Vanha kunnon Lumia alkaa vedellä viimeisiään. Uusi känny pitäisi hankkia, mutta kummanko valitsen? Samsung tai iPhone ovat vaihtoehtoja. Kertokaapa plussat ja miinukset.
Lumia uuteen
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuollaiseen voi kukaan antaa vastausta! Mikä on budjetti? iPhonet on kolmessa hintaluokassa mallin mukaan. SE 2020 ja 22 jossain 400-550 välissä ja vanhemman 12minin saa 600€. 13 mini 128 lähtee rapeaan 800€ ja 13 128 lähtee 900€ päälle. 13 pro on 1200€. Samsungin hinnat alkaa A52 jotain 350. Samsungilla on hintahaihaitari 200€ - ääretön.
Mutta varmasti one plus ja Xiamin on myös hyviä!
Pitkään sinä olet llumiaa pitänyt! Lumiasta loppui tuki jo kymmenen vuotta sitten!- Anonyymi
Tukia tarvitsee vain huonot, minulla Lumia pelaa kuin uusi edelleen.
- Anonyymi
Hyvin on pelannut tähän asti. Akku vaan alkaa olla heikossa hapessa.
- Anonyymi
Iphonet ja Xiaomit voi heti unohtaa suoraan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukia tarvitsee vain huonot, minulla Lumia pelaa kuin uusi edelleen.
Toimiihan se ilman nettiä vielä jollain prepaidilla,puhe ja viestit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin on pelannut tähän asti. Akku vaan alkaa olla heikossa hapessa.
Onneksi omassa Lumiassa langaton lataus, säästää akkua, virtaa riittää edelleen kahdeksi viikoksi normaalikäytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimiihan se ilman nettiä vielä jollain prepaidilla,puhe ja viestit.
Tietenkin netti toimii, kaikki toiminnot mitä uusissa kalliissa. 5G:tä en tarvitsekaan ja somehömppää en koskaan ole alkanut käyttääkään, miksi antaisin kenekään vakoilla itseäni. Toisten sivuja voi käydä katsomassa mihin pääsee kirjautumatta, mutta tietokoneellahan nettiä käytetään aina kun mahdollista eikä pikkuruisella näytöllä.
- Anonyymi
Joku mihin saa Sailfishin tai Murena.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17290069/android-ilman-googlea - Anonyymi
Samsung on koreasta ja on usan liittolainen, joku kiinalainen mielellään taskuun!😎😎
- Anonyymi
Mikä kiinalainen olisi paras?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kiinalainen olisi paras?
Ehdottomasti One Plus..
- Anonyymi
Minäkin kannatan tiukkaa valtion valvontaa ja sensuuria, harmi ettei saa venäläiäistä kännykkää, diktatuuri on paras 😎😎😎😎
- Anonyymi
hiukan säätämällä xiaomi, one1plussat saattaa räjähtää kätösiin.
- Anonyymi
Lumia 1020 jälkeen tuollainen https://www.gigantti.fi/product/puhelimet-tabletit-ja-alykellot/puhelimet/motorola-moto-g100-5g-alypuhelin-8128-gb-magic-blue/280908
Jos tuo linkki rikkoutuu niin tuossa lyhytlinkinä sama https://urly.fi/2xls Kyllä tuo lumiakin edelleen toimii- Anonyymi
Tuota G100 myytiin joku aika sitten 199€, siihen hintaan tosi hyvä puhelin mutta yksi iso mutta siinä on, päivitykset käyttöjärjestelmään vissiin lopussa, vai saaneko viellä android 12, mutta se on sitten siinä.
- Anonyymi
Hanki Samsung XCover. Ei maksa paljon, on vesitiivis ja akun voi vaihtaa ihan ilman työkaluja silloin kuin haluaa. Vara-akku maksaa jonkun 30€ joten niitä voi ostaa nipun taskuun.
- Anonyymi
Hidas ja tökkivä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683209
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753077Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682942On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611689
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251657Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576