Viaplayssa on 14 urheilukanavaa, tietäisikö joku mikä niistä kanavista näyttää Formulat suorana?
Formula 1 !!!!!!
7
420
Vastaukset
- Anonyymi
Elisa Viihde Viaplay Total ja V premium. Riippuu mikä tilaus. Näyttää aika kalliita olevan? Löytyy kyllä halvempiakin.
- Anonyymi
No mikä se oli noista 14?
- Anonyymi
Mäkin yritn löytää sen mutta ei löytynyt. Pitäisi kai katsoa 40:llä pelkkä kooste keskiyöllä.
- Anonyymi
Ei kannata maksaa ahneille mitään formuloista. Minä tilasin F1 TV:n ja maksaa 13,99€. Monipuoliset kameratoiminnot, dokkareita, kaikki f1 kaudet vuodesta 1970 koosteina. F1,F2 ja F3 harjoitukset, aika-ajot ja kisat suorina ja kokonaisina tallenteina katsottavissa. Asiantuntevat selostajat ja toimittajat. Ja stream on ollut parempi kuin cmore:lla aiemmin oli.
Suosittelen. Vaatii tietysti kielitaitoa että ymmärtää kaiken mutta siinähän se kehittyy jos ei sellaista ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata maksaa ahneille mitään formuloista. Minä tilasin F1 TV:n ja maksaa 13,99€. Monipuoliset kameratoiminnot, dokkareita, kaikki f1 kaudet vuodesta 1970 koosteina. F1,F2 ja F3 harjoitukset, aika-ajot ja kisat suorina ja kokonaisina tallenteina katsottavissa. Asiantuntevat selostajat ja toimittajat. Ja stream on ollut parempi kuin cmore:lla aiemmin oli.
Suosittelen. Vaatii tietysti kielitaitoa että ymmärtää kaiken mutta siinähän se kehittyy jos ei sellaista ole.Toimiiko pysähtelemättä ja pikselöitymättä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimiiko pysähtelemättä ja pikselöitymättä?
Toimii. Ainakin Androidtv:llä. Ja suorat lähetykset on 109,99€ per kausi.
- Anonyymi
Silloin kun asiat olivat vielä hyvin, tavarat maksettiin markoilla ja formulat katsottin ylen kanavalta ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!
https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!3755922Nakkilassa on raiskattu wanhus
Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )194083Haluaisin tietää miten sulla menee
Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(951696Mikamika missä mika
Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter141542Natoon liittymisen hinta kova.
Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht3761533Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..
Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k1691510Totuus on että
Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j421470- 631428
Aiotko saattaa sen loppuun
..mikä on meillä pahasti kesken..ja milloin...en jaksa odottaa enää..54957- 39955