Tapahtui koulussa4

Anonyymi

Tapahtui koulussa4

13iskun jälkeen ei tullut enää iskuja, pakarani olivat tosi kipeät jo tässä vaiheessa. Poika tuli viereeni ja kuiskasi korvaani että kiltti tyttö, tämän jälkeen hän läppäisi minua kämmenellä kaksi kertaa kummalekin pakaralle. Tämän jälkeen hän käänsi minut ympäri ja alkoi kosketella tissejäni, ei mennyt minuuttiakaan kunnes hän rupesi nuolemaan nännejäni ja näykkäisi nänniäni joka sattui. Hän näykkäisi vielä toistakin nänniäni ennenkuin käänsi minut taas ympäri ja alkoi puristella kipeitä pakaroitani. Hän puristeli niitä jonkin aikaa kunnes käsi minut istumaan penkille haarat auki, minä tottelin häntä heti sillä en halunnut enempää piiskaa. Kun olin istunut penkille ja levittänyt jalkani poika otti silmälaput pois, hän oli alasti ja hänen pippelinsä oli seisokissa. Seuraavana huomasin ettei opettajaa näy missään, olin siis sidottuna alasti kahdestaan 11:vuotiaan pojan kanssa samassa huoneessa. Sitten hän polvistui eteeni ja otti reisistäni kiinni, laittoi naamansa kiinni pimppiini ja nuolaisi pimppiäni. Tämän jälkeen hän rupesi nuolemaan kielellään pimppiäni nopeammin ja nopeammin, välillä kieli kävi syvällä sisällä pimpissäni ja välillä hän nuoli pimppini ympärystää. Voihkaisin aina kun kieli kävi syvällä pimppini sisällä. Meni noin 5min kunnes poika lopetti pimppini nuolemisen, hän laittoi minulle takaisin silmälaput ja käski minut takaisin nojaamaan seinään. Sitten hän otti taas piiskan esille ja sanoi minulle että koska olen ollut näin kiltti tyttö niin hän iskee piiskalla vain muutaman kerran. Sitten hän alkoi piiskaamaan peppuani, hän löi piiskalla ainakin 10kertaa kunnes lopetti. Piiskaamisen lopettamisen jälkeen ei mennyt kauaa kunnes opettaja palasi pukukoppiin, hän kysyi pojalta oliko hänellä ollut hauskaa ja poika vastasi että kyllä oli. Sitten opettaja sanoi oppilaalle että hän voisi pukea vaatteet ja lähteä välitunnille, oppilas laittoi vaatteet päälleen ja lähti. Sitten opettaja tuli luokseni otti minulta suukapulan, silmälaput ja käsiraudat pois ja auttoi minua pukemaan pikkuhousut ja mekon takaisin päälleni.

0

3469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
        Maailman menoa
        122
        6598
      2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
        Henkirikokset
        53
        5654
      3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
        Maailman menoa
        76
        4416
      4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
        Maailman menoa
        84
        4296
      5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
        Maailman menoa
        92
        4049
      6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
        Ikävä
        84
        1426
      7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
        Ikävä
        79
        1235
      8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
        Tunteet
        334
        1227
      9. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
        Maailman menoa
        5
        1167
      10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
        Ikävä
        35
        978
      Aihe