Kuinka monta kertaa tuo tuhannen Yli-Viikari pitää erottaa virastaan, jotta älyää lähteä työnvälitystoimistoon.
Yli-Viikari
9
110
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin lähteä työkkäriin, eikös hän ole jo valtiosihteerin vakanssilla eduskunnassa?
- Anonyymi
Onko? Uskomatonta että maassa on 5 miljoonaa parempaa ja heikoin menee valtiosihteeriksi. Aivan uskomatonta sontaa. Hallitus muutenkin on kakkaläjä kaikkineen idioottimaisineen touhuineen. Kansa äänesti 80% oikeistohallitusta ja suomen demokratian mukaan tulee vassarihallinto. Kyllä on petosporukka ja sen kyllä näkee kaikesta. Pettureita kaikki.
- Anonyymi
Ei ole enää missään valtion virassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole enää missään valtion virassa.
Saa kuitenkin hyvän eläkkeen ja kun kirjoittaa kirjan kokemuksistaan, rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa kuitenkin hyvän eläkkeen ja kun kirjoittaa kirjan kokemuksistaan, rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
Ei se ole hänen vikansa, vaan helevetin uteliaiden kirjanostajien.
- Anonyymi
Samanlaisia venkuloita on valtion virastot väärällään.
- Anonyymi
Sukunimikin jo kertoo VIIKARI on!
- Anonyymi
Entäpä nämä keskustalaiset aluevaltuutetut, jotka olivat vailla ylisuuria palkkioita. Onneksi muut puolueet pysäyttivät tämän touhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäpä nämä keskustalaiset aluevaltuutetut, jotka olivat vailla ylisuuria palkkioita. Onneksi muut puolueet pysäyttivät tämän touhun.
Tiilikaisesta tuli samalla hetkellä kun putosi eduskunnasta kaivos asiantuntija, Kepu koplaa aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411