Dronella kuvaan , lataan muistikortin videon kannettavalle , se vaihe onnistuu hetkessä . Mutta on tullut ongelma saada ladattua kannettavalta youtube kanavalle . Käytännössä ei onnistu ollenkaan , vaikka yöksi asettanut lataamaan niin ei onnistu , on niin hidas että lopen jumittaa koko latauksen .
Aikaisemmin latasi Dronen videot myös kännykkäänkin galleriaan automaattisesti , ohjaan kännykällä dronea , mutta se ominaisuus katosi johonkin enkä saa sitä takaisin . Kännykästä latasi tosi nopeasti suoraan youtube kanavalle . Nyt on pattitilanne kun en saa ladattua videoita youtube kanavalle .
Osaako joku neuvoa .
Muistikortilta tallennus koneelle ja yotube kanavalle
8
117
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko nettiyhteyden upload on?
- Anonyymi
Oikeus ja tekiäinoikeusteidot mahdollisesti estää, On win ongelma!
- Anonyymi
Tässä joku nopeustesti .
3/18/20225:55 PM
PING
40
ms
VIIVE
12
ms
LATAUSNOPEUS
17.4
Mbps
LÄHETYSNOPEUS
2.3- Anonyymi
Jos tuo lähetysnopeus on kannettavalle 2,3 Mbps niin onhan se kovin huono. Sulla lienee puhelimessa parempi yhteys, käytä sitä lähettämiseen tai jaa se kannettavaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuo lähetysnopeus on kannettavalle 2,3 Mbps niin onhan se kovin huono. Sulla lienee puhelimessa parempi yhteys, käytä sitä lähettämiseen tai jaa se kannettavaan.
Kannettava on puhelimen tukiaseman kautta netissä . laitoin muistikortin kännykkään lataus tosi hidasta siinäkin . joku tässä tökkii .
- Anonyymi
Liian hidas yhteys on se ongelma tässä.
- Anonyymi
Onko käynyt mielessä, jos koneen kortinlukija ei ole niin nopea! Kuin Dromen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko käynyt mielessä, jos koneen kortinlukija ei ole niin nopea! Kuin Dromen.
"lataan muistikortin videon kannettavalle , se vaihe onnistuu hetkessä "
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904