Mut pakotettiin syömään suklaahippukeksi niin voisko joku kertoo mulle et lihonko siitä?? Olin täs päivän aikana syöny noin 696 kaloria ja en tiiä paljoks siin keksis oli niin tosiaankin lihonko siitä? Pliis kertokaa ja en sit haluu mitään pilkkaavia vastauksia vaan ihan suoran vastauksen. Tuli niin hirvee olo ton keksin takia.
Söin keksin! Apua!
13
206
Vastaukset
- Anonyymi
Anorektikko pelkää lihovansa kaikesta jopa veden juomisesta.Nyt vaan jumppaamaan se keksi pois.Hopihopi haaraperushyppyä vaan tekee,koska nyt sun elämä on pilalla ja oot kamala läski.
- Anonyymi
sininenkurkku kirjoitti:
et todellakaan, hanki apua
hah kerrot että pitäis hakea apua ja itse haluat laihtua.Eikö ole ristiriitaista neuvoa kun et ite halua ottaa apua vastaan.
Anonyymi kirjoitti:
hah kerrot että pitäis hakea apua ja itse haluat laihtua.Eikö ole ristiriitaista neuvoa kun et ite halua ottaa apua vastaan.
lol ei oo helppoo
- Anonyymi
Jos söit yhden keksin kokonaan, lihot ainakin viisi kiloa. Ajattele!
Nyt sinun on paastottava kaksi päivää ja juostava molempina päivinä 10 km niin lujaa kuin ikinä pysyt. - Anonyymi
Et liho, olethan avunpiirissä❤️
- Anonyymi
En oo avun piirissä ainakaan vielä paitsi et mul on ens kuussa sairaanhoitajan vastaanotto et en tiiä mitä siel tapahtuu
- Anonyymi
Jos pystyt hengissä noin pienillä kalorimäärillä niin makaatko koko vuorokauden hiljaa paikallaan sängyssä. Jos liikkuu ainakin vähän, tarvitsee ainakin tuplamäärän kaloreja. Esimerkiksi sairaalassa vuodepotilaalle tarjotaan vuorokaudessa 1800 kcal ateriat, eikä tuolla lihoa, itse ainakin laihduin.
- Anonyymi
(Oon toi viestiketjun alottaja)
En makaa koko päivää sängys vaan yleensä kävelen kouluun ja sieltä kotiin et en mitenkään erityisen paljoo liiku. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Oon toi viestiketjun alottaja)
En makaa koko päivää sängys vaan yleensä kävelen kouluun ja sieltä kotiin et en mitenkään erityisen paljoo liiku.no lihoitko siitä keksistä jonka söit 15.3?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no lihoitko siitä keksistä jonka söit 15.3?
No ilmeisesti en ku paino on tippunu sen jälkeenki. Paitsi nyt ku oon jääny taas porukoille kiinni ni oon joutunu syömää vähä enemmän. Tänäänki ku kävin suihkus ja vaa’al ni paino noussu 600 grammaa. Voi toki olla turvotusta koska oon syöny tänää jotai 1230 kaloria joka on vitusti enemmän ku normaalisti söisin. Käyn aamul uudestaan vaa’alla kattomas mikä mun oikee paino on. Toivon niin kovasti et se olis paljon matalampi mitä nyt näyttää koska jos ei oo ni en tiiä mitä teen :( en haluis lihota enkä oo ollenkaan valmis parantumaan uudestaan tästä ku oli viimekski täyttä paskaa. Mul on paljon parempi olla anoreksian kaa. Mut joo tää oli aik pitkä vastaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ilmeisesti en ku paino on tippunu sen jälkeenki. Paitsi nyt ku oon jääny taas porukoille kiinni ni oon joutunu syömää vähä enemmän. Tänäänki ku kävin suihkus ja vaa’al ni paino noussu 600 grammaa. Voi toki olla turvotusta koska oon syöny tänää jotai 1230 kaloria joka on vitusti enemmän ku normaalisti söisin. Käyn aamul uudestaan vaa’alla kattomas mikä mun oikee paino on. Toivon niin kovasti et se olis paljon matalampi mitä nyt näyttää koska jos ei oo ni en tiiä mitä teen :( en haluis lihota enkä oo ollenkaan valmis parantumaan uudestaan tästä ku oli viimekski täyttä paskaa. Mul on paljon parempi olla anoreksian kaa. Mut joo tää oli aik pitkä vastaus
Kuule lapsi rakas kun kaikilla on iltapaino korkeempi kuin aamupaino.No lopeta syöminen ja laihduta ihmeessä jos se tekee sun keholle hyvää.Sun pääkoppa on ainakin sairas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule lapsi rakas kun kaikilla on iltapaino korkeempi kuin aamupaino.No lopeta syöminen ja laihduta ihmeessä jos se tekee sun keholle hyvää.Sun pääkoppa on ainakin sairas.
Niin tiiän sen, mut paino oli muutenki noussu vähän ruoan tuputuksesta mut nyt onneks ku kävin vaa’alla ni se oli 700 grammaa alempana ku eilen. Ja en mä oo syömistä lopettanu, mä vaan rajoitan sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073