Itselläni on Lievä älyllinen kehitysvamma ja olen lukenut lääkeselostuksen lääkkeistä. Itselläni on vahva tunne että voiko meidän kehitysvamman saaneilla lääkkeet lisätä väkivaltaa enemmän kuin lääke selostus jutuissa lukee persoonallisuus muuttuu itselläni on toinen Diagnoosi ADHD tuon lääke jutussa lukee persoonallisuus muuttuu ohjaajat sanoo että paremmin toimin jos on kissa ollut minun kanssani samaa sanoo vanhemmat. Saatan olla selvittämättä jäänyt Asperger eli Autismin kirjo. Miksi väärin laitettua Lievää älyllistä kehitysvammaa ei kukaan suostu purkaa jos ohjaajat sanoo matemaattinen lahjakkuus ei kuulu Lievään älylliseen kehitysvammmaan ja minulla kun ei kukaan muu hoida käyttörahoja eli maksan itse vuokran eli saa ilman välikäsiä suoraan koko eläke rahat omalle tilille. Ja koska olen onnistunut Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena säästää rahaa kotiin pienestä eläke rahasta melkein1000€ vammaissosiaali työntekijä sanoi että minulla ei tule menemään ohjattu ryhmäkoti asuminen läpi Kehitysvamma puolella se on myös todennut että lääkkeiden myyminen kirjeenvaihto jutun kautta minulla ei kuulu Lievään älylliseen kehitysvammmaan.
Lääkkeet voiko tehdä väkivaltaisen
Anonyymi
1
58
Vastaukset
- Anonyymi
Jos syöt adhd lääkkeitä niin syy on niissä! Jätä ne pois ja alresiivisuus katoaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086