Mielenkiintoisia asiantuntioiden kommentointia radiossa, tuosta Mobiilivarmenteen hyvyydestä ?
Sehän kuulemma ratkaisee heidän mukaan käteisen käytön ?!
Onko kokemuksia ?
Mobiilivarmenne vai Käteinen ?!
7
182
Vastaukset
Sama asia kuin tunnus-luku-kortti.
Paitsi että mobiilin sinä jaat kaikille osaaville ihmisille ympäri maailman.
Muistakaa siis pitää huolta käteisistänne.
Niiden pitää aina olla käytettävissänne.
Muuten olette Demokratian-Diktatuurin kuristuksessa.
H.- Anonyymi
Noin minäkin asian ymmärrän. Ihmettelin kun puhuivat netin kaatumisesta et, silloin olisivat rahat tallessa.
No eikö nyky kassatkin toimi netin kautta, mitä, silloin jollain mobiilivarmenteella on hyötyä kun se ei toimi, vai onko joku vara systeemi kaikkilla kioskeillakin tänään ?!
Kyllä nyt nämä asiantuntijat voisi käydä Ukrainassa tai Venäjällä testaus matkalla, ja kertoa miten Mobiilivarmenne toimii siellä. - Anonyymi
"Sama asia kuin tunnus-luku-kortti."
Mitä ihmettä sinä taas höliset, huruksz?!
Mobiilivarmenne ei ole sama asia kuin tunnuslukukortti. Sekä mobiilivarmenteella että pankin tunnuksilla voi kirjautua palveluihin joihin edellytetään vahvaa tunnistautumista, mutta "sama asia" ne eivät todellakaan ole.
"Paitsi että mobiilin sinä jaat kaikille osaaville ihmisille ympäri maailman."
Mobiilivarmenne on vähintäänkin yhtä turvallinen tapa tunnistautua kuin tunnistautuminen pankkitunnuksilla, turvallisempikin. Käytti kumpaa tahansa niin perustiedot, -taidot ja osaamiset on hyvä olla hallussa.
Sekä sinun että aloittajan näyttäisi olevan syytä opiskella digitaitoja ihan perustiedoista ja alkeista alkaen. Tarjontaa on paljon, mutta suosittelen erityisesti senioreille tarkoitettua digitaitojen opetusta.
Aloituksen otsikko "Mobiilivarmenne vai Käteinen ?!" ei oikein avaudu minulle, ymmärtäisin jos se olisi Mobiilimaksu vai käteinen ?!
Bessie - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sama asia kuin tunnus-luku-kortti."
Mitä ihmettä sinä taas höliset, huruksz?!
Mobiilivarmenne ei ole sama asia kuin tunnuslukukortti. Sekä mobiilivarmenteella että pankin tunnuksilla voi kirjautua palveluihin joihin edellytetään vahvaa tunnistautumista, mutta "sama asia" ne eivät todellakaan ole.
"Paitsi että mobiilin sinä jaat kaikille osaaville ihmisille ympäri maailman."
Mobiilivarmenne on vähintäänkin yhtä turvallinen tapa tunnistautua kuin tunnistautuminen pankkitunnuksilla, turvallisempikin. Käytti kumpaa tahansa niin perustiedot, -taidot ja osaamiset on hyvä olla hallussa.
Sekä sinun että aloittajan näyttäisi olevan syytä opiskella digitaitoja ihan perustiedoista ja alkeista alkaen. Tarjontaa on paljon, mutta suosittelen erityisesti senioreille tarkoitettua digitaitojen opetusta.
Aloituksen otsikko "Mobiilivarmenne vai Käteinen ?!" ei oikein avaudu minulle, ymmärtäisin jos se olisi Mobiilimaksu vai käteinen ?!
BessieOmakantaan pääsen mobiilivarmentimella esim. koronarokotustodistusta ottamaan näytölle, kun sitä vaaditaan. Maksan sen käytöstä liittymässäni. Mobil Pay vai käteinen verrattavissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin minäkin asian ymmärrän. Ihmettelin kun puhuivat netin kaatumisesta et, silloin olisivat rahat tallessa.
No eikö nyky kassatkin toimi netin kautta, mitä, silloin jollain mobiilivarmenteella on hyötyä kun se ei toimi, vai onko joku vara systeemi kaikkilla kioskeillakin tänään ?!
Kyllä nyt nämä asiantuntijat voisi käydä Ukrainassa tai Venäjällä testaus matkalla, ja kertoa miten Mobiilivarmenne toimii siellä.Taisit ymmärtää väärin hurukszia peesatessasi 😊
- Anonyymi
Sileitä seteleitä on kiva kahistella.
- Anonyymi
mobilevarmenne on paperiton tunnusluku, kun taas MobilePaylla voi maksella ostoksia
nj
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592