Telian pp.inet.fi sähköposti lakkautetaan

Anonyymi

Telia tulee lakkauttamaan aidon sähköpostipalvelimensa kohta.
Jotain pitäisi sitten hommata tilalle. Mikä näistä yleisistä "pilipali"-sähköposteista olisi luotettavin?

137

11769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisi pitänyt lakkauttaa jo 15-vuotta sitten. Sellaista kuraa ollut aina! Gmail on tätäpäivää.

      • Anonyymi

        Gmail on surkea, aina valittaa jostain turvallisuusjutuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gmail on surkea, aina valittaa jostain turvallisuusjutuista.

        Hyvä että muistuttaa niistä kun käyttäjät ei yleensä huolehdi tietoturvasta:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että muistuttaa niistä kun käyttäjät ei yleensä huolehdi tietoturvasta:)

        Ei jää pelkästään muistutukseen vaan koko saakelin postiin ei pääse jos ei luovuta puhelinumeroaan ym, tietoja Googlelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jää pelkästään muistutukseen vaan koko saakelin postiin ei pääse jos ei luovuta puhelinumeroaan ym, tietoja Googlelle!

        Näin se pitääkin olla. Googlen pitää varmistaa että käyttäjä on todellinen ja että tietoturva pysyy kunnossa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se pitääkin olla. Googlen pitää varmistaa että käyttäjä on todellinen ja että tietoturva pysyy kunnossa..

        Oletko Googlella töissä kun moista sontaa jauhat? Ei muut palvelut vaadi kaikkea henkilökohtaista tietoa itselleen! Paitsi tietysti maksulliset palvelut ja sen toki ymmärtää koska johonkin ne laskutkin on lähetettävä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Googlella töissä kun moista sontaa jauhat? Ei muut palvelut vaadi kaikkea henkilökohtaista tietoa itselleen! Paitsi tietysti maksulliset palvelut ja sen toki ymmärtää koska johonkin ne laskutkin on lähetettävä!

        Kyllä vaatii muutkin kuten Outlook. Ei ole mikään ihmeellisyys nykypäivänä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaatii muutkin kuten Outlook. Ei ole mikään ihmeellisyys nykypäivänä..

        No minä en ainakaan anna puhelinnumeroani Outlookille ja Gmailiin! Se on saletti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä en ainakaan anna puhelinnumeroani Outlookille ja Gmailiin! Se on saletti.

        Pakko antaa:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko antaa:D

        En anna, jos annan, annan vain prepaidnumeron mutta en laskutusliittymäni numeroa! Sitäpaitsi Gmail kyselee myös kotiosoitetta, arvatkaa vaan annanko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En anna, jos annan, annan vain prepaidnumeron mutta en laskutusliittymäni numeroa! Sitäpaitsi Gmail kyselee myös kotiosoitetta, arvatkaa vaan annanko?

        Eipä minulla ole koskaan kysynyt sitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä minulla ole koskaan kysynyt sitä..

        No minulla kysyi Gmail kotiosoitetta juurikin eilen, arvaa annoinko sen? EN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minulla kysyi Gmail kotiosoitetta juurikin eilen, arvaa annoinko sen? EN!

        Ei Google sellaista kysy:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Google sellaista kysy:)

        No voi jumaliste, kyllä se minulta kysyi että anna joko puhelinnumero tai kotiosoite! Mikä hiton vänkääjä siellä taas vapustelee kun ei usko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi jumaliste, kyllä se minulta kysyi että anna joko puhelinnumero tai kotiosoite! Mikä hiton vänkääjä siellä taas vapustelee kun ei usko?

        aloitti stand up -koomikon uransa marras­kuussa 2001. Seuraavana vuonna hänet valittiin vuoden stand up -tulokkaaksi.[2] Salminen nousi Krisse-hahmollaan kuuluisuuteen vuonna 2003 esiintymällä Hyppönen-Enbuske Experience -keskustelu­ohjelmassa. Krisse toimi ohjelmassa seura­piiri­reportterina ja herätti aluksi hieman hämmennystäkin, sillä osa katsojista luuli hahmoa oikeaksi ihmiseksi. Ohjelmasta saatu suuri suosio poiki vuoden 2003 syys­kuuksi Krisselle oman ohjelman Krisse Show’n Neloselle.lähde?

        Salminen on sittemmin ansioitunut myös muissa rooleissa. Kesällä 2006 hän esitti Lumikin ilkeää äiti­puolta Turun Kesäteatterissa Vartio­vuorella. Seuraavana kesänä oli vuorossa Uuden iloisen teatterin näytelmä Da Lintsi -koodi Linnan­mäen Peacock-teatterissa. Salminen on tehnyt ääni­rooleja animaatio­elo­kuvissa Robots, Keisarin salaisuus, Shrek kolmas ja Toy Story 3.

        Suurimman yleisönsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaatii muutkin kuten Outlook. Ei ole mikään ihmeellisyys nykypäivänä..

        Poistin winkuran aikoja sitten!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jää pelkästään muistutukseen vaan koko saakelin postiin ei pääse jos ei luovuta puhelinumeroaan ym, tietoja Googlelle!

        Käy R-kioskilla, osta prepaid, syötä sen numero Googlen kysyessä numeroa. Kun olet saanut kaiken toimimaan, käy poistamassa puhelinnumero profiilin tiedoista. Google-tilisi pysyy käytettävissä etkä ole luovuttanut Googlelle mitään.

        Varoitus! Älä sitten unohdat tunnustasi tai salasanaasi, koska ei ole keinoa näiden palauttamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy R-kioskilla, osta prepaid, syötä sen numero Googlen kysyessä numeroa. Kun olet saanut kaiken toimimaan, käy poistamassa puhelinnumero profiilin tiedoista. Google-tilisi pysyy käytettävissä etkä ole luovuttanut Googlelle mitään.

        Varoitus! Älä sitten unohdat tunnustasi tai salasanaasi, koska ei ole keinoa näiden palauttamiseksi.

        Ja ei pidä käyttää tällaista tiliä muilla ip osoitteilla kuten vpn kautta. Voi Google kysyä tilin palautusnumeroa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Google sellaista kysy:)

        Outlook on vakoilu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jää pelkästään muistutukseen vaan koko saakelin postiin ei pääse jos ei luovuta puhelinumeroaan ym, tietoja Googlelle!

        Gmail. Jos on Android tabletti pitää gmail tili,olla eikä siihen puh nro tarvinnut antaa. Osoitteita voi olla käytössä monta eri tarkoitusta varten. Surffailu,sekoilu ja verkkokauppa ostokset ym.
        Minullakin on ok jota n ole käyttänyt.
        Tarjoaahan ne Fjord Post tjn joka on maksullinen. Irtisanottava on oltava tarkka ettei ne lopeta laajakaistaa samalla! Pitää soittaa puhelimella en pääse netissä asioimaan. Jos ei te ei-mitään Fjord raukeaa koska pitää olla suostumus että maksaa siitä uudesta. Sitä en Käytä.
        Gmaililla pärjään mitä tarvitsen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaatii muutkin kuten Outlook. Ei ole mikään ihmeellisyys nykypäivänä..

        Siinä uudellaan.
        Vuosia sitten gmail oli yksinkertainen ei tarvitse antaa synt aikaa tarkasti.
        Eikä numeroa. Kunhan vapaa ja sopiva nimi.
        G mail ilmoittaa jos kirjautuu toiselle tilille ja kysyy Olitko se sinä? Siis on usea osoite käytössä niin toinen varmistaa toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gmail. Jos on Android tabletti pitää gmail tili,olla eikä siihen puh nro tarvinnut antaa. Osoitteita voi olla käytössä monta eri tarkoitusta varten. Surffailu,sekoilu ja verkkokauppa ostokset ym.
        Minullakin on ok jota n ole käyttänyt.
        Tarjoaahan ne Fjord Post tjn joka on maksullinen. Irtisanottava on oltava tarkka ettei ne lopeta laajakaistaa samalla! Pitää soittaa puhelimella en pääse netissä asioimaan. Jos ei te ei-mitään Fjord raukeaa koska pitää olla suostumus että maksaa siitä uudesta. Sitä en Käytä.
        Gmaililla pärjään mitä tarvitsen .

        Kyllä siihen numero pitää antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ei pidä käyttää tällaista tiliä muilla ip osoitteilla kuten vpn kautta. Voi Google kysyä tilin palautusnumeroa..

        Gmail tilejä pitää olla useampia. Eri käyttöä varten. Tablettia käyttäessä surffailuun eikä täydellsitä omaa nimeä tarvitse olla käyttäjänä ja sitten jos ostaa verkkokaupasta eri tili vain sitä varten,turvallisuus, toinen ja joku varatili ja ne kaikki voi sopivasti ilmoittaa varatiliksi toiselle. Myös puhelimella tehty tili kävi joku vuosi sitten annoin prepaidin nro. ja sitten toisen tilin nro. Vuosia sitten ei kyselty niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gmail tilejä pitää olla useampia. Eri käyttöä varten. Tablettia käyttäessä surffailuun eikä täydellsitä omaa nimeä tarvitse olla käyttäjänä ja sitten jos ostaa verkkokaupasta eri tili vain sitä varten,turvallisuus, toinen ja joku varatili ja ne kaikki voi sopivasti ilmoittaa varatiliksi toiselle. Myös puhelimella tehty tili kävi joku vuosi sitten annoin prepaidin nro. ja sitten toisen tilin nro. Vuosia sitten ei kyselty niin paljon.

        Yksi tili jota käyttää kaikissa. Toinen roskapostia/varalta.


    • Suosittelen Gmailia, siinä on todella hyvä roskapostisuodatin ja tilaakin on aika paljon.

      • Anonyymi

        Tosin mitään yksityisyyden suojaa ei ole ollenkaan. Kaiki meilit menee tutkittavaksi googlen arkistoon ja siellä pysyy maailmantappiin saakka. Mutta ketäpä se haittaa.


      • Anonyymi

        Ei ole tullut ns roskapostia vuosiin. En jaa osoitteita kuin pakollisiin.
        Jos nimi lähellä omaa niin huijareita voi tulla takaistuin syin esim. On hakenut mikä kuittia ja pitää varmistaa ja kirjautua pankkiin tunnuskisllaa ja laina järjestyy.
        Haha..


    • Anonyymi

      Gmail on ok, jos et välitä, että kaikki emailisi luetaan. Jos haluat yksityisyyttä, käytä ProtonMailia. Siinä on estetty ip:n näkeminen, seurantapikseli jne. Vaikka verkossa juurikaan mikään ei pysy salassa, niin ProtonMail tarjoaa ainakin parasta mahdollista yksityisyyttä.

      • Anonyymi

        Siinäkin menee kaikki viestit nettiin:D Ei eroa siis mitenkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkin menee kaikki viestit nettiin:D Ei eroa siis mitenkään

        Tuota… Miten olet niinkuin ajattellut, että sähköposti toimisi ilman internettiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota… Miten olet niinkuin ajattellut, että sähköposti toimisi ilman internettiä?

        Kyllähän se toimii:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän se toimii:)

        Voi v.... noita Vapusen typeryyksiä... Ei mikään sähköposti toimi ilman nettiä!


    • Anonyymi

      Vajaan parinkympin vuosi-investoinnilla saa ihan ikioman sähköpostin ja siihen vielä domainin kaupan päälle.

      • Anonyymi

        Ei muuten saa tohon hintaan miltään palveluntarjoajalta mitään kunnon palvelua! Pelkkä oma domain maksaa enemmän kuin 20 euroa vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten saa tohon hintaan miltään palveluntarjoajalta mitään kunnon palvelua! Pelkkä oma domain maksaa enemmän kuin 20 euroa vuodessa.

        Totta kai saa. Hintaan kuuluu vielä palvelunestohyökkäysten torjunta valitulle domainille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai saa. Hintaan kuuluu vielä palvelunestohyökkäysten torjunta valitulle domainille.

        Höpöhöpöä puhut, ei tietenkään saa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpöä puhut, ei tietenkään saa!

        Minulla on oma domain ja postipalvelu ja ne maksaa reilusti yli sata euroa vuodessa! Joten väite että saisi alle 20 euroa vuodessa sekä domainin että sähköpostin on valhetta!


      • Anonyymi

        Kallista puuhaa moinen nykyaikana:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on oma domain ja postipalvelu ja ne maksaa reilusti yli sata euroa vuodessa! Joten väite että saisi alle 20 euroa vuodessa sekä domainin että sähköpostin on valhetta!

        No mulla on vuodeksi domain ja siihen liitetty parin sähköpostin sopimus. Hintaa oli jotain 19 euroa. Enkä tartte edes huutomerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on vuodeksi domain ja siihen liitetty parin sähköpostin sopimus. Hintaa oli jotain 19 euroa. Enkä tartte edes huutomerkkejä.

        No kerro ihmeessä mistä saat tohon hintaan domainin ja sähköpostin, onko edes kotimainen firma niinkuin mulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro ihmeessä mistä saat tohon hintaan domainin ja sähköpostin, onko edes kotimainen firma niinkuin mulla?

        Ranskalainen näyttää olevan. Jonkun Pierren perustama. Ja jos kelpaa joku .co.uk domain, niin se lähtee alle 10 taalalla/vuosi. Sisältää ne 2 kpl 3 gigan spostiosoitetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ranskalainen näyttää olevan. Jonkun Pierren perustama. Ja jos kelpaa joku .co.uk domain, niin se lähtee alle 10 taalalla/vuosi. Sisältää ne 2 kpl 3 gigan spostiosoitetta.

        Jaa, arvasin ettei ole kotimainen, minä haluan että palvelu on täysin kotimainen ja siksi olen valmis myös maksamaan vähän korkeampaa hintaakin että palvelu on kotimainen ja postit säilyy Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, arvasin ettei ole kotimainen, minä haluan että palvelu on täysin kotimainen ja siksi olen valmis myös maksamaan vähän korkeampaa hintaakin että palvelu on kotimainen ja postit säilyy Suomessa.

        Sitten pitää vaan kaivaa kuvetta. Minulla ei onneksi tuollaisia haluja ole, ei edes firmalla, joka käyttää Mikkiksen tuotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten pitää vaan kaivaa kuvetta. Minulla ei onneksi tuollaisia haluja ole, ei edes firmalla, joka käyttää Mikkiksen tuotteita.

        Minä en luota ulkomaisiin firmoihin, ja varsinkin ne postipalvelimet pitää sijaita Suomessa jotta sähköpostit on turvassa! Enkä käytä Mikkiksen tuotteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en luota ulkomaisiin firmoihin, ja varsinkin ne postipalvelimet pitää sijaita Suomessa jotta sähköpostit on turvassa! Enkä käytä Mikkiksen tuotteita.

        Sitten pitää kaivaa kuvetta. Minä en tarvitse edes huutomerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten pitää kaivaa kuvetta. Minä en tarvitse edes huutomerkkejä.

        K se vaan mustta mitään sanomatontaan skeidaa.


    • Anonyymi

      Missä on sanottu että lakkauttaa?

    • Anonyymi

      Yahoon sähköposti on selkeämpi kuin Gmail. Ilmaista tilaakin on monta kertaa enemmän, nimittäin yksi teratavu! Olen pari kertaa saanut ilmoituksen: Tilaa on vielä noin 54 miljoonalle sähköpostille.

      • Anonyymi

        Yahoo ei vaan taida ilmaisversiossa tukea imapia, pop3:a ja smtp:tä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yahoo ei vaan taida ilmaisversiossa tukea imapia, pop3:a ja smtp:tä?

        Mihin niitä tarvitaan nykypäivänä:D Turhakkeita molemmat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin niitä tarvitaan nykypäivänä:D Turhakkeita molemmat..

        Vapunen ei osaa, joten sitä ei tarvita. Samasta syystä tyyppi käyttää tarralenkkareita, koska nauhakengät on impossible mission.

        Eka kerta muuten, kun kuultiin kolmen vaihtoehdon olevan "molemmat".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin niitä tarvitaan nykypäivänä:D Turhakkeita molemmat..

        Ei ole mitään turhakkeita vaan käteviä. Ai niin mutta sinähän olet Vapunen jolle kaikki edistyksellinen on turhaketta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapunen ei osaa, joten sitä ei tarvita. Samasta syystä tyyppi käyttää tarralenkkareita, koska nauhakengät on impossible mission.

        Eka kerta muuten, kun kuultiin kolmen vaihtoehdon olevan "molemmat".

        Musiikillisesti se on aiempia levyjä monipuolisempi, ja sillä on yhtyeelle tavanomaisen rock and rollin lisäksi progressiivisia vaikutteita ja rautalankahenkisyyttä. Albumi myi kultaa, ja singlenä julkaistu kappale ”Bourbon Street” oli Hurriganesin suurin hitti pitkään aikaan.

        10/80 palautti Hurriganesin suureen suosioon parin heikommin menestyneen albumin jälkeen. Yhtye saavutti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään turhakkeita vaan käteviä. Ai niin mutta sinähän olet Vapunen jolle kaikki edistyksellinen on turhaketta!

        Nielsen Soundscanin suorittaman tutkimuksen mukaan hän on 2000-vuosikymmenen myydyin artisti. Eminem on myös kaikkien aikojen myydyin rap-artisti ja samalla yksi maailman myydyimmistä artisteista; hänen levyjään on myyty maailmanlaajuisesti 172 miljoonaa kappaletta.[3] Rolling Stone on kutsunut Eminemiä hip hopin kuninkaaksi.[4]


    • Anonyymi

      Minulla periaatteessa oli tuo pp.inet.fi postipalvelin, mutta käytännössä ei: Operaattorin kanssa oli erimielisyyksiä siitä, onko spostin salasanaa toimitettu. Kun vuoden päästä tajusin sitä kysellä, väitettiin että se on toimitettu vaikka minulla oli sopimuspaperit kädessä ja niistä tietoa ei löytynyt. Olisi maksanut liikaa uuden salasanan toimitus: jätin käyttämättä.
      Mikä tahansa s-posti, joka tukee salausta ja smtp/pop3 protokollaa kelpaa: Ei ole silloin operaattorin näkemyksen vanki siitä, miltä säköposti-palvelun verkkosivun tulisi näyttää ja siihen ei tule yllättäviä muutoksia jotka poistaa osan toiminnallisuudesta, kun käyttää clienttia omalta koneelta. Samalla voi salata päästä-päähän salauksella meilit kavereille, jotka käyttää samaa systeemiä: Ei operaattori näe edes teoriassa meilin sisältöä.
      Perusominaisuuksiin pääsee yleensä käsiksi millä tahansa selaimella, mutta jo vaikkapa osoitekirja voi olla ongelmallista käyttää, jos selain on tuntematon tai käytössä jossakin vanhassa puhelimessa.

      • Anonyymi

        Noilla ei tee yhtään mitään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noilla ei tee yhtään mitään..

        Se että sinä et tee mitään, ei tarkoita etteikö joku muu tekisi jotain noilla!


      • Anonyymi

        Elisan posti olisi yksi vaihtoehto, Sähköpostipalvelu sisältää 5 postilaatikkoa johon kuhunkin saa 4 osoitetta per laatikko. Sähköpostipalvelu maksaa 2,90 euroa kuussa. Lisätilaa saa maksusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että sinä et tee mitään, ei tarkoita etteikö joku muu tekisi jotain noilla!

        Ei kukaan tee mitään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elisan posti olisi yksi vaihtoehto, Sähköpostipalvelu sisältää 5 postilaatikkoa johon kuhunkin saa 4 osoitetta per laatikko. Sähköpostipalvelu maksaa 2,90 euroa kuussa. Lisätilaa saa maksusta.

        Kallista ja aivan järjetöntä maksaa nykyään postista:D Hei haloo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan tee mitään..

        Älä viitsi vapunen jauhaa p*skaa! Kyllä tekee, esim. minä käytän nimenomaan smtp-, ja imap-palvelimia! En käytä juurikaan webmailia koska Thunderbird on kätevä useamman tilin tarkistamiseen eikä tarvitse aina naputella käyttäjätunnusta ja salasanaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kallista ja aivan järjetöntä maksaa nykyään postista:D Hei haloo!

        No hei haloo! Ei ole kallista paitsi täysin persaukisille kuten sinulle vapunen! Sitäpaitsi Elisan palvelimet sijaitsee Suomessa eikä ulkomailla joten niitä ei pääse urkkimaan. Käytä sinä vaan sitä gmailias koska et muuhun pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei haloo! Ei ole kallista paitsi täysin persaukisille kuten sinulle vapunen! Sitäpaitsi Elisan palvelimet sijaitsee Suomessa eikä ulkomailla joten niitä ei pääse urkkimaan. Käytä sinä vaan sitä gmailias koska et muuhun pysty.

        Menikö sormi beceliin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hei haloo! Ei ole kallista paitsi täysin persaukisille kuten sinulle vapunen! Sitäpaitsi Elisan palvelimet sijaitsee Suomessa eikä ulkomailla joten niitä ei pääse urkkimaan. Käytä sinä vaan sitä gmailias koska et muuhun pysty.

        olmesti ehdolla Emmyn ja kerran Golden Globen saajaksi. Tunnettu elo­kuva­näyttelijä hänestä tuli vuonna 1984 ilmestyneen Vihreän timantin metsästyksen myötä. Hän esiintyi elo­kuvan toisessa pää­osassa Jack Coltonina Kathleen Turnerin ollessa Joan Wilder. Elo­kuvalle tehtiin jatko-osa Niilin jalokivi, joka ilmestyi vuonna 1985.[4]

        Vuonna 1988 Dougla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö sormi beceliin...

        Ei ole tapana työnnellä sormia minnekään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tapana työnnellä sormia minnekään!

        Eikös sulla se ollut tapana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sulla se ollut tapana!

        Ei ole koskaan ollut tapana tuollainen! Ehkä sinä itse sitä harrastat?


      • Anonyymi

        Sinne Telian omiin asetuksiin pääsee kyllä ihan omilla pankkitunnuksillaan ja sitä kautta saa ne omat sähköpostiasiat hoidettua kuten salasanat.

        Älkää olko noin hemmetin kädettömiä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olmesti ehdolla Emmyn ja kerran Golden Globen saajaksi. Tunnettu elo­kuva­näyttelijä hänestä tuli vuonna 1984 ilmestyneen Vihreän timantin metsästyksen myötä. Hän esiintyi elo­kuvan toisessa pää­osassa Jack Coltonina Kathleen Turnerin ollessa Joan Wilder. Elo­kuvalle tehtiin jatko-osa Niilin jalokivi, joka ilmestyi vuonna 1985.[4]

        Vuonna 1988 Dougla

        HYPPÄÄ SAIMAASEEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi vapunen jauhaa p*skaa! Kyllä tekee, esim. minä käytän nimenomaan smtp-, ja imap-palvelimia! En käytä juurikaan webmailia koska Thunderbird on kätevä useamman tilin tarkistamiseen eikä tarvitse aina naputella käyttäjätunnusta ja salasanaa!

        Minäkin käytän Thunderbirdiä, ja vielä vanhempaa versiota, koska uudemmat on muutettu niin, että en osaa käyttää niitä. Minulla on sähköposti omassa domainissa. Telian sivulla sanotaan, että jos on käyttänyt oman domainin email-osoitetta, palvelua ei siirretäkään Fjordmailiin, vaan se vaan lakkaa. Ja että näille asiakkaille kerrotaan etukäteen. Minulle Telia kertoi vain, että palvelu siirtyy, mutta ei sitä, että se lakkaa. He tietävät sähköpostiosoitteeni, sen ainoan.

        Mikä nyt neuvoksi? Tuntuu kuin maa putoaisi jalkojen alta, jos yhtäkkiä ei voikaan lähettää tai vastaanottaa sähköpostia! Enkä oikein edes pysty pyytämään apuakaan, kun en osaa sanoa, mitä yritän kysyä. Vanhemmilta ihmisiltä ei saisi viedä palvelua tuolla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin käytän Thunderbirdiä, ja vielä vanhempaa versiota, koska uudemmat on muutettu niin, että en osaa käyttää niitä. Minulla on sähköposti omassa domainissa. Telian sivulla sanotaan, että jos on käyttänyt oman domainin email-osoitetta, palvelua ei siirretäkään Fjordmailiin, vaan se vaan lakkaa. Ja että näille asiakkaille kerrotaan etukäteen. Minulle Telia kertoi vain, että palvelu siirtyy, mutta ei sitä, että se lakkaa. He tietävät sähköpostiosoitteeni, sen ainoan.

        Mikä nyt neuvoksi? Tuntuu kuin maa putoaisi jalkojen alta, jos yhtäkkiä ei voikaan lähettää tai vastaanottaa sähköpostia! Enkä oikein edes pysty pyytämään apuakaan, kun en osaa sanoa, mitä yritän kysyä. Vanhemmilta ihmisiltä ei saisi viedä palvelua tuolla tavalla.

        Lähde mun mukaan
        Mä vien sut nyt museoon
        Tahdon siellä näyttää sulle entisajan sähköpostinkäyttöä!

        Se on nostalgista!
        Se on mennyttä aikaa!
        Tahtoisin että muutkin sen ymmärtäisi!

        Tervetuloa, ovet on avoinna
        Sähköposti-ohjelmamuseoon!
        On lupa katsella, on lupa muistella!
        Mutta ei kannata ottaa sähköpostiohjelmaa käyttöön, se kuuluu museoon!

        Vanhoja sähköpostiohjelmia, epäkäytännöllisineen toimintoineen ja
        muinaisjäänteitä, tuoksuja kaukaa
        Vuosien takaa!

        Tunnetko vielä sen
        nostalgisen hengityksen kiihtyneen
        Ja rinnan alla ärtymyksen, koska hankala käyttää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähde mun mukaan
        Mä vien sut nyt museoon
        Tahdon siellä näyttää sulle entisajan sähköpostinkäyttöä!

        Se on nostalgista!
        Se on mennyttä aikaa!
        Tahtoisin että muutkin sen ymmärtäisi!

        Tervetuloa, ovet on avoinna
        Sähköposti-ohjelmamuseoon!
        On lupa katsella, on lupa muistella!
        Mutta ei kannata ottaa sähköpostiohjelmaa käyttöön, se kuuluu museoon!

        Vanhoja sähköpostiohjelmia, epäkäytännöllisineen toimintoineen ja
        muinaisjäänteitä, tuoksuja kaukaa
        Vuosien takaa!

        Tunnetko vielä sen
        nostalgisen hengityksen kiihtyneen
        Ja rinnan alla ärtymyksen, koska hankala käyttää!

        Thunderbirdiä olen käyttänyt vuosia ja tottunut siihen. Voisin tietysti käyttää emailia web hostin sivujen kautta, mutta se on hankalaa. Nyt en tiedä, mitä tehdä. Meillä on laajakaistapaketti, ja sähköposti on ollut osa sitä (nyt kyllä varmaan käytin ihan vääriä termejä, mutta ehkä ymmärrätte). Nytkö pitäisi siihen Telian paketin lisäksi ottaa palvelu vaikka sitten Saunalahdelta, ja maksaa lisää? Mikä takaa sen, etteivät hekin myy tietojasi ulos, kuten Telia teki?

        Onkohan tässä takana, että Thunderbirdiä (POP) käyttävien postit pysyvät hiukan salaisempina, ja siksi haluttaisiin kaikkien katsovan postinsa nettisivun kautta? Olen vuosia ymmärtänyt, että sähköposti on kuin melkein julkinen some. Tietysti haluaisin yksityisyyttä, mutta mistä sen löytää? Protonmailistäkö? Voikohan siihen tuoda oman domainin sähköpostit? Ja voiko sillä lähettää oman domainin posteja?

        Hankalaa kysellä, kun ei edes tunne sanastoa. On vain mekaanisesti ladannut Thunderbirdin ja menoks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähde mun mukaan
        Mä vien sut nyt museoon
        Tahdon siellä näyttää sulle entisajan sähköpostinkäyttöä!

        Se on nostalgista!
        Se on mennyttä aikaa!
        Tahtoisin että muutkin sen ymmärtäisi!

        Tervetuloa, ovet on avoinna
        Sähköposti-ohjelmamuseoon!
        On lupa katsella, on lupa muistella!
        Mutta ei kannata ottaa sähköpostiohjelmaa käyttöön, se kuuluu museoon!

        Vanhoja sähköpostiohjelmia, epäkäytännöllisineen toimintoineen ja
        muinaisjäänteitä, tuoksuja kaukaa
        Vuosien takaa!

        Tunnetko vielä sen
        nostalgisen hengityksen kiihtyneen
        Ja rinnan alla ärtymyksen, koska hankala käyttää!

        Vapunen sinne museoon kuuluu, ei Thunderbird!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapunen sinne museoon kuuluu, ei Thunderbird!

        EU:n toimielimiä ovat vaaleilla valittu Euroopan parlamentti, jäsenmaiden valtion- ja hallitusten päämiesten Eurooppa-neuvosto, jäsenvaltioiden hallituksia edustava neuvosto sekä Euroopan komissio, joka laatii ehdotuksia uudeksi EU:n lainsäädännöksi parlamentin ja neuvoston hyväksyttäväksi. Muita keskeisiä toimielimiä ovat Euroopan unionin tuomioistuin, joka huolehtii siitä, että EU:n lainsäädäntöä tulkitaan ja sovelletaan samalla tavalla kaikissa jäsenvaltioissa, sekä Euroopan keskuspankki ja tilintarkastustuomioistuin.[3] EU:n toimielinten yhteenlaskettu henkilöstömäärä on noin 40 000 työntekijää.


    • Anonyymi

      Kyllä on porukat ihan pihalla Gmailin suhteen mitä tulee siihen "pyydettyyn puhelin numeroon" jne.

      Ei Gmailiin tarvi mitään puhelin numeroa antaa, ihan täyttä höpönpöpöä osalla tämä käsitys vai liekkö kyse tänne tahallisesta provoilusta!

      Toki sen puhelin numeron voi antaa jos haluaa puhelimen välityksellä tiettyjä asioita ja jos ei halua antaa niin puhelimesta löytyy kyllä ne selaimet, jolla pääsee lukemaan gmailin puhelimellakin, sehän on vaan yksi ns. välineistä kuten PC, tabelit jne.

      Joopajoo

      • Anonyymi

        Kylläpä vaan tarvitsee antaa.. Eli olet itse pihalla


    • Anonyymi

      Telian kirje. Laajakaistaliittymien sopimusehtoihin ei enään sisälly sähköpostipalvelua.
      Jos käytät aktiivisesti Telian sähköpostia ja teet uuden sopimuksen Yhteys-kotiin liittymästä, voit kuitenkin edelleen käyttää sähköpostia.
      Loppuu mutta ei sitten kuitenkaan. Mitähän uskois.

      • Anonyymi

        Samapa tuo. Roskaahan se on ollut jo 15-vuoden ajan..


      • Anonyymi

        Telia lähetti viestin 20.4., neuvoen vaihtamaan uudet asetukset lähtevälle postille. Tein sen, ja on toiminut entiseen tapaan, paitsi jostain syystä tänään en enää pysty lähettämään postia gmail-osoitteisiin. Herjaa jotain auktoritoinnista ja spammista. Tuskin nämä kaksi asiaa ovat yhteydessä toisiinsa, vai lienevätkö? Nyt sitten kuitenkin näyttää, että koska minulla on oman domainin email-osoite, palveluni vaan lakkaa. Eli toisin kuin Telian viesti antoi ymmärtää??


    • Anonyymi

      Mozilla Thunderbird

      • Anonyymi

        Museoon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Museoon..

        Sinä vapunen itse sinne museoon joudat! Ja gmailisi ja webmailisi myös!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vapunen itse sinne museoon joudat! Ja gmailisi ja webmailisi myös!

        Thunderbird on varsin mainio sp-softa mutta linulks se museoon joutaa. Kerneli sisältää ikivanhaa höttökoodia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vapunen itse sinne museoon joudat! Ja gmailisi ja webmailisi myös!

        ABC-valtiot on yhteisnimitys, jota joskus käytetään kolmesta Etelä-Amerikan valtiosta: Argentiinasta, Brasiliasta ja Chilestä.[1] Nämä kolme maata ovat taloudeltaan maanosansa vahvimmat valtiot ja ne tekevätkin keskenään yhteistyötä monissa kehitys- ja aluekysymyksissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Museoon..

        Samaa mieltä! en voi ymmärtää niitä jotka tuota vielä käyttää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä! en voi ymmärtää niitä jotka tuota vielä käyttää..

        Sinä nyt et muutenkaan ymmärrä mistään mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thunderbird on varsin mainio sp-softa mutta linulks se museoon joutaa. Kerneli sisältää ikivanhaa höttökoodia.

        Linuxikaan ei jouda museoon! Sinä voit itse painua sinne muiden töllötettäväksi!


      • Anonyymi

        The best.


    • Anonyymi

      Mitä teette? Huolitte norjalaisen vai vaihdatte mihin?

    • Anonyymi

      Itse siirryin ilmaiseen Protonmailiin jonne ohjaan sellaiset postit joita en tahdo Googlen nuuskivan.
      Gmailiin sitten kaikenlaiset pakettien noutoilmoitukset ja muu vastaava, kännykästä näkee nopeasti.

      • Anonyymi

        Protonmailin ilmaisversiosta ei voi lähettää postia.


    • Anonyymi

      Mikä sähköposti olisi helppo ja turvallinen käyttää? Iäkäs äitini tarvitsee kun Telian loppuu.

      • Anonyymi

        Gmail on helppo ja turvallinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gmail on helppo ja turvallinen

        Gmail tarkkailee sähköposteja ja lähettää kohdennettuja mainoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gmail tarkkailee sähköposteja ja lähettää kohdennettuja mainoksia.

        Eipä tarkkaille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tarkkaille..

        Tarkkaileepas! Ja Google myy tietosi eteenpäin mainostajille ja NSA:lle ja vaikka mille. Se kun ei toimi suomalaisten lakien mukaan, vaikka palvelimet olisikin Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkaileepas! Ja Google myy tietosi eteenpäin mainostajille ja NSA:lle ja vaikka mille. Se kun ei toimi suomalaisten lakien mukaan, vaikka palvelimet olisikin Suomessa.

        Ei yhtään myy:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tarkkaille..

        Joka tapauksessa sähköpostiin tulee just sulle räätälöityjä mainoksia 🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka tapauksessa sähköpostiin tulee just sulle räätälöityjä mainoksia 🤬

        Toivottavasti vapunen lakkautetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka tapauksessa sähköpostiin tulee just sulle räätälöityjä mainoksia 🤬

        Eipä ole tullut:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gmail on helppo ja turvallinen

        Onhan se 'turvallinen', kun kaikki viestit on talletettu utahiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se 'turvallinen', kun kaikki viestit on talletettu utahiin.

        Sinne ne kaikki palvelut tallentaa:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti vapunen lakkautetaan.

        VAPUNEN ? Miistan vuosi sitten jotain ko. Vielåkö se täällä txt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gmail tarkkailee sähköposteja ja lähettää kohdennettuja mainoksia.

        Minulle ei ole tullut vuosiin mainoksia. Talvella tuli sp jossa minulle on kuulemma myönnetty lainaa pankista ja pitää antaa tilitiedot pankkiin jonka asiakas en edes ole. Siis mistä minun käyttämätön sp osoite oli saatu Huijaus yritykseen? Yrituksen nimi oli mainittu. Sitten se posti katosi noin vaan minun konelta säilytin txt otin kuvan todisteeksi. Ja lopetin tilin. Osoitteesta ei voi päätellä oikeata nimeäni tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne ne kaikki palvelut tallentaa:)

        Ei kaikki palvelut tallenna, suomalaisilla maksullisilla palveluilla palvelimet sijaitsee Suomessa ja ne noudattaa Suomen lakeja! Joten puhut siis paskaa väittäessäsi että kaikki tallentaisi amerikkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki palvelut tallenna, suomalaisilla maksullisilla palveluilla palvelimet sijaitsee Suomessa ja ne noudattaa Suomen lakeja! Joten puhut siis paskaa väittäessäsi että kaikki tallentaisi amerikkaan!

        Kyllä tallentaa aivan kaikki.. Katsos kun sitä ei voi tarkistaa:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tallentaa aivan kaikki.. Katsos kun sitä ei voi tarkistaa:D

        Ei tallenna! Älä viitsi vapunen jauhaa paskaa kun et mitään asioista kuitenkaan ymmärrä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tallentaa aivan kaikki.. Katsos kun sitä ei voi tarkistaa:D

        Jep niin tallentaa aivan kaiken. Sen lisäksi vielä selain+järjestelmä kerää tietoja;:D


    • Anonyymi

      Hyvinhän tuo vielä toimii.

    • Anonyymi

      Tänään sitten siirrettiin osoite uudelle serverille. Seurauksena kaikki eilisen ja sitä vanhemmat sähköpostit ovat kadonneet. Onko muilla käynyt samoin?

      • Anonyymi

        Kyllä, kävi juuri näin.
        No , oli omaa tyhmyyttä odotella näin myöhään vaihdosta tekemättä mitään.
        Olisi pitänyt lähettää " tärkeät" s-postikopiot toiseen spostiin ja vaihtaa yhteistyökumppaneille uusi spostiosoite.
        Yleensä, kun jotain tämmöistä tapahtuu, niin oma vika, koska aikaa oli ja ohjeet annettiin.
        Tietenkin tulin luottaneeksi Telian ilmoitukseen, että mikään ei muutu vielä toukokuussa 2023 pysyvästi.
        No, aikaa on siis 01.07.2023 asti, jolloin tili irtisanotaan fjordmailin toimesta , ellet halua jatkaa , jolloin elokuussa aletaan velottamaan spostitilistä se vajaa 5 euroa.
        PS: Twitteriin,Snapchattiin, Ingstaan, WhatsUppiin, Telgramiin ja Signaliin en aio siirtyä, koskaa vanha paska( sposti) on perempi kuin läjä uutta paskaa.


      • Anonyymi

        Näyttää kadonneilta, mutta ehkä palautuvat kun....

        Sähköpostiasetukset tulee päivittää/muuttaa, mutta kun ei vaan löydy asiakasystävällisiä ohjeita.


    • Anonyymi

      Lakkauta itse vapunen

      • Anonyymi

        EU:n toimielimiä ovat vaaleilla valittu Euroopan parlamentti, jäsenmaiden valtion- ja hallitusten päämiesten Eurooppa-neuvosto, jäsenvaltioiden hallituksia edustava neuvosto sekä Euroopan komissio, joka laatii ehdotuksia uudeksi EU:n lainsäädännöksi parlamentin ja neuvoston hyväksyttäväksi. Muita keskeisiä toimielimiä ovat Euroopan unionin tuomioistuin, joka huolehtii siitä, että EU:n lainsäädän


    • Anonyymi

      Käytä android-puhelintasi Gmaililla, mutta kirjoita kaikki sähköpostit esimerkiksi Outlookilla. Ehkä puhelimesi pysyy puhtaampana.

    • Anonyymi

      23.5. lähtien 50-100 roskapostia päivässä tällä pp.inetillä! Ei auta vaikka merkitsee roskapostiksi, ei auta kuin vaihtaa toiseen sähköpostiin.

      • Anonyymi

        Se olisi pitänyt tehdä jo 15-vuotta sitten..


    • Anonyymi

      Eipä ole tullut vielä mitään infoa Fjordmaililta, mitähän ne juonii? Tarkkailevat sähköpostiliikennettä, että tuleeko sinne enää muuta kuin roskapostia?

      • Anonyymi

        No nyt tuli sieltä viestiä tyyliin 'viimeinen varoitus' osoite poistetaan kahden viikon kuluttua. Ensi kertaa oli julkaisu oikein linkki jatkotilauksen tekemiseen. Taidan hylätä koko inet-osoitteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tuli sieltä viestiä tyyliin 'viimeinen varoitus' osoite poistetaan kahden viikon kuluttua. Ensi kertaa oli julkaisu oikein linkki jatkotilauksen tekemiseen. Taidan hylätä koko inet-osoitteen.

        Sulla on ollut 15-vuotta aikaa hylätä hyvä ihminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on ollut 15-vuotta aikaa hylätä hyvä ihminen!

        Miksi vain 15 vuotta, miksei ihan alussa olisi voinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt tuli sieltä viestiä tyyliin 'viimeinen varoitus' osoite poistetaan kahden viikon kuluttua. Ensi kertaa oli julkaisu oikein linkki jatkotilauksen tekemiseen. Taidan hylätä koko inet-osoitteen.

        Tottakai pois vaan, miksi maksaa norskeille kun paremman saa ilmaiseksi, eikä todellakaan gmailia. Ilmaisia riittää, meiliboxi, protonmail jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai pois vaan, miksi maksaa norskeille kun paremman saa ilmaiseksi, eikä todellakaan gmailia. Ilmaisia riittää, meiliboxi, protonmail jne.

        Ne vasta huonoja ja epävarmoja onkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne vasta huonoja ja epävarmoja onkin..

        gmail kysyy jopa syntymäaikaakin. Sepit-
        tävät, että se täytyy ( xxx takia, jotta posti toimii) ilmoittaa. En kyllä niin tyhmä ole, että sen ilmoittaisin
        Jotta voisi saada tämän uuden pp.inet
        fi postin käyttöönsä, täytyy tilata se ja
        maksaa. Mutta ei ole mitään yhteystietoa eikä heidän tilinumeroa mihin voi maksaa. Kortti maksua varten
        vaaditaan kortin kaikki numerot ja sitten vielä se cvc numerokin. Siellä sitten säilytetään nämä tiedot.
        Pyysin heitä laittamaan tilinumeronsa jne.maksua varten. Ei ole tullut vastausta. Minne lie hävinnyt lähettämäni viesti, kun sitä ei näy edes minun "lähetetyt viesteissäkään"
        " Jos on kysyttävää, ota yhteyttä"
        Miten voi ottaa yhteyttä, kun ei ole
        eikä saa mistään sen yhteystietoja.
        Viestitin ja pyysin tiedot, mutta ei tullut
        inahdustakaan. Saa olla minun puolesta,
        harmittaa vain ilmoitella, ettei tuo pp.inet.fi enää toimi jne.
        Se googlen posti kuulema kerää posteista joitain määrättyjä sanoja joitten perusteella arvioi iän ja mieltymyksiä . Sen perusteella tulee mainoksia - nykyisin en enää mainoksia s saanut.
        Nykyaikana lähes jokaiseen asiaan liittyvään kysytään sähköposti osoitetta.
        Ärsyttää - mutta minkäs teet.
        Varovaisuutta ja riskin välttämistä
        tarvitaan näissä digipalveluissa niin paljon, että tulee ikävä aikaa ennen digipakkoa. Pärjäillään kuitenkin - eihän me muutakaan voida.


        tämän firman


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        gmail kysyy jopa syntymäaikaakin. Sepit-
        tävät, että se täytyy ( xxx takia, jotta posti toimii) ilmoittaa. En kyllä niin tyhmä ole, että sen ilmoittaisin
        Jotta voisi saada tämän uuden pp.inet
        fi postin käyttöönsä, täytyy tilata se ja
        maksaa. Mutta ei ole mitään yhteystietoa eikä heidän tilinumeroa mihin voi maksaa. Kortti maksua varten
        vaaditaan kortin kaikki numerot ja sitten vielä se cvc numerokin. Siellä sitten säilytetään nämä tiedot.
        Pyysin heitä laittamaan tilinumeronsa jne.maksua varten. Ei ole tullut vastausta. Minne lie hävinnyt lähettämäni viesti, kun sitä ei näy edes minun "lähetetyt viesteissäkään"
        " Jos on kysyttävää, ota yhteyttä"
        Miten voi ottaa yhteyttä, kun ei ole
        eikä saa mistään sen yhteystietoja.
        Viestitin ja pyysin tiedot, mutta ei tullut
        inahdustakaan. Saa olla minun puolesta,
        harmittaa vain ilmoitella, ettei tuo pp.inet.fi enää toimi jne.
        Se googlen posti kuulema kerää posteista joitain määrättyjä sanoja joitten perusteella arvioi iän ja mieltymyksiä . Sen perusteella tulee mainoksia - nykyisin en enää mainoksia s saanut.
        Nykyaikana lähes jokaiseen asiaan liittyvään kysytään sähköposti osoitetta.
        Ärsyttää - mutta minkäs teet.
        Varovaisuutta ja riskin välttämistä
        tarvitaan näissä digipalveluissa niin paljon, että tulee ikävä aikaa ennen digipakkoa. Pärjäillään kuitenkin - eihän me muutakaan voida.


        tämän firman

        Tottakai kysyy. Turvallisuus ennenkaikkea..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kysyy. Turvallisuus ennenkaikkea..

        Siihen syntymäaika-kohtaan voi laittaa mitä tahansa, ei ole pakko laittaa totuuden mukaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen syntymäaika-kohtaan voi laittaa mitä tahansa, ei ole pakko laittaa totuuden mukaisesti.

        Oikea pitää olla..


    • Anonyymi

      Eivät norskit saa suljettua sähköpostia, taas lykkäsivät päivämäärää eteenpäin.

      • Anonyymi

        Aikamoinen jatkokertomus, eivät ole ilmeisesti saaneet houkuteltua porukkaa liittymään sähköpostiinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoinen jatkokertomus, eivät ole ilmeisesti saaneet houkuteltua porukkaa liittymään sähköpostiinsa.

        Montakohan kertaa vielä lykkäävät tuota sähköpostin sulkemispäivämäärää.
        Heillä on ilmeisesti joku tavoite mikä määrä pitää saada houkuteltua jatkajia mukaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montakohan kertaa vielä lykkäävät tuota sähköpostin sulkemispäivämäärää.
        Heillä on ilmeisesti joku tavoite mikä määrä pitää saada houkuteltua jatkajia mukaan?

        Nyt ne vihdoin saivat sähköpostin suljettua!


    • Anonyymi

      LOPETA NYT APINA TÄÄ HÄIRIKÖINTI!

      • Anonyymi

        gmail.hu on paras ei siis com vaan hu


    • Anonyymi

      Ainakin minun sähköpostitili on ilmeisesti suljettu ilman mitään tieota ja takaisin sitä ei varmaan saa. Ilmoittaa vaan "the authorization grant type is not supported by the authorization server." kun yritin uudelleen ottaa käyttöön tiliä. Ja siis mitään en siitä ole maksanut mutta ei ole tullut mitään eri laskua tai ilmoitusta sähköpostin lopettamisesta.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe