Kulunut talvi ja edellinen mainioita hiihdon harrastajille myös etelässä. Kausi alkaa tykkilumibaanoilla monessa paikoissa jo marraskuussa. Lunta ollut todella hyvin ja säät suosineet kaikin puolin ja vielä jatkuukin. Itellä tullut kahtena vuonna peräkkäin yli 1400km hiihtoa muun lomassa. Kesällä sitten maantiepyörää ja juoksua. Korona on kurittanut, mutta hiihdon ystävä nauttinut!
Kaksi viimeistä talvea ollut loistavia hiihdon harrastelijalle
6
108
Vastaukset
- Anonyymi
Maailman onnellisin kansa, etenkin silloin, kun saa hiihtää, huvikseen !
- Anonyymi
Eikös nuo maailmanlopun ennustajat, Linkolalaiset ministerimme Mariini pääpäsmärinä, ennustaneet että ilmastonmuutos tuhoaa talvet ja koko maapallon.
Onko kyseessä hysteria kuten koronakin on ? - Anonyymi
Aamulla kun kävin hiihtämässä,tuli mieleen sananlasku ei oppi ojaan kaada kun näin ojassa kännissä makaamassa meidän valtiotieteiden maisteri Karvisen. Eikä herännyt vaikka kävin sauvalla sohaisemassa.
- Anonyymi
ei oppi, mutta tuoppi, etenkin, kun juo vodkaa tuoppikaupalla
- Anonyymi
näin on, loistotalvia ollut.
- Anonyymi
kannattaa lukea VAKAVUUDELLA seuraava kyhäelmä
https://heidihautala.fi/fi/lumeton-talvi-2020/
etelässä voidaan puhua jäätalvesta, ei niinkään lumitalvesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38858- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769