Viimeinen tai toiseksi viimeinen. Vaikka tuskin pääsee montaa kierrosta.
Bottaksen sijoitus.
11
185
Vastaukset
- Anonyymi
Aika-ajoissa sijoitus 8. Kisassa 7:s.
- Anonyymi
Älä unta näe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä unta näe.
Anteeksi olin vähän liian varovainen arviossani. Bottaksen aika-ajosijoitus oli 6.
- Anonyymi
Bottas kolmansissa harjoituksissa kärkikuusikossa. Heti alkoi Alfakin kulkea, kun pääsivät Räästä ja parajeesuksesta eroon.
- Anonyymi
Alfan tehtaalla nuristiin koko viime kausi, kun olivat rakentaneet hyvän auton, mutta takarivin taavit eivät saaneet ulosmitattua sen potentiaalia. Onneksi saivat tiimiin tälle kaudelle OIKEAN kuskin.
- Anonyymi
Bottaksen kiinalainen tallikaveri ajaa vielä Kimin tasolla sijoilla 15, mutta kauden mittaan parantanee suorituksiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bottaksen kiinalainen tallikaveri ajaa vielä Kimin tasolla sijoilla 15, mutta kauden mittaan parantanee suorituksiaan.
Ja black lives matter liput korkealla, kun kaikella tavalla samanlaiset, eli afrikkalainen, kiinalainen, thaimaalainen ja japanilainen ovat siellä
- Anonyymi
Bottas tosiaan 6. aika-ajoissa, eli ihan hyvin vedetty. Mutta etsin kanavaa mistä näkyisi kilpailu ja yllätys yllätys. Vain maksu kanavilla näkee Suomessa enään kisat?? Joku VPN kehuu näyttävänsä "ilmaiseksi" kisoja, vaan tarkempi tutkimus paljasti senkin maksutilaukseksi kylläkin pari euroa/kk, jos oikein tajusin, mutta ei siis olekaan oikeasti ilmainen. Kele mitä huijausta ja rahastusta. Meikäläisen osalta saa siis F1:set olla.
- Anonyymi
https://f1tv.formula1.com/ Itse tilasin tuolta. 110 euroa vuoden tilaus. Hyvät selostajat ja loistava kuvanlaatu. Suosittelen.
- Anonyymi
bottas lyö mersut tänä vuonna sekös hamiltonia kenkuttaa, ja leclerc vie mestaruuden ferrarille
- Anonyymi
Bottas voisi olla kuusikossa jos siellä radan varressa sellainen olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446