Amerikankotka

Kiire, kiire. Miksei tämä rakkine liiku! ja niin hyytyi pökötti tielle. Grrr..kerään tavarani pelkääjänpaikalta ja nousen ulos.
Great! Olen jossain korvessa, eikä asutusta lähimainkaan. Nostan konepellin ylös, mutta turhaan, en ymmärrä autoista mitään. Jos se ei liiku, niin se ei sitten liiku. Minun pitäisi ilmoittaa Karitalle, että myöhästyn juhlista. Kaivan kännykän esiin ja yritän nähdä jotain sen ruudusta, nostan aurinkolasit otsalle ja ei kenttää. Oikeasti! Nostan epätoivoisesti käden ylös ja kävelen piennarta pitkin korkkareissa, onneksi ne ovat mamma mallia. Ei tämä auta. Paiskaan kännykän takaisin laukkuun ja nojaan autoon. Mitäs nyt keksitään?!

Tuntuu että olen ollut siinä jo ikuisuuden kun matala auton hurina täyttää korven. Joku tulee, ajattelen heti pahinta, mutta en pääse täältä ikinä jos en saa apua. Mutkan takaa autoni edestä, saapuu leveä harmaa vanha Lincoln. Auto on komea, pidän vanhoista autoista, kromit on kiillotettu viimoisen päälle, aurinko heijastuu silmääni ja tipautan aurinkolasit jälleen silmille.
Auto pysähtyy viereeni. Mies nojaa kättään oveen ja kurkkaa minuun päin, kyselee voiko olla avuksi. Kerron huoleni ja hän peruttaa auton minun pököttini eteen. Hän kaivaa takakontista käynnistyskaapelit esiin ja hänen niitä paikoilleen virittäessään, katselen häntä ihan avoimesti. Miehellä on ruutupaita, farkut, bootsit,lihaksikas vartalo, lyhyehköt vaaleat hiukset, aurinkolasit ja mustaa rasvaa poskessa. Maskuliininen mies, aa--uuuh.
"Ootko koeajolla?" kysymykseni saa miehen hämmentyneeksi, mutta vastaa kuitenkin: "Tavallaan."
"Aattelin vaan kun sulla on mustaa rasvaa kasvoissa. Oot tainnut olla auton alla aiemmin? Sun auto kiiltää." ryhdyn pälättämään hermostuksissani.
Mies vilkaisee minua yli aurinkolasien ja vedän terävästi henkeä vihreiden silmien tuijotuksen alla.

6

1883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iina, rauhoitu, käsken itseäni olemaan hiljaa. Kiität vain avusta ja jatkat matkaa. Miten vaikeaa se voi olla!?
      Mies hymyilee. Miksi hän hymyilee? Miksi hän tuijottaa?
      Tunnen miten puna nousee kaulasta ylöspäin, korviin asti. Suoristaudun auton vierestä ja katson pois päin. Vilkaisen kuitenkin takaisin ja nielaisen tyhjää, sillä hän tuijottaa yhä.
      Liikahdan.
      Kävelen hitaasti hänen autonsa vierttä ja vilkaisen takaoven kohdalla olkani ylitse. Mies on siirtynyt myös autojemme välistä tielle ja seuraa minua katseellaan. Painan nappia ja vedän kahvasta oven auki. Sisältä puskee myskisen partaveden tuoksu. Astun sisään autoon, penkit ovat tummanpunaista nahkaa. Työnnyn penkillä toisen oven luo ja otan rennon asennon ja odotan miehen tulevan avoimen oven luo.
      Hän ei anna minun kauaa odottaa. Odotan jännittyneenä. Hän istuutuu autoon ja vetää oven perässään kiinni.
      Taivun kohti jalkojani ja avaan toisen kengän soljen hitaasti ja otan kengän pois jalastani. Nostan toista jalkaa ylös ja mies tarttuu nilkkaani, avaa soljen ja riisuu kenkäni.
      Sydän pamppailee rinnastani ulos. Hän nostaa jalkateräni kohti kasvojaan ja hengittää nenä kiinni ihossani, hänen huulensa pyyhkivät jalan sisäreunaa kevyesti, kuitenkin niin että karhea parransänki ei jää minulta huomaamatta.
      Mietin.
      Mietin hetken miltä se tuntuisi vasten herkintäni, vilkaisen miestä nopeasti ja kuin arvaten ajatukseni hän pyyhkii huulillaan kohti nilkkaani, säärtä.
      Kieli.
      Työntyy ulos miehen suusta ja se lipuu nyt yli polveni, kohti reittäni.
      Hengitän (vaivoin 😉).
      Hengitykseni muuttuu yhä raskaammaksi. Mies levittää hellästi jalkojani ja työntää kätensä hameeni alle ja vetää pikkuhousuni pois. Puren alahuultani ja katson hänen vihreisiin silmiinsä himoiten.
      Hän siirtyy penkille ja kumartuu eteeni. Hän tarttuu pakaroistani ja vetäisee minua alemmas. Makaan penkillä hänen edessään. Hän levittää jalkani erilleen ja hitaasti edeten raapii sänkisellä poskellaan reiteni herkkää ihoa. Pilluni muuttuu hetkessä märäksi ja se kaipaa jo kosketusta.

      • Lincoln miehen kuuma hengitys ihollani saa minut hieromaan peppuani vasten kuumaa nahkaa. Pääni sattuu ikävästi vasten ovea. En ole koskaan harrastanut autossa muuta kuin ajamista, en ymmärrä miksi se viehättää ihmisiä. Näinkin tilavassa autossa, ahtaus tuntuu.
        Kieli.
        Kieli työntyy muitta mutkitta suoraan pillunhuulien välistä sisääni. Mies urahtaa tyytyväisenä. Hieron rintojani mekkoni päältä ja taivutan selkääni nautinnosta. Kieli työstää minua erittäin taitavasti, työnnän jalkani miehen selkään ja painan häntä kiinni itseeni. Mies painaa sormen sisääni ja säikähdyksestä kopsautan pääni oveen, auu. Mies nostaa kysyvästi päänsä ylös hameeni alta, hänen suun ympärystä on aivan märkä mehuistani. Näky on jotenkin groteski, samalla kuitenkin ihan helvetin kiihoittava! Hieroessa päätäni, mies ojentaa kätensä ja avaa takanani olevan oven. Pääni roikkuu nyt hieman penkin yli, auton ulkopuolella.
        Miehen sormi on edelleen sisälläni. Nyt hän työntelee sitä edestakaisin ja katsoo minua, hänen kätensä vetää mekkoni etumuksen alas ja röyhkeästi puristelee rintojani, jättäen niihin punaisia jälkiä. Sormi alkaa vaativasti koukkia herkkää pistettä sisälläni. Hänen toinen kätensä puristaa on kaulaani kevyesti, roikotan päätäni ulos ja lantioni työntyvät ylöspäin kun saan, huomaan jopa pidättäväni henkeä. Mies imaisee klitorikseni suuhunsa ja keikun aallonharjalla hieman pidempään.
        Siirrän jalkani pois hänen selästään ja nousen istumaan.
        Sepalus.
        Miehen kyrpä huutaa vapautumista, hymyilen, hymähdän ja katson vihreisiin silmiin. Miehen ilme on vakava, silmät mustat smaragdit. Vedän nopeasti henkeä. Napitan sepaluksen auki, mies auttaa hieman laskemaan housujaan, kaivan pinkeistä boxereista kalun käteeni. Yllätyn kuinka iso se on ja huokaisen tahattomasti. Mies hymähtää ja hymyilee irvokkaasti.
        Liikutan kättä varrella muutamia kertoja ja elin paisuu kädessäni, suustani valuu kuolaa leualle ja nuolaisen terskaa tunnustellakseni, kostutan huuleni kyrvän päässä ja avaan suuni niin isoksi kuin saan ja lasken pääni alaspäin, kieleni hieroo vartta kun nostan päätä ylöspäin ja lasken taas alemmas kuin äsken. Mies nostaa kätensä niskaani ja hieroo sitä kevyesti peukalollaan. Upotan miestä liikkeilläni aina vain syvemmälle kurkkuuni, kyrpä on aivan ihana. Pitkä ja tanakka. Nostan pääni pois, katson miestä silmiin ja nuolaisen häpeilemättä huuliani.
        Avaan.
        Mekossani on yksi vetoketju, oikean käteni alla. Avaan sen ja nostan mekkoni pois pääni ylitse. Lasken sen varovasti etupenkille.
        Nousen.
        Varovasti käännyn selin mieheen ja peruutan hänen syliinsä. Otan kalusta kiinni ja ohjaan sen huulilleni. Mies kietoo molemmat käsivartensa vartaloni ympäri ja vetää minua kiinni itseensä. Hän työntää lantioitaan ylöspäin ja uppoaa heti syvälle sisääni, parkaisen kiimaisena ja heitän pääni taaksepäin, mies imee kaulaani.
        Odotamme..
        Kalu täyttää minut kokonaan, tuntuu kuin sillä ei olisi tilaa liikkua sisälläni.
        Nostan jalkani ylös penkille ja painan jalanpohjat vasten nahkaa. Liikutan itseäni varovasti ylöspäin ja nyyhkytän siitä miten hyvältä tuo kalu tuntuu minussa. Mies puristaa minua taas vasten rintaansa ja työntää lantiotaan ylös ja alas hitaasti, se tuntuu niin hyvältä että tuntuu jo siltä että toivoisin että kalu olisi pienempi, mies tuntuu tietävän mitä ajattelen ja pitää minua tiukasti otteessaan. Vaikeroin kiimassa ja pilluni alkaa pikkuhiljaa kostua ja sykkiä. Miehen ote löystyy samalla, oikeastaan pidin siitä miten hän puristi, piti minua paikoillaan. Otti minut!


      • KukanNovellit kirjoitti:

        Lincoln miehen kuuma hengitys ihollani saa minut hieromaan peppuani vasten kuumaa nahkaa. Pääni sattuu ikävästi vasten ovea. En ole koskaan harrastanut autossa muuta kuin ajamista, en ymmärrä miksi se viehättää ihmisiä. Näinkin tilavassa autossa, ahtaus tuntuu.
        Kieli.
        Kieli työntyy muitta mutkitta suoraan pillunhuulien välistä sisääni. Mies urahtaa tyytyväisenä. Hieron rintojani mekkoni päältä ja taivutan selkääni nautinnosta. Kieli työstää minua erittäin taitavasti, työnnän jalkani miehen selkään ja painan häntä kiinni itseeni. Mies painaa sormen sisääni ja säikähdyksestä kopsautan pääni oveen, auu. Mies nostaa kysyvästi päänsä ylös hameeni alta, hänen suun ympärystä on aivan märkä mehuistani. Näky on jotenkin groteski, samalla kuitenkin ihan helvetin kiihoittava! Hieroessa päätäni, mies ojentaa kätensä ja avaa takanani olevan oven. Pääni roikkuu nyt hieman penkin yli, auton ulkopuolella.
        Miehen sormi on edelleen sisälläni. Nyt hän työntelee sitä edestakaisin ja katsoo minua, hänen kätensä vetää mekkoni etumuksen alas ja röyhkeästi puristelee rintojani, jättäen niihin punaisia jälkiä. Sormi alkaa vaativasti koukkia herkkää pistettä sisälläni. Hänen toinen kätensä puristaa on kaulaani kevyesti, roikotan päätäni ulos ja lantioni työntyvät ylöspäin kun saan, huomaan jopa pidättäväni henkeä. Mies imaisee klitorikseni suuhunsa ja keikun aallonharjalla hieman pidempään.
        Siirrän jalkani pois hänen selästään ja nousen istumaan.
        Sepalus.
        Miehen kyrpä huutaa vapautumista, hymyilen, hymähdän ja katson vihreisiin silmiin. Miehen ilme on vakava, silmät mustat smaragdit. Vedän nopeasti henkeä. Napitan sepaluksen auki, mies auttaa hieman laskemaan housujaan, kaivan pinkeistä boxereista kalun käteeni. Yllätyn kuinka iso se on ja huokaisen tahattomasti. Mies hymähtää ja hymyilee irvokkaasti.
        Liikutan kättä varrella muutamia kertoja ja elin paisuu kädessäni, suustani valuu kuolaa leualle ja nuolaisen terskaa tunnustellakseni, kostutan huuleni kyrvän päässä ja avaan suuni niin isoksi kuin saan ja lasken pääni alaspäin, kieleni hieroo vartta kun nostan päätä ylöspäin ja lasken taas alemmas kuin äsken. Mies nostaa kätensä niskaani ja hieroo sitä kevyesti peukalollaan. Upotan miestä liikkeilläni aina vain syvemmälle kurkkuuni, kyrpä on aivan ihana. Pitkä ja tanakka. Nostan pääni pois, katson miestä silmiin ja nuolaisen häpeilemättä huuliani.
        Avaan.
        Mekossani on yksi vetoketju, oikean käteni alla. Avaan sen ja nostan mekkoni pois pääni ylitse. Lasken sen varovasti etupenkille.
        Nousen.
        Varovasti käännyn selin mieheen ja peruutan hänen syliinsä. Otan kalusta kiinni ja ohjaan sen huulilleni. Mies kietoo molemmat käsivartensa vartaloni ympäri ja vetää minua kiinni itseensä. Hän työntää lantioitaan ylöspäin ja uppoaa heti syvälle sisääni, parkaisen kiimaisena ja heitän pääni taaksepäin, mies imee kaulaani.
        Odotamme..
        Kalu täyttää minut kokonaan, tuntuu kuin sillä ei olisi tilaa liikkua sisälläni.
        Nostan jalkani ylös penkille ja painan jalanpohjat vasten nahkaa. Liikutan itseäni varovasti ylöspäin ja nyyhkytän siitä miten hyvältä tuo kalu tuntuu minussa. Mies puristaa minua taas vasten rintaansa ja työntää lantiotaan ylös ja alas hitaasti, se tuntuu niin hyvältä että tuntuu jo siltä että toivoisin että kalu olisi pienempi, mies tuntuu tietävän mitä ajattelen ja pitää minua tiukasti otteessaan. Vaikeroin kiimassa ja pilluni alkaa pikkuhiljaa kostua ja sykkiä. Miehen ote löystyy samalla, oikeastaan pidin siitä miten hän puristi, piti minua paikoillaan. Otti minut!

        Kyrpä paisuu lisää sitä mukaa kuin minä kostun. Miten voi olla. Otan tukea katosta ja yritän liikkua. Miehen iso käsi löytää huulieni päälle ja hieroo varovasti kämmenellä klittaani.
        Liikumme yhdessä, mies ymmärtää olla survomatta itseään kiireellä sisääni. Hänen huulensa hyväilevät korvani alta ja parransänki saa kehoni väreilemään.
        Nautiskelemme toisistamme hitaasti.
        Yhtäkkiä.
        Yhtäkkiä mies työntää minut sylistään penkille kalu edelleen pillussani. Tuuli pörröttää hiuksiani ja mies kietoo kätensä ympärilleni taas. Hän hieroo poskiaan selkääni ja saa minut liikkumaan, hän liikkuu myös, kuin sensuelli tanssi, aika hidastuu ympärillämme. Kuuluu vain tuulen ujellus ja salaiset huokailut.
        Mies riisuu paitansa ja tarttuu hartioistani kiinni. Hän vetäytyy minusta ja työntää lantioitaan nopeasti eteenpäin, huudahdan yllättyneenä. Hän tekee sen uudelleen ja huudan.
        Hän nai minua nopeasti, huudan koko ajan, en välitä minne se kuuluu. Saan nopeasti orgasmin, mutta mies ei lopeta kun kerrankin kalu liikkuu soljuen pillussani kuin ne olisi valettu niin, yhteen sopiviksi. Hän urahtaa kun sykin jälleen uudestaan, kiikun loputtoman aallon harjalla ja uikutan ihan kiimaisena, niin hyvältä se tuntuu.
        Yllättäen.
        Yllättäen mies vetäytyy minusta. Käännyn ympäri ja hän vetää minut alleen ja työntyy sisään. Hänen suunsa löytää suuni ja tutkimme toisiamme.
        Mies hidastaa ja tunnen miten kalu jäykistyy sisälläni juuri silloin hän vetäytyy minusta ja pitää kyrpäänsä vatsani päällä, kuuma sperma ruiskuaa rinnoilleni. Hän istahtaa ja naurahdan, olemme melkein alasti vain aurinkolasit silmillä.
        Hän kaivaa jostain paperia ja siivoaa sotkunsa rinnoiltani. Puemme vaatteitamme hiljaisuudessa ja nousen ylös autosta.
        Menen omaan autooni ja käynnistän pökötin. Se starttaa heti. Nousen vielä autostani ja kävelen miehen luo ja suutelen häntä.
        Menen autooni ja ajan pois. Taakse vilkaisematta.
        Harmi.


    • Anonyymi

      Helle ja upeaa autoSekSiä :) :) :) :) :)

    • Anonyymi

      Just noin, kovaa ajoa takapenkillä!

    Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe