Suosittu näyttelijä on lomalla Lapissa, jossa sääolosuhteet ovat olleet etelän naiselle välillä liikaa. Onneksi Kuustonen on kekseliäs ja huumoriakaan ei puutu. Kuumaa kyytiä totisesti!
https://www.suomi24.fi/viihde/kuumaa-kyytia-iina-kuustonen-saunoi-lapissa-erikoisissa-varusteissa-auttaakohan-tama-tempaus?s24
Kuumaa kyytiä! Iina Kuustonen saunoi Lapissa erikoisissa varusteissa - Auttaakohan tämä tempaus?

9
2108
Vastaukset
- Anonyymi
No olipa kuumaa kyytiä
Mikä tällaisten avausten tavoite oikeastaan on? - Anonyymi
Sillä oli mökissä 3 tummaa miestä oottamassa taxila tuotiin yöllä sinne kuiskuteltiin kylillä.
- Anonyymi
Oisko ollut vihreitä miehiä
- Anonyymi
Vai oli tummia miehiä
- Anonyymi
shui-ing Maaliskuu 2020 mökillä 15.wmv iina
- Anonyymi
iina on ihana vaikka täältä saunan lauteiden alta nähtynä.. ps. sauna tonttu
- Anonyymi
tuu iina äkkiä saunomaan sauna tonttuna ootan , katon lauteiden alta onko virvonnu tuttu yön jäljiltä.
ja joko mökissä joku iso kokoinen mies kurittaa villiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuu iina äkkiä saunomaan sauna tonttuna ootan , katon lauteiden alta onko virvonnu tuttu yön jäljiltä.
ja joko mökissä joku iso kokoinen mies kurittaa villiä.shui-ing
- Anonyymi
Maalla oli muinoin kolmeakin polvea yhtäaikaa saunassa ja monesti oli polannetie niin liukas että persuksilla laskettelu saunan nnurkalle tuli jaettua ilman että siitä aviisissa tai kirjelmissä ilmoiteltiin kanssaihmisille. Laho-kuustosia!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265368- 534631
- 894390
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601