Editoria?

hmm.

Minulla oli aikaisemmin käytössä AceHTML -niminen editoriohjelma, joka jokin aika sitten muuttui maksulliseksi. Ohjelmalla pystyi helposti tekemään standardin mukaisia nettisivuja, ja kaikin puolin olin tyytyväinen ohjelmaan. http://software.visicommedia.com/en/products/acehtml/

Olisiko kellään suositella vastaavaa, maksutonta ohjelmaa? En siis halua mitään wysiwyg-systeemiä, vaan tekstipohjaisen ohjelman...

8

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin..
      • hmm.

Jotenkin tuo ei vaikuta vakuuttavalta...Vähän turhan monimutkaisen oloinen hässäkkä, ainakin jos noita ohjelman kotisivuja katsoo. Ja kaikki nuo plug-in-toiminnot yms. tekevät vähän hankalan oloiseksi...

Niin, että onko muita ehdotuksia?

• juusto.
        hmm. kirjoitti:

Jotenkin tuo ei vaikuta vakuuttavalta...Vähän turhan monimutkaisen oloinen hässäkkä, ainakin jos noita ohjelman kotisivuja katsoo. Ja kaikki nuo plug-in-toiminnot yms. tekevät vähän hankalan oloiseksi...

Se on ihan yhtä yksinkertainen kuin notepad... jos sitä niin haluaa käyttää. Mutta jos kiinnostusta löytyy, niin kyllä ohjelmassa ominaisuuksia riittää.

• näin..
        hmm. kirjoitti:

Se on äärimmäisen yksinkertainen ohjelma, jos sitä sellaisena haluaa käyttää.

Sekavien kotisivujen ei kannata antaa hämätä, lataa ilmaiseksi koneellesi ja kokeile. Eikä siinä muistaakseni tule mitään mainoskuraa koneelle.

• nimi

• Poro1
    • paras

on Stone's webwriter. Ilmainen (vaatii rekisteröinnin), englanninkielinen. Jättää NVU:n mennen tullen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe