Asus VivoBook toimiin hyvin mutta hdmi kaapelilla kytketty isompi näyttö lopetti toimimasta
Siis näyttö kyllä toimii toisella tiekkarilla ja samalla johdolla mutta tämä on jo toinen kerta kun tämä vika ilmenee smalla tavalla. Kaapeli on kunnossa.
Toiminta meni niin että läppäri jumitti kesken työskentelyn Kone täytyi palauttaa tehtävähallinnan kautta että jumi lähti pois ja sen jälkeen ei lisänäyttö lähtenyt mukaan.
viime elokuussa ostettu läppäri takuu on mutta ennenkuin matkustaa kylille kyselen??
Rinnakkais näyttö ei toimi
12
392
Vastaukset
- Anonyymi
Näkyykö se toinen näyttö Näytön Asetuksissa?
- Anonyymi
Windowsongelmasta ei kannata syyttää konetta!
Kun tietäisi mitkä ajurit sitä yhtetyttä ylläpitää
- Anonyymi
Tietysti olet kokeillut Wintangentti P mutta ainakin minulla joskus ilmoitetaan että lataa uusimmat ajurit. Esim SDIO tai Driver Booster löytää helposti uusimpia ajureita.
Kuitenkin Driver Booster asentaa ilman lupaa ohjelmia jotka kuitenkin voi poistaa eri lailla. - Anonyymi
Ei näyttö mitään ajuria tarvitse. Näytönohjain on eri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näyttö mitään ajuria tarvitse. Näytönohjain on eri.
Tavallaan tarvitsee koska jos extra näyttö ei toimi niin uudemmilla näytönohjaimen ajureilla alkaa toimia. Itselläni tätä ongelmaa kun joskus asentelen Win7:mää huvikseni ja xtra näyttöä ei saa toimimaan muuten kuin että asentaa uudemmat ajurit.
Ihmeiden aika on aina
Vein läppärin gikantin hultoon eikä mitään vikaa.
Tulin kotiin ja kytkin omaan lisä näyttöön eikä mitään ongelmaa
Vika korjaantui kun läppäri sai matkustaa 38km mennentulen, onhan se näillä pensan hinnoilla ihan hyvä juttu. Kuka vielä moittii polttoaineen hintaa kun ajtatelee mitä sillä saa- Anonyymi
Kannattaa tsekata sieltä näytön valmistajan sivuilta löytyykö sille monitor.inf ajuri kyseiselle mallille jos sellainen löytyy niin se aina vakauttaa menoa
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tsekata sieltä näytön valmistajan sivuilta löytyykö sille monitor.inf ajuri kyseiselle mallille jos sellainen löytyy niin se aina vakauttaa menoa
Kiitos laitan muistiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittääkseni näytöt eivät ole tarvinneet ajuria vuosikymmeniin. Kaikki näytöt ovat ns. plug and play näyttöjä jolloin käyttöjärjestelmä saa tarvittavat tiedot näytöstä itsestään.
Vika tai ominaisuus täytynee olla siinä laitteessa jota käytetään?
Vikoja luultavasti on myös muissa, mutta niitä ei ole nyt minun käytössäni...muiden laitteiden niitä vikoja.
Antaa pallaa, asian vierestä viattomasti
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391