Huomenna olisi vapaata ja keksihammasta alkoi kolottamaan. En kuitenkaan raaski koko pakettia mennä kaupasta ostamaan kun ovat kalliita. Ajattelin luiskauttaa aamulla Skoda felician tulille ja ajella myyjän luokse tutustumaan uutuusmalleihin. Mutta mietin nyt että mitä ne keksit ovat? Onko ihan kalliimpaa Dominoa vai karnevaalikeksejä mitä sai lapsena? Katsoin juuri kaappiini eikä ole yhtäkään keksiä jäljellä. Sitten vielä sitä mietin että saako keksejä vaikkei pyytäisi tarjousta tai kävisi koeajolla? Minulla on hammaslääkäri kuitenkin siinä päivällä niin en tiedä kerkiänkö ihan koeajamaan? Ja vähän huolestuttaa se että jäänkö ilman keksiä jos en ota sitä tarjousta ja aja uudella skodalla siinä heti? Tiedän ettei ehkä ole hyvä syödä keksiä ennen hammaslääkäriä jos niissä on sokeria mutta jos otan hammasharjan mukaan ja kurlaan pelään kunnolla? Tietysti jos myyjä ajattelee Skodalla asiakkaan tarpeita ja on vaikka se hammaslääkäri niinkuin minulla niin voisi olla tarjolla myös sokerittomia keksejä vaikka me ovatkin kalliimpia. Tuleekohan keksit Skodaliikkeeseen tukusta vai hakevatko Prismasta? Kun mietin että millaiset päästöt tulee myyjälle jos hakee keksejä vaikkapa benziini Skodalla…kamalasti alkoi nyt ahdistamaan tämä kun ei Skodaliikkeen sivuilla ollut mitään lisätietoja kekseistä eikä ainesosalistaa eikä sitä tietoa mitä keksejä siellä on ja montako saan maistaa? Olen joskus syönyt keksejä 7kpl putkeen mutta en edellytä tietenkään että Skodamyyjä ihan niin montaa keksiä olisi valmis minulle tarjoamaan. Onko teillä kokemuksia montako keksiä saa?
Millaisia keksejä automyyjä tarjoaa Skoda liikkeessä?
7
128
Vastaukset
- Anonyymi
Teetä, maslaa ja liebushkaa.
- Anonyymi
Minulle liikkeen politrukki tarjosi kupin teetä jo ties kuinka monta kertaa käytetystä pussista ja pummi vielä minulta mahorkkasätkän.
Tattaria ja vettä sotkettu sekasin ja lämmitetty auringonpaisteessa kiven päällä. Joku origarki söi jo viimeisen Hatsapurin.
Prismojen lähellä on nähty valtavia skooda-jonoja kun kaikki venäjämieliset tuulipuvut haluavat mm. Viola-juustoa- Anonyymi
Mulle tarjosivat venäläisiä suolakurkkuja ja hapankaalia. Pisti muuten pierettämään. Kahvia ei ollut. Jotain korviketta kylläkin. En tohtinut maistaa kun haisi aivan kuin pesemätön,kastunut hirven nahka turkki
- Anonyymi
Semmoisia harmaankelmeitä ja mauttomia, kuin pahvinpalaa imeskelisi.
- Anonyymi
Karkeita tattari-keksejä jotka on lämmitetty kyykyssä trangialla liikkeen lattialla
- Anonyymi
Viikon vanhaa pelmeniä, vetisiä ilman lihaa. ven. пельмени
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654