Tarkoitus viettää pitempi hiihtoloma jossakin lapin hiihtokeskuksessa. Koko maaliskuu ja toukokuun 2 ekaa viikkoa 2022. Yksi tai useampi pääsee mukaan. Mun autolla pääsee perille ja liikkumaan paikanpäällä. Hiihtokeskusta ei vielä päätetty, mutta Levi-Ruka-Ylläs tavoitteena, myös muut käy. Joku lapissa asuva voi myös tarjota asuntoa, jos näkee tämän ilmon. Itse olen 40v päihteetön mies. Kämppiksen sukupuoli vapaa. Laitan sp-osoitteen jos löytyy kiinnostuneita.
Kimppaan Lappi hiihtokeskus maalis-toukokuu 2022
Anonyymi
4
141
Vastaukset
- Anonyymi
No jos tänä keväänä aiot niin maaliskuuhan on kohta lusittu :D
- Anonyymi
Niin minäkin luettuani otsikon ajattelin,maaliskuu on ohi jo käytänössä.Juttu vähän haisee. Miksi et ilmotus laittanut tori fi.Tai FB- yleiset ilmotukset?Nistä jää kuitenkin netiin tiedot jos on huijari ja huijarin poliisi tavoitaa aina netinkauttakin.
- Anonyymi
....tarkoitin koko huhtikuu ja toukokuu 2vk, menee kuukaudet sekaisin... Terv ap.
- Anonyymi
Hei kukan järkevä ei ventto vieraille laita tänne julkisesti s-posti osoitetta tai puhelin numeroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211