Hammaslääkäriin

Anonyymi

Mitä mieltä olette hammashoitolasta? Saako asiallista kohtelua?

37

3237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tiijä kun ei saa aikaa.

    • Anonyymi

      Yksityiselle ei kannata mennä, kun KELA korvaukset 7e. Yksityiset voisikin lopettaa kokonaan, turhakkeita.

      Hammaslääkäriin pääsee kun valittaa aivan pirusti särkyä ja jomotusta tai koko suuhaisee kuin sikala.

      • Anonyymi

        Vai turhakkeita, luuletko että yksityiset hammaslääkärit pitäisivät vastaanottojaan jos siellä ei kävisi potilaita ja se ei olisi kannattavaa. 🤣


    • Anonyymi

      Huonoa palvelua. Ovat niin olevinaan ja esittävät Jumalaa.

    • Anonyymi

      Eihän sinne särkypäivystykseen oteta jos menet 8.30 kysymään,vaikka
      klo 10.00 asti on ilmoittautumis aika ilmoitettu!

    • Anonyymi

      Aikoja perutaan, pientä vittuilua ilmassa koko ajan, niin asiakkaille kuin henkilökunnallekin, tuskinpa menisin jos olisi muuta paikkaa asioida.

      • Anonyymi

        Tuota juuri pelkään, ennen haukuttiin suoraan jos oli huonot hampaat. Ovat olevinaan Jumalia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota juuri pelkään, ennen haukuttiin suoraan jos oli huonot hampaat. Ovat olevinaan Jumalia.

        Yhtä suuhygienistiä karttoivat kaikki, kun haukkui suoraan. Ja monelta meni hampaat huonoon kuntoon, kun eivät menneet enää sinne.


    • Anonyymi

      Turha hoiattaa hampaitaan, rahat männöö hukkaan, ostaa sitten myöhemmin täysrotteesit jotka saapi muutamalla satasella.

    • Anonyymi

      Henkilökunnan sukulaisille löytyy aikoja. Varma tieto.

    • Anonyymi

      Hyvin löytyi aika päivystyksestä, kun on ajoissa liikkeellä. Toimenpide oli nopea ja kohtelu hyvin asiallista. Samalla sain vielä tarkastusajankin. 10
      Ja ei mitään suhteita kehenkään siellä.

    • Anonyymi

      Minun hammas pilattiin siellä. Eikä kukaan korvaa korjausta.

      • Anonyymi

        Tottakai korvataan jos on hoitovirhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai korvataan jos on hoitovirhe.

        Ei korvata!


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen valitusta täällä taas on. Olen aina saanut hyvän palvelun hammashoitolasta.
      Taitaa valittajilla olla jotain henkilökohtaista ongelmaa, kun tyhjästä valitetaan.

    • Anonyymi

      Hyvää palvelua olen saanut.

    • Anonyymi

      Hampaattomat asiakkaat juoruavat.

      • Anonyymi

        Van ,niin tehhään ja puhutaan niinku ei oesi etes alaleokoa,!


    • Anonyymi

      ollaan kiitollisia että on ylipäätään täällä hammaslääkäri.
      pieni kohta suuri kipu siihen tarvitaan hammaslääkärin apua.

    • Anonyymi

      Ei saa. eivätkä ole kuulleetkaan sanaa" vaitiolovelvollisuuus."
      Kannattaisi tehdä valitus Aviin .Jospa käytös muuttuisi.
      He ovat asiakkaita varten ,kettuilu ei kuulu hyvään käytökseen.Sama malli terveyskeskuksen puolella.
      Tänne korpeen pesiytyy kaikki luonnevikaiset töihin.
      Ei muuta kuin valituksia väsäämään.

      • Anonyymi

        Näinpä. Ei sinne viiti mennä. Puhuvat keskenään asiakkaista sittiä. Itse kun ovat niin täydellisiä. 😂


    • Anonyymi

      Yksityinen on kyllä aika kallis, mutta toki sinne pääsee nopeammin. Itse käyn julkisella puolella oikomishoidon takia joka kuukausi ja ainakin näin säännöllisen hoidon aikana on hyvin kyllä toiminut. Toki yksittäinen hammaslääkärikäynti on vaikeampi saada, koska julkisella puolella niinpitkät jonot.

      • Anonyymi

        Joku tiesi, että yksityinen ei tule kovin paljon kalliimmaksi kuin julkinen. Kela korvauksen saa yksityisellä suoraan, joten se itselle jäävä osuus on kuulemma vain hieman kalliimpi kuin julkisella.

        Näin minulle kertoi yksi tuttava, jonka isä ja äiti olivat äskettäin käyneet yksityisellä hammaslääkärillä, koska julkisella olisi joutunut kauan jonottamaan.


    • Anonyymi

      Hyvää palvelua saa suomussalmen hammashoitolassa, nuori mies hammaslääkäri ja apuri, ei mitään valittamista, päinvastoin, pelkopotilas olen, ja hyvän vaikutelman sain, ja luottamuksen.

    • Anonyymi

      ....aena ovat poes vetässeet risan ja kivistävän van vielä näkkileipä hienontuu , sittä valitan kun nuo kolome viimmestä kiskotaan....

    • Anonyymi

      Hampaat pestään kerran vuodessa olipa ne likaiset tai EI

      • Anonyymi

        Aamuin illoin pesen,hampaat voi olla muutenkin huonot pesuista riippumattomista syistä.


    • Anonyymi

      Hyvähampaisille tarkoitettu laitos.j ei saa vikoja olla kun menee sinne.

    • Anonyymi

      Soitin kerran aikavarausta. Soittelivat vastaan , ottivat nimen ja hetun, sanoivat että outtele 6-8 kuukautta.
      8 kuukaudene perästä soitin uudestaan. Naputtivat konetta ja sanoivat, että ei näy nimeä jonotuslistalla.
      Pyysin panemaan nimen listalle. Aikoivat laittaa ja lupailivat, että alle vuojen sisään tulee aika.
      Emäntä on aikoja sitten lopettanut kielareiden antamisen, kun henki hunajoi kuulemma revon syötille. Pillunkin kanssa alkaa tehä tiukkaa.
      Että sellaista palvelua.

      • Anonyymi

        Eikö hampaat enää takerru siihen värkkiin?😜


    • Anonyymi

      Hammashoitolan henkilöstö on melko suurelta osin ilmeisesti työhönsä niin tympääntynyttä, että se puretaan asiakkaisiin. Yksi hammaslääkäreistä myös tuntuu toheloivan hampaiden kanssa. Yksi taas on niin töykeä, että hänen huoneeseen pitää mennä aina kumarrellen ja anteeksipyydellen.

      • Anonyymi

        Ja vielä kehutaan kylillä, että kyllä tutun kauppaa aika löytyy!
        Törkeää toimintaa.


    • Anonyymi

      Hyvin on päässyt,eikä kukaan ole moittinut.

      • Anonyymi

        Kuulut sisäpiiriin ilmeisesti.
        Ei korppi korpin silmää noki!!!


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe