Tarkoitus viettää pitempi hiihtoloma jossakin lapin hiihtokeskuksessa. Koko maaliskuu ja toukokuun 2 ekaa viikkoa 2022. Yksi tai useampi pääsee mukaan. Mun autolla pääsee perille ja liikkumaan paikanpäällä. Hiihtokeskusta ei vielä päätetty, mutta Levi-Ruka-Ylläs tavoitteena, myös muut käy. Joku lapissa asuva voi myös tarjota asuntoa, jos näkee tämän ilmon. Itse olen 40v päihteetön mies. Kämppiksen sukupuoli vapaa. Laitan sp-osoitteen jos löytyy kiinnostuneita.
Kimppaan Lappi hiihtokeskus maalis-toukokuu 2022
Anonyymi
4
206
Vastaukset
- Anonyymi
No jos tänä keväänä aiot niin maaliskuuhan on kohta lusittu :D
- Anonyymi
Niin minäkin luettuani otsikon ajattelin,maaliskuu on ohi jo käytänössä.Juttu vähän haisee. Miksi et ilmotus laittanut tori fi.Tai FB- yleiset ilmotukset?Nistä jää kuitenkin netiin tiedot jos on huijari ja huijarin poliisi tavoitaa aina netinkauttakin.
- Anonyymi
....tarkoitin koko huhtikuu ja toukokuu 2vk, menee kuukaudet sekaisin... Terv ap.
- Anonyymi
Hei kukan järkevä ei ventto vieraille laita tänne julkisesti s-posti osoitetta tai puhelin numeroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082366
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809