää. Välimatkat on aika pitkiä pk-seudulla ja ihmisiä jonkin verran enemmän. Jonkin verran erilainen murre. Kyllä se hyvin menee. Itse olen jo melkein 50 v ukkeli, muutin Espooseen Savosta 1990-luvulla.
- Anonyymi
Moikka.Muutin pyhäjoelta helsingin kannelmäkeen viime vuonna ja olen tykännyt on aivan eri palvelut ja juna ja linjuri vuorot.
Kotini läheltä lähtevät upeat hiihto ja lenkkireitit vantaalle ja espooseen asti.
Hienoa on että näin lähellä kaupungin keskustaa löytyy upea luonto.
Pyhäjokea toki kaipaan siellä jokainen tunsi toisensa ja kenelläkäön ei ollut kiire,silti helsinki on hyvä asua ja omaa autoa ei tarvitse siinä tulee säästöä vaikka vuokra korkeampi onkin ja täällä on töitä. - Anonyymi
Onneksi on vakituinen työ odottamassa siellä ja muutamia tuttuja, niin helpompi asettua kodikseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111