Rinnakkais näyttö ei toimi

Asus VivoBook toimiin hyvin mutta hdmi kaapelilla kytketty isompi näyttö lopetti toimimasta
Siis näyttö kyllä toimii toisella tiekkarilla ja samalla johdolla mutta tämä on jo toinen kerta kun tämä vika ilmenee smalla tavalla. Kaapeli on kunnossa.

Toiminta meni niin että läppäri jumitti kesken työskentelyn Kone täytyi palauttaa tehtävähallinnan kautta että jumi lähti pois ja sen jälkeen ei lisänäyttö lähtenyt mukaan.
viime elokuussa ostettu läppäri takuu on mutta ennenkuin matkustaa kylille kyselen??

12

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näkyykö se toinen näyttö Näytön Asetuksissa?

• Anonyymi

Windowsongelmasta ei kannata syyttää konetta!

• Kun tietäisi mitkä ajurit sitä yhtetyttä ylläpitää

• Anonyymi

Tietysti olet kokeillut Wintangentti P mutta ainakin minulla joskus ilmoitetaan että lataa uusimmat ajurit. Esim SDIO tai Driver Booster löytää helposti uusimpia ajureita.
        Kuitenkin Driver Booster asentaa ilman lupaa ohjelmia jotka kuitenkin voi poistaa eri lailla.

• Anonyymi

Ei näyttö mitään ajuria tarvitse. Näytönohjain on eri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei näyttö mitään ajuria tarvitse. Näytönohjain on eri.

Tavallaan tarvitsee koska jos extra näyttö ei toimi niin uudemmilla näytönohjaimen ajureilla alkaa toimia. Itselläni tätä ongelmaa kun joskus asentelen Win7:mää huvikseni ja xtra näyttöä ei saa toimimaan muuten kuin että asentaa uudemmat ajurit.

• Ihmeiden aika on aina
      Vein läppärin gikantin hultoon eikä mitään vikaa.
      Tulin kotiin ja kytkin omaan lisä näyttöön eikä mitään ongelmaa
      Vika korjaantui kun läppäri sai matkustaa 38km mennentulen, onhan se näillä pensan hinnoilla ihan hyvä juttu. Kuka vielä moittii polttoaineen hintaa kun ajtatelee mitä sillä saa

• Anonyymi

Kannattaa tsekata sieltä näytön valmistajan sivuilta löytyykö sille monitor.inf ajuri kyseiselle mallille jos sellainen löytyy niin se aina vakauttaa menoa

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa tsekata sieltä näytön valmistajan sivuilta löytyykö sille monitor.inf ajuri kyseiselle mallille jos sellainen löytyy niin se aina vakauttaa menoa

Kiitos laitan muistiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittääkseni näytöt eivät ole tarvinneet ajuria vuosikymmeniin. Kaikki näytöt ovat ns. plug and play näyttöjä jolloin käyttöjärjestelmä saa tarvittavat tiedot näytöstä itsestään.

• Vika tai ominaisuus täytynee olla siinä laitteessa jota käytetään?
        Vikoja luultavasti on myös muissa, mutta niitä ei ole nyt minun käytössäni...muiden laitteiden niitä vikoja.
        Antaa pallaa, asian vierestä viattomasti

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1449
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1286
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      4
      1088
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1076
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      900
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      61
      852
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      840
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      778
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      770
    Aihe