Olipa virkistävää. Vaihteeks deitit joilla oli hyvä flirtti päällä. :D
Enää en tuhlaa aikaani sulkeutuneisiin naisiin.
Hyvä flirtti päällä
9
627
Vastaukset
- Anonyymi
Flirttailu minkä ei tarvitse johtaa mihinkään pitää mielen virkeänä.
- Anonyymi
Sen aavisti et ollut hyvät deitit hänellä viikonloppuna. Somessa näkee päivityksien sisällöstä et nyt on mieli iloinen.
Hyvä et löysi seuraa jossa viihtyy. Itse olen sulkeutunut aluksi. Omalta kannaltani tuntuu niin pahalta ja sydän murtunut. Mut pääasia et hänellä hauskaa ja on onnellinen- Anonyymi
Hyvä muutenkin vihdoinkin et baarit auki eikä rajoituksia. Niin siellä hän pääsee myös tapaamaan naisia 🥰
- Anonyymi
Pyh pah, flirttit on teennäisiä. Tahdon aidon.
- Anonyymi
Niin mäkin. Tuntuu et hän ei haluis nähä musta vilaustakaan. Silloin yhtäkkiä se alkoi et joko ei katsonut lainkaan tai alkoi katsomaan mua ihan kuin vihais mua niin paljon. 💔
En uskaltanut sit enää mitään
- Anonyymi
Loin chatin missä voitte flirttailla nyymisti naisten kanssa, jos ei vielä livenä onnistu.
https://bloochat.com/wlw- Anonyymi
Ei kiitos.
- Anonyymi
Haha 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos.
Hyvin näyttää toimivan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102473- 842161
- 561697
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai601673- 1551580
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461476Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1531470- 1151214
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271197Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186