Hirveä panetus heti aamusta. Tehdäänkö nainen temput?
Vastaukset 29
- Anonyymi
Onhan sulla kaksi tervettä kättä.
- Anonyymi
Tehdään vaan kulta ❤️ Tissini himoitsevat sinua
- Anonyymi
Kattoisit välillä iso mies mitä oidipaalisuuksia itelles vastailet🤦♀️
- Anonyymi
Joo just. Ei mitkään patalaput kiinnosta. 😎
- Anonyymi
Lainaatko pankkikorttiasi, niin teen temput?
- Anonyymi
Pankkikorttia voin lainata, luottokorttia en lainais. Heh heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankkikorttia voin lainata, luottokorttia en lainais. Heh heh
No harmi. Ei sitten kiinnosta.
- Anonyymi
Munakoisoa donitsiin lylleröt. 🥱
- Anonyymi
Tule jo kainaloon. Eletään rennosti elämää ja pannaa 3 kertaa päivässä
- Anonyymi
Nainen kirjoittelee itselleen aloituksia
- Anonyymi
Taas joku kateellinen jolla ei oo elämää
- Anonyymi
Tai mies, joka esiintyy usein naisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai kissa joka esiintyy jäniksenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, luulis kaikkien tämän tajuavan jos tahtoa on, ei kukaan voi olla muuten niin t…ä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas joku kateellinen jolla ei oo elämää
Ei tuo ole enää edes kateutta, tuo maalittaminen on fanaattista ja paranoidista
- Anonyymi
Miten rasvainen mieli on ihmisellä, joka tulkitsee tällaisia naisen kirjoittamaksi ja ei malta olla julistamatta näitä viisauksia edes pyhäpäivänä? Jo on eksoottista femininististä politiikkaa. Tulkitsetko näitä siksi naisen kirjoittamaksi itselleen, että palstavonkaus on jokin viehättävyyden meriitti sinun päässäsi?
- Anonyymi
Sulla ei ole kait muuta elämää.. vetele kuule käteesi.
Teinit hörhöilee, tai sitten muuten vain vajaat. - Anonyymi
En tee niin. Mitään temppuja.
- Anonyymi
yhben asian teroitan paahasi heti minuaei tarvitse sitten raiskata muista se
- Anonyymi
Ei kiinnosta pikkunakkisi.
- Anonyymi
Kuitenkin haluat
- Anonyymi
Tehdään, tule.
- Anonyymi00033
Helvetin siat!
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Helvetin siat!
Sitäpä juuri!
- Anonyymi00034
Minua panettaa todella harvoin ja siksi seksi ei ole kuulunut elämääni yli kymmeneen vuoteen!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta703041Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3661140Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65795Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32749Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s263646Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä140598Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19579Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31548Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17515Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29489