Fennovoiman suomalaisomistajat edellyttävät yhteistyökumppaneiltaan ihmisoikeuksien kunnioittamista. Yritykset häpäisevät itsensä, jos ne vielä jatkavat kimpassa Rosatomin kanssa,
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6a5e4d3a-67a3-4208-94eb-eb55062c8cea
Rosatom varasti ydinvoimalan Ukrainassa - miten käy Suomen hanke?
9
118
Vastaukset
Mitä välii hei!
Sehän on ulko-mailla.
Yli-kansoitus vähenee.
Minä en kannata yli-kansoituksen lisäämistä.
Pää-asiahan on että maailma pelastuu!
H.- Anonyymi
Ja miten tämä saman asian jatkuva jakkaaminen edistää ylikansoitusksen vähenemistä?
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten tämä saman asian jatkuva jakkaaminen edistää ylikansoitusksen vähenemistä?
"Anonyymi"
En osaa sanoa.
Osaatko sinä miksi ja miten?
Kysehän on vain jankutuksesta.
H.huruksz kirjoitti:
"Anonyymi"
En osaa sanoa.
Osaatko sinä miksi ja miten?
Kysehän on vain jankutuksesta.
H....miksi, mitä ja miten?
H.
- Anonyymi
Suomi häpäisee itsensä jos jatkaa yhteistyötä venäläisten kanssa,
mutta näillä tiedoin Suomi ei aiokaan jatkaa, Lintilän sanojen mukaan. - Anonyymi
Suomalaiset eivät anna rakennuslupaa hanhikiven voimalalle. Rosatomi ei rakenna sitä voimalaa koskaan Suomeen. Jos Forttumi ottaa takkiin venäjällä, niin kannattaa ottaa opiksi. Suomen itäraja on osa rautaesirippua, eikä venäjälle kannata tehdä muuta, kuin seurata sateliiteilla.
Kun venäjä on maksanut sotakorvaukset ja Ukrainan jälleenrakentamisen, putiini on suljettu luolastoon tai balsamoitu, voidaan joitain pakotteita varovaisesti poistaa.Mitä välii hei!
Sehän on ulko-mailla.
Yli-kansoitus vähenee.
Minä en kannata yli-kansoituksen lisäämistä.
Pää-asiahan on että maailma pelastuu!
H.- Anonyymi
Samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8516057Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2015404- 564802
- 244477
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni234393Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364190Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h574079No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol443930- 623673
- 423315