Majoitusta tarjolla ukrainalaisnaisille

Anonyymi

Etenkin nuorille, lapsettomille; sinkkumiehet tarjoavat yksityismajoitusta sekä Suomessa että Belgiassa, luultavimmin muuallakin.
https://suomenkuvalehti.fi/jutut/ulkomaat/belgiassa-sinkkumiehet-tarjosivat-majoitusta-ukrainasta-paenneille-nuorille-naisille-viranomaiset-torjuivat-kaikki-ehdotukset/?shared=1214074-e3c77a27-500&utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR3A9p2ZmmWmVqVAppx2W6ZuN4GedUp5nxfjcS977l4Vi4xTOLq1hYA1_Qo#Echobox=1647525005

Suomessa paitsi majoitusta, on tarjolla myös epäilyttäviä työpaikkoja
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000008684567.html?fbclid=IwAR0RidmbZV_Vlmf5KAu-QXC2YNx8PjVjexTqrZDw5ee7fb-_kGjlakWieWI

20

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sutenöörit jahtaavat ukrainalaisia pkaolaisnaisia jopa vastaanottokeskuksista,
      että voisi tienata niitten avulla. Se on ihmiskauppaa.

    • Anonyymi

      No monen ei tarvitse tehdä kallista matkaa hakeakseen kumppania - ne tulevat lähes kotiovelle asti. Mukava monelle yksinäiselle tällainen kodin kumppani.

    • Anonyymi

      Onko pakko etsiä aiheesta negatiivisyyttä, taidat olla jostain puolueesta.

      Ukranalaisia majoitetaan innokkaasti ympäri suomea, ensi hätään kerätty valtavasti tavaraa.
      Maakunnissa löytyy majoitusta, kuntien vuokra-asunnot on vajaa käytössä, on purettu kerrostaloja kun ei asukkaita.
      Ihmiset ovat valtavan halukkaita auttamaan.

      Kunhan ei kävisi niin että pakolaisvastaisuus voittaisi hyvän tarkoituksen.

      Pertikki

      • Anonyymi

        En ole pakolaisvastainen. Tämä on vain yksi sodan lieveilmiö. Aina olemassa ihmisiä jotka käyttävät hyväkseen toisen ihmisen hätää , mikä on täysin kuvottavaa.


    • Anonyymi

      Feministi/miesvihamieliset piirit herättelevät aiheettomilla ulostuloillaan hälyä , hyvään pyrkiviä kansalaisia kohtaan, kun yksinäinen mieshenkilö olisi tarjoamassa lämmintä yösijaa , ja kotinsa turvaa sotaa pakenevalle naisihmiselle.

    • Anonyymi

      Yleensähän tällaisessa ovat kunnostautuneeet Rasmus-verkoston ja vastaavien piirien naiset, jotka hamuavat arabimiehiä ("palleroita", kuten he noita aikuisia miehiä nimittävät) majoitukseen.

    • Anonyymi

      Pertsan mielestä tuo ei ole ongelma.

      • Olenko väittänyt ettei ole ongelma, hyväksikäyttöä tapahtuu joka puolella milloin missäkin.

        Perussuomalaisien pään kääntymiseen tarvittiin Putinin hyökkäys ukrainaan, eivät halua enään kuulua samaan sarjaan mistä " linkki "

        https://yle.fi/uutiset/3-12361255

        Mistä moinen käännös Halla-aho halusi liittyä veljespuolueitten ryhmään, nyt hävettää minkä takia hävettää, mihin ryhmään äärioikeisto voi kuulua.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Olenko väittänyt ettei ole ongelma, hyväksikäyttöä tapahtuu joka puolella milloin missäkin.

        Perussuomalaisien pään kääntymiseen tarvittiin Putinin hyökkäys ukrainaan, eivät halua enään kuulua samaan sarjaan mistä " linkki "

        https://yle.fi/uutiset/3-12361255

        Mistä moinen käännös Halla-aho halusi liittyä veljespuolueitten ryhmään, nyt hävettää minkä takia hävettää, mihin ryhmään äärioikeisto voi kuulua.

        Kukaan ei tule luoksesi asumaan. Piste.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Olenko väittänyt ettei ole ongelma, hyväksikäyttöä tapahtuu joka puolella milloin missäkin.

        Perussuomalaisien pään kääntymiseen tarvittiin Putinin hyökkäys ukrainaan, eivät halua enään kuulua samaan sarjaan mistä " linkki "

        https://yle.fi/uutiset/3-12361255

        Mistä moinen käännös Halla-aho halusi liittyä veljespuolueitten ryhmään, nyt hävettää minkä takia hävettää, mihin ryhmään äärioikeisto voi kuulua.

        Tuo on roskalinkki ylenannolle eli ei avata eikä tuo Hullu-Ahokaan kiinnosta tippaakaan.


    • Anonyymi

      Yhdenlaista hyväksikäyttöä on sotaa ja sen uhreja käyttävät julkkikset maisostarkoituksessa.
      On muusikoita, kirjailijoita ja ties keitä, jotka antavat kasvonsa, äänensä "auttamistarkoituksessa". Kun tuo sotainfo on saatu alta pois, niin alkaa vyöry oman kirjan, -levyn julkistamisesta.

      Joo, joo olen kyyninen.

      • "Anonyymi"

        Ja vieläpä YLE:ssa, pakko-revityillä Vero-rahoilla.
        Kuten muutkin "taiteet" ja "kulttuurit".
        -
        Ei tarvitse osata muuta kuin kohdistaa tunteensa oikeaan toimittajaan.

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Ja vieläpä YLE:ssa, pakko-revityillä Vero-rahoilla.
        Kuten muutkin "taiteet" ja "kulttuurit".
        -
        Ei tarvitse osata muuta kuin kohdistaa tunteensa oikeaan toimittajaan.

        H.

        Niinpä niin. Aamu-tv ja puoliseitsemän ovat jokapäiväisiä julkkisten mainosohjelmia verorahoillamme. Vaikkei olisi sotaakaan.


    • Anonyymi

      On se käsittämätöntä, että toisten hädässä joku helevetin juntti yrittää hyötyä siitä itse.

    • Anonyymi

      Aina jotku yrittää tilanteilla hyötyä?
      Kohta raa-ainemyjät, kun Venäjältä ei saa!

    • Anonyymi

      Onhan toi selkeää hyväksikäyttöä. Minusta kyselijöille olisi hyvä olla ystävällinen ja pyytää yhteystietoja heiltä, mihin voivat olla yhteydessä, jos tällaisia tulee heillä vastaan ja ilmoitus poliisille? Kyllä sakkorangaistus ja merkintä rikoksesta, et arki vaikeutuu olisi ihan hyvä rangaistus häikäilemättömästä tavasta toimia. Häpeällistä toimintaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä kuuluu näinä aikoina Haloskalle?
      Olisi kiva kuulla Tawjan mietteitä.

    • Anonyymi

      Hyväksikäyttäjät heräävät heti kun tilaisuus tulee, todella hävytöntä ja rikollista.

    • Anonyymi

      Epäluuloista porukkaa. Voi olla, että yksinäinen miespuolinen näkee , mahdollisuuden tarjota lämpimän pirtin ja vuoteen.
      Ilman sarvia tai sarvella.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe