Asus VivoBook toimiin hyvin mutta hdmi kaapelilla kytketty isompi näyttö lopetti toimimasta
Siis näyttö kyllä toimii toisella tiekkarilla ja samalla johdolla mutta tämä on jo toinen kerta kun tämä vika ilmenee smalla tavalla. Kaapeli on kunnossa.
Toiminta meni niin että läppäri jumitti kesken työskentelyn Kone täytyi palauttaa tehtävähallinnan kautta että jumi lähti pois ja sen jälkeen ei lisänäyttö lähtenyt mukaan.
viime elokuussa ostettu läppäri takuu on mutta ennenkuin matkustaa kylille kyselen??
Rinnakkais näyttö ei toimi
12
818
Vastaukset
- Anonyymi
Näkyykö se toinen näyttö Näytön Asetuksissa?
- Anonyymi
Windowsongelmasta ei kannata syyttää konetta!
Kun tietäisi mitkä ajurit sitä yhtetyttä ylläpitää
- Anonyymi
Tietysti olet kokeillut Wintangentti P mutta ainakin minulla joskus ilmoitetaan että lataa uusimmat ajurit. Esim SDIO tai Driver Booster löytää helposti uusimpia ajureita.
Kuitenkin Driver Booster asentaa ilman lupaa ohjelmia jotka kuitenkin voi poistaa eri lailla. - Anonyymi
Ei näyttö mitään ajuria tarvitse. Näytönohjain on eri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näyttö mitään ajuria tarvitse. Näytönohjain on eri.
Tavallaan tarvitsee koska jos extra näyttö ei toimi niin uudemmilla näytönohjaimen ajureilla alkaa toimia. Itselläni tätä ongelmaa kun joskus asentelen Win7:mää huvikseni ja xtra näyttöä ei saa toimimaan muuten kuin että asentaa uudemmat ajurit.
Ihmeiden aika on aina
Vein läppärin gikantin hultoon eikä mitään vikaa.
Tulin kotiin ja kytkin omaan lisä näyttöön eikä mitään ongelmaa
Vika korjaantui kun läppäri sai matkustaa 38km mennentulen, onhan se näillä pensan hinnoilla ihan hyvä juttu. Kuka vielä moittii polttoaineen hintaa kun ajtatelee mitä sillä saa- Anonyymi
Kannattaa tsekata sieltä näytön valmistajan sivuilta löytyykö sille monitor.inf ajuri kyseiselle mallille jos sellainen löytyy niin se aina vakauttaa menoa
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tsekata sieltä näytön valmistajan sivuilta löytyykö sille monitor.inf ajuri kyseiselle mallille jos sellainen löytyy niin se aina vakauttaa menoa
Kiitos laitan muistiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tsekata sieltä näytön valmistajan sivuilta löytyykö sille monitor.inf ajuri kyseiselle mallille jos sellainen löytyy niin se aina vakauttaa menoa
Käsittääkseni näytöt eivät ole tarvinneet ajuria vuosikymmeniin. Kaikki näytöt ovat ns. plug and play näyttöjä jolloin käyttöjärjestelmä saa tarvittavat tiedot näytöstä itsestään.
Vika tai ominaisuus täytynee olla siinä laitteessa jota käytetään?
Vikoja luultavasti on myös muissa, mutta niitä ei ole nyt minun käytössäni...muiden laitteiden niitä vikoja.
Antaa pallaa, asian vierestä viattomasti
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550