9 Homomiestä tavoittelee

Anonyymi

Marko BJÖRSIN rakkautta....aika outo ohjelma teeveestä...
mimmimum-..mi

44

1157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millä lailla outo? Onhan noita erilaisia deittiohjelmia ollut jo vuosia monella kanavalla.

    • Anonyymi

      Imelän näköisiä tyyppejä koko liuta..miten miehistä voi tulla tuommoisia

    • Anonyymi

      Miksi niin komean homomiehen täytyy mennä deittiohjelmaan, luulisi saavan seuraa kenestä miehestä tahansa.

    • Anonyymi

      10 niitä miehiä onkin ....laskin vaan kuvassa olevat ... No ymmärtäähän sen kun on yksi pää ...kesät talvet ...
      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Teeveen tyypillistä homottamista.

    • Anonyymi

      alottajalle :

      EI huolta, KUKAAN EI katso sitä ohjelmaa,
      yleisö kattelee aivan muita kanavia,
      pöh koko ohjelmalle, siinäki meni rahat täysin hukkaan ja veronmaksajat senki laskun joutuu maksamaan,

      nykyisin tv:stä ei tulekkaa juurikaan älykästä ohjelmistoa,
      jotkut vähä-älyiset idiootit ovat pääseet suunittelemaan ohjelmisojen esitykslistoja, surku juttu katsojien kannalta,
      pitää kuunella radiosta hyviä kanavia, tai katella ulkomaisten TV:tä

      • Anonyymi

        Minulla ei näy. Näin Sohvaperunat ohjelman kautta lyhyitä välähdyksiä. Harmittaa oikein. Päivälehdessä oli, että se Sergiokin aikoo lähteä pois. Marko Björs keksi uoean idean mainostaa itseään urheiluvalmentajana ja hevosmiehenä. Hän on hapekkaassa fyyisessä kunnossa. Pienempi mies vieressä näyttää kutistuvan olemattomaksi, vaikka alkuun näytti komealta. Taitaa ottaa lujille Olympiaratsastajan homokurssi Afrikan villissä luontoympäristössä!


    • Anonyymi

      Varmaan ne sateenkaari-hmiset katselevat oikein mielellään. Tuollaista on kovasti nostettu hyväksyttäväksi, jopa kirkon toimesta.

      Ja kaiken suvaitsevien myös.

    • Anonyymi

      Miltä kanavalta ohjelma tulee ? Ei veronmaksaja maksa kaikista kanavista ja ohjelmista.

      • Anonyymi

        Marko Björs – Rakkauden seikkailu TV5 ja discovery keskiviikkoisin 23.3. alkaen.


    • Muistelen kirjoittaneeni, parisen vuotta sitten.
      Eroavani maallisesta kirkostamme.
      Moittimatta naisia sen enempää, nainen ei koskaan ole Pappi.
      -
      Pakko-veroilla YLE on alkanut ruokkimaan myös Seksuaali-Vammaisten "Hartaus-hetkiä"
      Tavallaan kuin mainostaisi Ukrainan sotaa Finlandia-laulun väärennöksellä.
      "Isä meidän joka olet taivaissa...
      käske poikaasi jakamaan peesettään myös maallisissa kirkoissa...
      Tapahtukoon sinun tahtosi, niin piilossa kuin perä-suolessa."
      :):)
      -

      H.

    • Anonyymi

      Aikapaljon on lisääntynyt naisparitkin ... tytär sanoi että heidän naapuriinsa muutti naispari ...en kyllä vois kuvitella olevani naisen kanssa sillee...siis nuorempana.
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Ole suvaitsevainen!
        Älä käännä homolle selkääsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole suvaitsevainen!
        Älä käännä homolle selkääsi...

        Joku häiriö miehessä on, kun on homoseksuaalinen. Säälin vähän heitä. Toivottavasti joskus tämä häiriö voidaan parantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku häiriö miehessä on, kun on homoseksuaalinen. Säälin vähän heitä. Toivottavasti joskus tämä häiriö voidaan parantaa.

        Mieluummin miehenä olisin naisen kanssa kuin rakkaudenetsijöiden homoseksuaalien. Minkälainen nainen ratsastaja Marko Björsiä kestäisi, tasavertaisena kumppanina? Olen nähnyt Poliisiratsastajien maneesissa kuinka laukka nousi. Mielestäni pomppi satulassa mutta kyllä voi olla kouluratsastushevosen askelen korkeudestakin kiinni kuinka satulassa pysyy. — Pitäisikö istua kevyemmin ja olla tiivis polvituntuma satulatyynyihin.


    • Anonyymi

      Voi raukat siinä teillä taas on pohtimista päivienne kuluksi
      siinä telkkarissa on off ja on nappula jos ymmärrätte jotain
      tekniikasta.

      • "Anonyymi"

        Valitettavasti itse asiaan ei ole kykintä.

        H.


      • Anonyymi

        Näyttäs kuitenki... olevan yks...halukas.


    • Anonyymi

      Eipä kait tuo M.B.:n suuntautuneisuus mikään uutinen ole ollut.
      Ohjelmaa en ole katsonut. Se voi olla tärkeä (viihde)ohjelma tälle vähemmistölle.
      Tasapuolisuus ok.
      Parempi olla katsomatta kuin vain haukkua.
      Ja täytyy olla dille, joka vielä uskoo, että homous on hoidettavissa tai parannettavissa.
      Toki on vielä molempiin kallellaan oleva ihmisversio, bi.
      Beng
      Naispappi on papitar. Ok. Mitä arvostelemista tässä.

      • Anonyymi

        Nuorempana yritin iskeä Björsin joissakin juhlissa, juttelin muka lastenkirjoista sillä hän on ollut mukana nuorisokasvatusohjelmissa. Ei edes noteerannut vaan katseli muualle. Normaali mies olisi vaihtanut muutaman sanan ja sanonut moikka. Suomalaispösilöt eivät osaa käyttäytyä. Jälkeenpäin olen ajatellut, että hän puhuu kärsivänsä suuresti ujoudesta. Mukavia ihmisiä, kuten minua joka olen akateeminen nainen ei kannata ujostella. — Päivää voi sanoa ilman pelkoa poikuuden menetyksestä!


      • Anonyymi

        Miksi vähemmistö ei katso samoja viihdeohjelmia kuin muut? En minäkään turhaudu, vaikka olen nainen ja seuraan miesten tekemiä sisältöjä.


    • Anonyymi

      Kyllä se ohjelma taitaa monia kiinnostaa juurikin seksuaalisen suuntautumisen vuoksi. Muutamia vuosia/kymmeniä sitten oli stailausohjelma jossa homot stailasivat. En vaan muista oliko asiakkaina vain homoja.

      Yllättävintä minusta on se, että eikös tuo MB ole jo yli 50 v. Siis homous ja ikäihmisten parinhakuohjelma.

      "Ruis-Antero, siinä on reikä"

      • Anonyymi

        Lopetin Reissumiehen ostamisen sen homotuotepakkauksen lanseerauksen jälkeen. Suomi on hyvä leiväntuottajamaa, laatuja on runsaasti. Lopetin myös Finlaysonin lakanoiden hankkimisen Tom of Finland tuotteiden vuoksi. Muumituotteita en harrasta. Marko Björsin muotoilemasta miesten rannekellosta olisin ehkä pitänyt ja kävin jo kauppaa ratsastustapahtumassa. Hieno kello, liian kookas naiselle. Mietin sitä suorakaiteen muotoista. Björs on lahjakas mies mutta sekopää. — Vähemmästäkin.


      • Anonyymi

        Homodesignerit inhosivat kaikkea muuta mutta oma huono maku sai pisteet. Iltaisin oli ihanaa sytyttää pinkkiroosa kynttilä ja mennä kimpassa tutimaan. Aamulla jaksoi taas raivata olkisikoja ja turhia koristehärpäkkeitä projektiasunnosta.


    • Anonyymi

      Katsot kuitenkin.

    • Anonyymi

      Naisparit yleistyneet huomattavasti. taitaa olla niin, että lesboilu kiinnostaa enemmän kuin lastenteko.

      • Anonyymi

        Homoja alkaa olla niin paljon, että naiset ovat aökaneet lesboilun. Jotkut tekevät koeputkilapsen. Maapallolle hyväksi ihmisten vähentyminen, sotakin korjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homoja alkaa olla niin paljon, että naiset ovat aökaneet lesboilun. Jotkut tekevät koeputkilapsen. Maapallolle hyväksi ihmisten vähentyminen, sotakin korjaa.

        Olen ymmärtänyt, että sukupuolten välinen ero on siinä määrin hämärtynyt, että naisetkin nykyään homoilee. Siis ennen lesboilivat ja nykyään homoilevat. Mihin maailma on menossa? Kun nämä homoilevat yksilöt sitten tavalla tai toisella saavat lapsia, mitähän heistä tulee? Jotensakin ymmärrettävää että joissakin lähi-idän maissa tämän tapainen ei ole sallittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt, että sukupuolten välinen ero on siinä määrin hämärtynyt, että naisetkin nykyään homoilee. Siis ennen lesboilivat ja nykyään homoilevat. Mihin maailma on menossa? Kun nämä homoilevat yksilöt sitten tavalla tai toisella saavat lapsia, mitähän heistä tulee? Jotensakin ymmärrettävää että joissakin lähi-idän maissa tämän tapainen ei ole sallittua.

        Minä en ymmärrä olenko normaali. Etsimällä estin Helsingin upeimman sinkkumiehen ja iskin hänet. Olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ymmärrä olenko normaali. Etsimällä estin Helsingin upeimman sinkkumiehen ja iskin hänet. Olen nainen.

        .. Siis ETSIN ITSE ITSELLENI korkeakouluvuosieni parhaimman näköisen miehen ja iskin hänet. Ei siihen mitään erikoista liittynyt. Sama.


      • Anonyymi

        Parempi itse ajatella mihin ryhmään kuuluu, ettei tee kuten edellinen sukupolvi, matkivat isiä ja äitiä. Sitten puhistiin ja jaettiin lusikat ja haarukat ja lapset.


    • Anonyymi

      Valtteri Torikallakin on avopuolisona mies... Hän on mielestäni miehekäs ja myöskin ääni... miehen ääni ...
      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Usein miehellä on miehen ääni.


    • Anonyymi

      Onhan meidän pääminsterikin lesbo-perheestä. Ilmankos on niin outo ja ahne sämpylöille.

    • Anonyymi

      Ja ulkoministerillä miesrouva.

    • Anonyymi

      Marcot
      Björs 53 v
      Bjurström 55v
      Milloin nähdään samanaikäisten lesbojen versio ?

    • Anonyymi

      Putouksen miesjuontaja on ....vaimo toisen miehen ....
      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Leipovat kahta pyöreää pullaa, ja hetkessä on patonki pystyssä. (Saa nauraa)

    • Anonyymi

      Minua suututtaa, kun sateenkaari vietiin 😣
      Kaunis monivärinen kaari taivaalla ja monet lapsuuden aikaiset sadut tärveltyi. Rainbow.
      Hmmm... vieraskielisenä ei niin paha.

    • Anonyymi

      Onkohan Marko jo suorittanut ns. koekairaukset?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      352
      3118
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      113
      2292
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1660
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      74
      1193
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1087
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1013
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      42
      996
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      153
      993
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      868
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      806
    Aihe