ruotsalainen haaksi rikkoutui autiolle saarelle,jossa oli kaksi palmua jotka joka päivä pudottivat ruotsalaiselle kookospähkinän syötäväksi.Näin kului kuukausi ja eräänä päivänä palmusta ei pudonnutkaan kookospähkinää,sitte ruotsalainen näki ison laivan joka purjehti lähelle saarta.Ruotsalainen ui nälissään laivaan ja näki kaikkia maailman herkkuja pöydällä.Ruotsalainen kysyi kapteenilta:"Onko teillä kookospähkinöit????!!???"
TÄÄ ON HYVÄ!!!!
Muawahahahahahaa!!!!!!!!!!!...
2
2427
Vastaukset
- jfjfs
PAskin vitsi mitä oon kuullu!!!
- ei taida olla
on sulla huono käsitys hyvästä..no kai seki on makuasia..miten sen ny ottaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312