Mikä teillä lieventää sisäistä kipua?

Anonyymi

Kun sydän itkee verta, rintakehää puristaa ja itkee kylpyhuoneen lattialla silmät päästään?

Kun ei saa jutella ehkä koskaan hänen kanssaan.

100

1952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuule, kannattaa hakea keskusteluapua.

      Muita vinkkejäni arkeen:
      Päiväkirjan kirjoittaminen
      Itsensä halaaminen tai anna jonkun läheisen
      Liikunta
      Alkoholin lopettaminen tai vähentäminen
      Luonnossa olo
      Ystävän kanssa keskustelu asiasta
      Mindfulness ja jooga

      • Anonyymi

        Kiitos niin paljon ihana❤️🙏

        Kävin ulkoilemassa illalla ja olin saunassa. Juoksulenkki hieman helpotti hengittämistä. Mietin elämää...

        En tiennyt ennen et voisin mennä niin pois itsestäni...


    • Anonyymi

      Itse en kestä pinnalta kovaa ihmistä... Se on vain mun ongelma. Ei toisen.

      • Anonyymi

        Kyllä sitä voi sietää tuttavissa vielä mutta en ihastu sen tyyppisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä voi sietää tuttavissa vielä mutta en ihastu sen tyyppisiin.

        Samaa mieltä, minkäänlainen kovuus tai kärkevyys ei viehätä parisuhdemielessä.


    • Anonyymi

      Hae tukea kavereilta.

      • Anonyymi

        Näen ystävää lauantaina... 😊Tästä asiasta en halua kertoa soittamalla.


    • Anonyymi

      Vaik kuolisin niin hän ei tietäisi mitään...
      Sitä just toivonkin, niin ei tuntis enää tätä surua.

    • Anonyymi

      Sairastuin henkisesti ja kuvittelin kaiken 💔

    • Anonyymi

      Aika. Ystävät. Liikunta. Työ. Ja kaikki tekeminen mistä tykkäät(mutta ei alkoholi). Pakko tilanteessa rauhoittavatkin, mutta ei missään nimessä päivittäiseen säännölliseen käyttöön.

      Näillä itse yrittänyt pärjäillä. Tsemppiä ❤️

    • Anonyymi

      Onko hän niin kaukana, ettet saisi jutella hänelle? Vai estääkö joku jutteleminen hänelle?

      Jos vain voit/viitsit kertoa tilanteestasi lisää?

    • Anonyymi

      Kiitos tuesta 💔💔

    • Anonyymi

      Jokainen kokee asioita eri tavalla. Kenenkään henkistä kipua ei voi vertailla mitä joutuu kokemaan. Se sisäinen kipu ei ole vertailtavissa mikä sattuu kenelläkin millä tavalla.

    • Aika parantaa. Keskittyy muihin juttuihin, niin helpottaa.

      • Anonyymi

        Se henkilö on lääke itte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se henkilö on lääke itte

        Olen samaa mieltä et tähän ei oo kuin yks lääke ja se on hän.

        Aika ei ole auttanut.


    • En_osaaEn_tunne

      Sanosin kans jotta aika. Sen lisäksi on auttanut ulkoinen "kipu" (liikuntaspurtti) ja toinen ihminen.

      • Anonyymi

        Aika ei oo auttanut. Liikun lähes joka päivä.. Joskus ne tekee hyvää. Joskus on ollut niin paha ahdistuskohtaus et en pystynyt juoksemaan. No sitten vaan kävelin.

        En halua ketään muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ei oo auttanut. Liikun lähes joka päivä.. Joskus ne tekee hyvää. Joskus on ollut niin paha ahdistuskohtaus et en pystynyt juoksemaan. No sitten vaan kävelin.

        En halua ketään muuta

        Jos aika ei ole auttanut, etkö mitenkään voisi puhua hänen kanssaan? Näettekö jossain tai onko hänen numeroaan/sähköpostia/some tietoja, joiden avulla voisit jotain hänen kanssaan keskustella?

        Itseäni helpottaa hieman musiikki, tarinoiden kirjoittaminen, päiväkirjaan voi myös tunteet purkaa


    • Anonyymi

      Olette aika heikkoja.

      • Anonyymi

        Ihmiset on 🤷‍♀️ ja se on ihan ok ❤️.
        Itse toivon etten enää ikinä ihastu kehenkään, se tunne myrsky on vaan niin perseestä 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset on 🤷‍♀️ ja se on ihan ok ❤️.
        Itse toivon etten enää ikinä ihastu kehenkään, se tunne myrsky on vaan niin perseestä 😔

        Samaa mieltä muuten paitsi ihastuminen on ihanaa kunhan se on molemminpuolista


        ❤️

        Toivo hänestä saa mut vielä jotenki elämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä muuten paitsi ihastuminen on ihanaa kunhan se on molemminpuolista


        ❤️

        Toivo hänestä saa mut vielä jotenki elämään

        Se molemminpuoleinen ihastuminen toki ois kuin taivas 🤩. Itse vaan haudannut jo toiveet siitä, pessimisti ei ainakaan pety asenteella 🙄.
        Liikaa saanut viimeisen vuoden aikana kärsiä


    • Anonyymi

      Tarvitset psykiatrin apua jonka olisi hyvä olla lesbokin.

      • Anonyymi

        Joo ja sitten aloittaja voi maksaa luonnossa!


      • Anonyymi

        Pysykologin… Psykiatri määrää lääkkeet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysykologin… Psykiatri määrää lääkkeet

        Niiltä saa psykiatrista apua.
        Tietääkseni on myös psykiatrian erikoissairaanhoitaja.
        Ottakoon yhteyttä terveyskeskukseen ensi sijassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niiltä saa psykiatrista apua.
        Tietääkseni on myös psykiatrian erikoissairaanhoitaja.
        Ottakoon yhteyttä terveyskeskukseen ensi sijassa!

        Ei terveysasemalta saa rakkaussuruihin apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei terveysasemalta saa rakkaussuruihin apua.

        Sairaalloiset oireet.
        Hoitajalta apua saa...


    • Anonyymi

      Minullakin on ollut paniikkia, ahdistusta ja kamalaa oloa. Olen pyrkinyt välttämään somea, jossa näen hänen kuviaa. Välttämään kohtaamista ja säälittäviä yhteydenottoja. Kuunnellut musiikkia. Hakenut keskusteluapua. Suunnitellut tulevaisuutta itselleni muiden asioiden osalta.

      Kyllä se menee ohi. Minäkin joudun luopumaan hänestä todennäköisesti vielä kokonaan. Tavallaan hän on luopunut jo minusta. Pyrin arvostamaan itseäni niin paljon, että haluan ihmisen joka haluaa minut.

    • Anonyymi

      Tunnetko sä häntä edes kunnolla? Ootko puhunut hänen kanssaan?
      Kuulostaa nyt siltä, että sä idealisoit häntä. Se on hyvä muistaa, että kaikissa on huonoja puolia ja että tää nainen ei välttämättä ole niin ihana kuin ihastuneena saattaa ajatella. Mielikuvat jyllää. Itselleni kävi yhden kanssa just näin, opin tuntemaan paremmin ja ymmärsin että itse haluan muuta.

      • Anonyymi

        Tuo on hyvä pointti aloittajalle. Aluksi kun tietää ihmisestä vain vähän asioita ja ne tuntuu tosi hienoilta ominaisuuksilta, niin sitten helposti kuvittelee, että kaikki loputkin piirteet on ihan mahtavia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hyvä pointti aloittajalle. Aluksi kun tietää ihmisestä vain vähän asioita ja ne tuntuu tosi hienoilta ominaisuuksilta, niin sitten helposti kuvittelee, että kaikki loputkin piirteet on ihan mahtavia.

        Yritän tietoisesti etten maalailisi etukäteen mitään kuvitelmia.
        Kukaan ei oo täydellinen ja olisin valmis olemaan hänen kanssaan vaik mitä tulis eteen. Se on myös päätös... En hae täydellisyyttä. Tunne vetää niin voimakkaasti hänen suuntaan.


    • Anonyymi

      "oletko ikinä tietoisesti antanut toisen ihmisen rakastaa sinua? Meillä on luontainen taipumus juosta karkuun asioita joita pelkäämme, ja tämä koskee myös rakkautta. Monet ongelmat syntyvät puolustusmekanismiemme, luottamuspulamme tai pelkomme takia. Jos et ole tottunut siihen, että sinua rakastetaan, saatat automaattisesti työntää ihmiset pois omasta “kuplastasi”. Minkä takia ihmiset pelkäävät rakkautta? Siihen on useita syitä."


      Tää.. Täst haluan pois.

      • Anonyymi

        Tämä on minunkin ongelma, etenkin kun kyse on ei perinteisen suhdehissin tyylisestä suhteesta... Uudentyylinen suhde pelottaa, kun itse rakastaa niin paljon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on minunkin ongelma, etenkin kun kyse on ei perinteisen suhdehissin tyylisestä suhteesta... Uudentyylinen suhde pelottaa, kun itse rakastaa niin paljon..

        Miten uudentyylinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten uudentyylinen?

        Ei mul johdu mistään ihmeen uudentyylisestä. Mikä juttu...
        Siis ihan vaan pelkää itsensä satuttamista. Oon heikko


      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus, mistä tuo on lainattu? 😊

        …suuri oivallus sulta, missä olet ja millaista muutosta itsessäsi haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mul johdu mistään ihmeen uudentyylisestä. Mikä juttu...
        Siis ihan vaan pelkää itsensä satuttamista. Oon heikko

        Joku trolli


    • Anonyymi

      Rakastu Jeesukseen, hän ottaa sut mieluusti parantuneena laumaansa!

      • Anonyymi

        Voisitteko te uskikset mennä saarnaamaan muualle? Uskonnon nimissä on tehty ja tehdään edelleen paljon pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitteko te uskikset mennä saarnaamaan muualle? Uskonnon nimissä on tehty ja tehdään edelleen paljon pahaa.

        Eheydy, Jeesuksen herran nimeen.
        Aamen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eheydy, Jeesuksen herran nimeen.
        Aamen

        Kas kun mitään ei tapahtunut, senkin typerä jessen nimeen aivopesty manaaja.;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eheydy, Jeesuksen herran nimeen.
        Aamen

        Ei edes lesbopalsta säästä eheytykseltä 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edes lesbopalsta säästä eheytykseltä 😂😂

        Sinnikkäitä ja simppeleitä nuo uskikset. Palstalla ainakin.


    • Anonyymi

      Kun tulee aika et suhde ei vain toimi ja toinen on löytänyt uuden naisen jo itselleen tajusin päästä irti.. puhuminen kavereille ja vähän tuntemattomillekin on auttanut. Tajusin et suhde ex naiseeni oli jo 2vuotta hankalaa ja vaikea.. luottamus ja puhumattomuus vei meidät erilleen. Olimme 6vuotta yhdessä. Enimmäkseen hyviä muistoja. Sinkkuna olo on tuonnut itsevarmuuteni ja mieleni takaisin raiteille. Toivon sitten kun aika on, uudelta suhteelta sitä et asioista kuin asioista voi puhua. Oli ne sitten kuinka ikäviä tai ihania asioista. Yhden naisen nainen, huumori,intohimo,läheisyys ja ne perhoset vatsassa, sitä odotellessa nautin elämästäni.

    • Anonyymi

      Sä et ketään viereesi kaipaa
      Itsellesi toistelet et kaikki hyvin on
      Et tahdo et kukaan perääsi soittaa
      Helpompi on olla yksin villi levoton

      Väität ettei sua varten oo
      Tehty sitä toista puoliskoo
      Mutta salaa sä toivot et se ei totta oo
      Näetkö mut tässä vieressä
      Palasina olen niin kuin sä
      Turha on toisen kaltaistansa pelätä

      Me ollaan jäljelle jääneet, jonossa viimeiset
      Kaksi sydäntä jotka on kyydistä pudonneet
      Mitä jos viimeinkin muuttuu plussaksi miinukset
      Ja kaksi sydäntä jotka ei muille kelvanneet
      Sopiikin toisilleen

      Tiedän hyvin miltä se tuntuu
      Lusikoita muuttolaatikoihin pakata
      Et oo ainoo jolle on liian tuttuu
      Joka kerta uusiks lähtöruutuun palata

      Mut jos kokeiliskin uskaltaa
      Vaikka takuita ei koskaan saa
      Mitä jos meihin huono onni katkeaa
      Näetkö mut tässä vieressä
      Palasina olen niin kuin sä
      Turha on toisen kaltaistansa pelätä

      Me ollaan jäljelle jääneet, jonossa viimeiset
      Kaksi sydäntä jotka on kyydistä pudonneet
      Mitä jos viimeinkin muuttuu plussaksi miinukset
      Ja kaksi sydäntä jotka ei muille kelvanneet
      Sopiikin toisilleen

      Mitä jos viimeinkin muuttuu plussaksi miinukset
      Ja kaksi sydäntä jotka ei muille kelvanneet
      Sopiikin toisilleen



      💖hän💖

      En osaa kuin toivoa 💔 ei me kohdata ehkä koskaan missään

      • Anonyymi

        ❤️❤️ ihana..jospa kohtaatkin. Sitä ei voi koskaan tietää.. Se voi ilmestyä elämääsi huomaamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️ ihana..jospa kohtaatkin. Sitä ei voi koskaan tietää.. Se voi ilmestyä elämääsi huomaamatta.

        Oon niin sairas... sattuu joka paikkaan niin paljon. Niin paha olla. Itken töissä, kaiken kuvittelin. Miten voin olla ja olin niin tyhmä. Olen ja olisin täysin yhdentekevä hänelle.
        💔💔💔💔


    • Anonyymi

      "Jotkut demiseksuaalit käyttäytyvät ja tunnistavat itsensä aseksuaaleiksi ennen kuin he kokevat vaadittavan psyykkisen siteen tunteakseen olonsa seksuaaliseksi. Tämän lisäksi he eivät tunne vetovoimaa mitään tiettyä sukupuolta tai tyyppiä kohtaan. He voivat tuntea viehätystä ketä tahansa kohtaan. Tällaiset henkilöt eivät tunne rakkautta ensisilmäyksellä. He tarvitsevat aikaa voidakseen yhtyä toiseen henkilöön ja ja heidän on tunnettava syvää viehätystä tätä kohtaan.

      Demiseksuaalit ovat varmasti olleet olemassa kautta aikojen, mutta vasta hiljattain tähän seksuaaliseen suuntautumiseen saatiin määritelmä. Siksi on vaikea määrittää kuinka moni ihminen tunnistaa itsensä demiseksuaaliksi.

      Viimeiseksi on tärkeää muistaa, ettei demiseksuaalisuus ole patologia. On totta, ettei se sovi perinteiseen seksuaalisuuden malliin, mutta demiseksuaalit voivat vapaasti valita, kenen kanssa he haluavat olla. Emme opi rakastamaan silloin kun löydämme täydellisen henkilön, vaan silloin kun alamme uskomaan epätäydelliseen henkilöön."


      Mulla on ainakin tämä 👍

    • Anonyymi

      kaalimato voisi auttaa

    • Anonyymi

      Silittäminen, seksi, hieronta, urheilu, vähemmän somen/medioiden/puhelimen käyttöä, myönteisten ihmissuhteiden vaaliminen

      • Anonyymi

        Mulle auttaisi yhden tietyn naisen lämpö ja läheisyys.
        Ihan sama vaikka olisin muille täysin yhdentekevä. Mut hänelle tahtoisin olla merkityksellinen mutta en oo.
        💔


    • Anonyymi

      Näin idioottia ei toista oo kuin minä. Hän ei koskaan ole huomannut. Tää aivosumu kesti lähes kaks vuotta ja ei oo enää mitään toivoa jäljellä jota ei oikeasti ollut alun alkaenkaan. Aavistan sen sydämessäni et hän ei todellakaan haluis nähä tai edes viestiä multa. Pelkkä tyhjyys , ainaki tiedän nyt et mut on tarkoitettu yksin kulkemaan.
      Musta tuntuu et oon vaan jossain painajaisunessa, en usko et oonko ees lainkaan enää elossa? Tää kaikki on vaan harhaa....

      • Anonyymi

        Kysyn vaa et miks koskaan ees menin näkemään mitään niin kaunista. Siitä päivästä lähtien oon ajatellut vaan häntä.


      • Anonyymi

        Olen huono neuvomaan, mutta tärkeimmäksi sanoisin et älä ajattele itseäsi idioottina..ethän voi tietää mitä toinen sisimmässään tuntee..
        Toiseen sanoisin..mistä olet niin varma ettei toinen koskaan huomannut?
        Kolmanneksi sanoisin..onko se varmasti sisäinen vaistosi joka toistaa negatiivista vaiko sinä itse jonka ajatus minä kuvasta on kielteinen...(en kelpaa..jne..)
        Itse sanoisin..vedä syvään henkeä..puhalla hitaasti ulos..mene ulos..kuuntele luonnon kauniita ääniä..äläkä missään nimessä mieti kuinka huono sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huono neuvomaan, mutta tärkeimmäksi sanoisin et älä ajattele itseäsi idioottina..ethän voi tietää mitä toinen sisimmässään tuntee..
        Toiseen sanoisin..mistä olet niin varma ettei toinen koskaan huomannut?
        Kolmanneksi sanoisin..onko se varmasti sisäinen vaistosi joka toistaa negatiivista vaiko sinä itse jonka ajatus minä kuvasta on kielteinen...(en kelpaa..jne..)
        Itse sanoisin..vedä syvään henkeä..puhalla hitaasti ulos..mene ulos..kuuntele luonnon kauniita ääniä..äläkä missään nimessä mieti kuinka huono sinä olet.

        Itku tuli kun luin viestisi, kiitos ❤
        Sisäinen vaistoni toistaa negatiivisuutta ja inhoa itseäni kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huono neuvomaan, mutta tärkeimmäksi sanoisin et älä ajattele itseäsi idioottina..ethän voi tietää mitä toinen sisimmässään tuntee..
        Toiseen sanoisin..mistä olet niin varma ettei toinen koskaan huomannut?
        Kolmanneksi sanoisin..onko se varmasti sisäinen vaistosi joka toistaa negatiivista vaiko sinä itse jonka ajatus minä kuvasta on kielteinen...(en kelpaa..jne..)
        Itse sanoisin..vedä syvään henkeä..puhalla hitaasti ulos..mene ulos..kuuntele luonnon kauniita ääniä..äläkä missään nimessä mieti kuinka huono sinä olet.

        Mulla on sellainen olo et mun arvo riippuu siitä et kelpaanko hänelle. Kellään muulla ei ole merkitystä. Mua ei haittaisi vaik kukaan muu ei välittäisi musta yhtään.


    • Anonyymi

      jos on helppo hänen mielestään rakastua mut vaikeaa rakastaa samaa ihmistä vuosia... niin ehkä kertoo siitä et ihminen on hänelle sit vaan väärä.

    • Anonyymi

      Mut onneks sain selvyyden kun uskalsin vihdoin kertoa hänelle. Mut ykspuolista se vaan oli

      • Anonyymi

        Hyvä kun sait kerrottua. Ei tarvitse miettiä vain omassa päässään. Toivon hän otti hyvin vastaan vaikka jos ei ollut molemmin puoleista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun sait kerrottua. Ei tarvitse miettiä vain omassa päässään. Toivon hän otti hyvin vastaan vaikka jos ei ollut molemmin puoleista.

        Ei tää paha olo lähde. Kaikki on merkityksetöntä enää


    • Anonyymi

      Paha olo loppuu. Ajan myötä. Kun suhde on loppu kaikkia tuntuu merkityksettömältä ja itkee vain vähän väliä. Mulla ei silloin edes ruokakaan maistunut niin laihduinkin pari kiloa. Idealisoit exää mutta anna itkun tulla se helpottaa. Tee jotain mikä antaa sulle pientäkin iloa.

      • Anonyymi

        Mulla ei loppunut . Parin vuoden jälkeenkin sydäntä särkee kun tiedän et hän oli se oikea.
        Nytpä ainakin tiedän olevani aina yksin.
        En vaan osaa selittää,mut näin musta on aina vaan tuntunut.
        Mulle on yksi ja hänet jo kohtasin. En pysty näkemään ketään toista . Periaatteessa voisin mut se ei tunnu hyvältä/oikealta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei loppunut . Parin vuoden jälkeenkin sydäntä särkee kun tiedän et hän oli se oikea.
        Nytpä ainakin tiedän olevani aina yksin.
        En vaan osaa selittää,mut näin musta on aina vaan tuntunut.
        Mulle on yksi ja hänet jo kohtasin. En pysty näkemään ketään toista . Periaatteessa voisin mut se ei tunnu hyvältä/oikealta.

        Minä aattelen niin

        Maailmankaikkeus järjestää asiat

        Parhainpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aattelen niin

        Maailmankaikkeus järjestää asiat

        Parhainpäin

        Parhainpäin?
        Ei todellakaan maailmankaikkeus järjestä
        asioita parhainpäin. Miksi joku kuolee syöpään nuorena, miksi joku menettää lapsensa, miksi on sotia... maailma on julma.
        Kohtaloa ei ole. On vaan sattumaa.


    • Anonyymi

      "Älä pidä elämässäsi semmoista ihmistä, joka ei anna mitään tai jopa huonon fiiliksen. Lopeta toivominen, että sieltä joskus tulee jotain hyvääkin. Se hyvä olisi jo tullut, pakottamatta. Ehkä se vielä joskus voi tullakin, eri ajassa ja paikassa, mutta sen varaan ei kannata laskea. Korvaamaton-sana on vain tarinoiden fraasi. Kukaan ei ole korvaamaton. Tärkeä läheinen ihminen voi olla, mutta ei koskaan täysin korvaamaton. Maailma kyllä täyttää tyhjiön, ei ehkä siten kuten olit ajatellut, mutta se täyttyy."



      En vois olla enempää eri mieltä. Jos mä jotain ihmistä rakasta, hän ei todellakaan ole vain tärkeä läheinen. Jos lähtökohta ihmisellä on tälläiseen ajatteluun niin ei kiitos. Kaikki muut voikin olla tärkeitä läheisiä, mutta sielunpuolisko ja kumppani ei tätä todellakaan ole. Hän on paljon enemmän, on ja tulee aina olemaan. Sen oon tiennyt jo pienestä lähtien. Sen tuntee kun hänet kohtaa.

    • Anonyymi

      Aika ja realiteettien hyväksyminen. Jos pakit tulee, eteenpäin mars. Liika märehtiminen heikentää vain omaa terveyttä.
      Sen tajusin, että en aio tyytyä ja sitoutua ennen kuin kolahtaa tulisesti. Vielä ei ole aika kesyyntyä.😉

      • Anonyymi

        Itse haluan turvallisuutta ja pysyvää. Mulle on yks ainut oikea. Voi kuulostaa toisista erikoiselta mut niin mä oon tuntenut asian niin kauan kuin muistan.

        Ei haittaa vaik alku olis vaikeeta, oikeen ihmisen kanssa ei haittaa. Odotan aina ja ikuisesti.


      • Anonyymi

        Mihin tyytyä? Täydellisyyttä saa odottaa ihan loppuelämään asti.
        Mä en ainakaan hae täydellisyyttä tai tulisuutta.
        Tulisuus ja rakkaus kasvaa ajan myötä kun tutustuu lisää ja lisää toiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tyytyä? Täydellisyyttä saa odottaa ihan loppuelämään asti.
        Mä en ainakaan hae täydellisyyttä tai tulisuutta.
        Tulisuus ja rakkaus kasvaa ajan myötä kun tutustuu lisää ja lisää toiseen

        Huoh. Taas yksi ammattiloukkaantuja ja joka sanaan tarttuva.
        Tulisesti ihastumista tarkoitan, ei ohimeneviä tunteita. Sellainen nainen josta voi ajatella että wautsi, niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Ei täydellinen tietenkään.😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoh. Taas yksi ammattiloukkaantuja ja joka sanaan tarttuva.
        Tulisesti ihastumista tarkoitan, ei ohimeneviä tunteita. Sellainen nainen josta voi ajatella että wautsi, niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Ei täydellinen tietenkään.😏

        Millaista syitä oli et viimeksi sun tunteet oli ohimeneviä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista syitä oli et viimeksi sun tunteet oli ohimeneviä?

        Tutustuin paremmin. Ajattelemme ja koemme hyvin eri tavalla asioista. Hänen asiallisuuteensa/viileytensä vs mun tulisempi luonne. Syitä oli muitakin, en viitsi jakaa täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tyytyä? Täydellisyyttä saa odottaa ihan loppuelämään asti.
        Mä en ainakaan hae täydellisyyttä tai tulisuutta.
        Tulisuus ja rakkaus kasvaa ajan myötä kun tutustuu lisää ja lisää toiseen

        Tyytyisitte tarjolla oleviin tasottomiin naisiin kuten itse olette.
        Ken kuuseen kurottaa se katajaan kapsahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyytyisitte tarjolla oleviin tasottomiin naisiin kuten itse olette.
        Ken kuuseen kurottaa se katajaan kapsahtaa.

        Koko ajan saa lukea palstalla että tunteet oli yksipuolisia jne. Onks osalla oikeesti joku sokea piste sen suhteen, miltä itse näyttää ja sen suhteen, minkälaista seuraa voi saada... vaikuttaa siltä.
        Jos usein tulee pakkeja, kertoo ehkä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko ajan saa lukea palstalla että tunteet oli yksipuolisia jne. Onks osalla oikeesti joku sokea piste sen suhteen, miltä itse näyttää ja sen suhteen, minkälaista seuraa voi saada... vaikuttaa siltä.
        Jos usein tulee pakkeja, kertoo ehkä jotain.

        Tädit tätien kanssa, mummot mummojen kanssa, pulleat pulleiden kanssa, nuoret nuorten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustuin paremmin. Ajattelemme ja koemme hyvin eri tavalla asioista. Hänen asiallisuuteensa/viileytensä vs mun tulisempi luonne. Syitä oli muitakin, en viitsi jakaa täällä.

        Oletteko vielä kuitenkin ystäviä vai menikö sulla maku koko ihmisestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko vielä kuitenkin ystäviä vai menikö sulla maku koko ihmisestä?

        Olemme ystäviä, muu ei enää kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme ystäviä, muu ei enää kiinnosta.

        Hyvä että selkeni sulle. Uutta kohti vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme ystäviä, muu ei enää kiinnosta.

        Kannattaako tuollaista pitää ystävänäkään roikkumassa jos ei ajatusmaailmat kohtaa? Itse en pitäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tädit tätien kanssa, mummot mummojen kanssa, pulleat pulleiden kanssa, nuoret nuorten kanssa.

        Kuumat on kuumien kanssa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuumat on kuumien kanssa .

        Oma kumppani on kuumin. Niinhän se menee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kumppani on kuumin. Niinhän se menee

        Ei mene. Mieti niitä jotka eivät vain jaksa erota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene. Mieti niitä jotka eivät vain jaksa erota.

        Jaah... no ne on sit poikkeus.


        Sanonta rakkaus on sokea on aika 👌🙏 ❤
        Jokaiselle on joku 💘


    • Anonyymi

      Huomata että on itse oman elämänsä tärkein ihminen josta kannattaa pitää huolta ennemmin kuin sellaisesta, jota ei edes kiinnosta.

      • Anonyymi

        Koska onnellisuus ei tarvitse toista ihmistä.


      • Anonyymi

        Just..


      • Anonyymi

        Katkera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera

        En oo katkera. Vaan mun lapsuudenperheessä jo opetettiin kuinka vanhemmat aidosti rakasti ja rakastaa toisiaan. He usein laittoivat toisensa etusijalle.
        Itse odotan kohtaavani sielunpuoliskoni. Silloin hän on yhtä tärkeä kuin oma itseni. Mut hyvin harva vaan näin tuntee. En halua vaan seurustelusuhdetta jossa sitten yhtäkkiä tuntuuki siltä et lähdetään pois siitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo katkera. Vaan mun lapsuudenperheessä jo opetettiin kuinka vanhemmat aidosti rakasti ja rakastaa toisiaan. He usein laittoivat toisensa etusijalle.
        Itse odotan kohtaavani sielunpuoliskoni. Silloin hän on yhtä tärkeä kuin oma itseni. Mut hyvin harva vaan näin tuntee. En halua vaan seurustelusuhdetta jossa sitten yhtäkkiä tuntuuki siltä et lähdetään pois siitä...

        Niimpä. Toinen on yhtä tärkeä kuin sinäkin.. pitää myös osata pitää itsestään.. Rakkaus on vaikeaa. Siinä antaa kaikkensa. Harmi kun suhteet ei tuu kestämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo katkera. Vaan mun lapsuudenperheessä jo opetettiin kuinka vanhemmat aidosti rakasti ja rakastaa toisiaan. He usein laittoivat toisensa etusijalle.
        Itse odotan kohtaavani sielunpuoliskoni. Silloin hän on yhtä tärkeä kuin oma itseni. Mut hyvin harva vaan näin tuntee. En halua vaan seurustelusuhdetta jossa sitten yhtäkkiä tuntuuki siltä et lähdetään pois siitä...

        Ota Jeesus maaiilsen ihmissuhteen korvauksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota Jeesus maaiilsen ihmissuhteen korvauksena.

        Selvä.
        Mut ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo katkera. Vaan mun lapsuudenperheessä jo opetettiin kuinka vanhemmat aidosti rakasti ja rakastaa toisiaan. He usein laittoivat toisensa etusijalle.
        Itse odotan kohtaavani sielunpuoliskoni. Silloin hän on yhtä tärkeä kuin oma itseni. Mut hyvin harva vaan näin tuntee. En halua vaan seurustelusuhdetta jossa sitten yhtäkkiä tuntuuki siltä et lähdetään pois siitä...

        Olisit sitten pitänyt itsestäsi huolta, niin ei olisi tarvinnut huomata jonkun vaan lähtevän pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota Jeesus maaiilsen ihmissuhteen korvauksena.

        Voi v….u nyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä.
        Mut ei kiitos.

        Nunnat ottavat naisten tilalle ja munkit myös usein elävien miesten tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo katkera. Vaan mun lapsuudenperheessä jo opetettiin kuinka vanhemmat aidosti rakasti ja rakastaa toisiaan. He usein laittoivat toisensa etusijalle.
        Itse odotan kohtaavani sielunpuoliskoni. Silloin hän on yhtä tärkeä kuin oma itseni. Mut hyvin harva vaan näin tuntee. En halua vaan seurustelusuhdetta jossa sitten yhtäkkiä tuntuuki siltä et lähdetään pois siitä...

        Höpö höpö, ne on vaan riippuvaisia toisistaan ja nyt sinä aikuisena luulet, että sellainen on rakkautta. Tekevät riittävät palvelukset toisilleen, että ns. ”parisuhde” säilyy. Katso nyt ihan aikuisen silmin sitä touhua. Vanhempaa velkoo toinen toisellaan suhde tarpeita, sellaisenko suhteen itsellesi tosissaan haluat?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, ne on vaan riippuvaisia toisistaan ja nyt sinä aikuisena luulet, että sellainen on rakkautta. Tekevät riittävät palvelukset toisilleen, että ns. ”parisuhde” säilyy. Katso nyt ihan aikuisen silmin sitä touhua. Vanhempaa velkoo toinen toisellaan suhde tarpeita, sellaisenko suhteen itsellesi tosissaan haluat?!

        Meillä näytetään rakkaus myös huolehtimisena. Mä pystyn olemaan myös yksin. Mutta haluan olla riippuvainen toisesta terveellä tavalla.
        En halua sellaista suhdetta jossa nyt vaan roikutaan kun toinen on hyvä lisä mut samal ajattelee ja tuntee et no ilmankin sitä pärjäis. No tottakai pärjää. Mut se ei oo tunteena sitä mitä mä haen. Sydän kyl sit tietää kun se oikea tulee vastaan.
        Oot varmaan lukenut niitä riippuvuus sitä ja tätä juttuja. Mä en opiskele rakkautta kirjoista. Sen tuntee.
        Halu myös valita toinen joka päivä.
        Jos haluan suhteen jossa ollaan yhtä mutta kuitenkin niin et ollaan yksilöinä. Niin et tuntuu et toinen on sielunkumppani.
        Mulla on oikeus tuntea niin kuin tunnen. 😘


    • Anonyymi

      Opettele hengitys harjoitukset hengitä sisään ja ulos.Hakukonellesi eli selaimeesi laita haku aihesta.Saat monta osumaa.Valitse 1 niistä.

    • Anonyymi

      Liekö ihan huulilla se särky sitte.

    • Anonyymi

      Aloittaja repii melkein silmät pois päästään, naisellisissa tunnekuohuissaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4020
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3872
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3794
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2518
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      74
      2380
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2017
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      2000
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1839
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1529
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe