Okei, eli mä olen muuttamassa Pohjois-pohjanmaalta ens kuussa Helsinkiin ja jännittää ihan hulluna! Onko täällä muita jotka ovat muuttaneet Helsinkiin tai ovat muuttamassa?
Kiinnostaisi kuulla kokemuksia, vinkkejä ja yleistä keskustelua aiheesta 🙈
Muutan Helsinkiin ja jännittää!!
3
199
Vastaukset
- Anonyymi
No ei kai sitä kannata sen kummemmin jännittää. Välimatkat on aika pitkiä pk-seudulla ja ihmisiä jonkin verran enemmän. Jonkin verran erilainen murre. Kyllä se hyvin menee. Itse olen jo melkein 50 v ukkeli, muutin Espooseen Savosta 1990-luvulla.
- Anonyymi
Moikka.Muutin pyhäjoelta helsingin kannelmäkeen viime vuonna ja olen tykännyt on aivan eri palvelut ja juna ja linjuri vuorot.
Kotini läheltä lähtevät upeat hiihto ja lenkkireitit vantaalle ja espooseen asti.
Hienoa on että näin lähellä kaupungin keskustaa löytyy upea luonto.
Pyhäjokea toki kaipaan siellä jokainen tunsi toisensa ja kenelläkäön ei ollut kiire,silti helsinki on hyvä asua ja omaa autoa ei tarvitse siinä tulee säästöä vaikka vuokra korkeampi onkin ja täällä on töitä. - Anonyymi
Onneksi on vakituinen työ odottamassa siellä ja muutamia tuttuja, niin helpompi asettua kodikseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776