Miten saa e-pillerireseptin salaa? En halua kertoa vanhemmille. Finnien takia sen haluan.
Resepti salaa
5
322
Vastaukset
- Anonyymi
Et mitenkään .Miks pelkäät kertoa vanhemmille jos ne kerta näkee että sulla on finnejä?pelkäätkö että ne luuleet että sulla on seksielämää?Reseptin saa lääkäristä ja sun pitäis varata aika lääkärille.
- Anonyymi
Oletko kokeillut näitä?
https://askelterveyteen.com/akne-kuriin-luontaistuotteilla/ - Anonyymi
Ei finnejä e-pillereillä hoideta, jos muuta tarvetta e-pillereiden käyttöön ei ole. E-pillereillä voi olla paljon sivuvaikutuksia, kaikille ne eivät sovi. Reseptin saa vain lääkäriltä ja käyttö vaatii seurantaa.
Finnit kuuluvat monen nuoruuteen, ne ovat ohimeneviä. Ole vain oma itsesi finneinesi päivinesi!
Jos finnitilanne on oikeasti todella paha, apteekista löytyy hoitoaineita. Minä ainakin sain apua apteekista.- Anonyymi
Eräät e-pillerit voivat jopa aiheuttaa lisää finnejä (luonnollinen estrogeenin kehittyminen murrosiässä aiheuttaa niitä). Jos reseptivapaat apteekin aknelääkkeet eivät tehoa, lääkäri voi kirjoittaa reseptin tehokkaamille lääkkeille (myös pojille).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt373365Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441656Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60967
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22958Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37870Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37829Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173813- 49733