Suorastaan pöyristyin iltasanomien juttua esikoululaisen tukistamisesta ja "oikeus" menettelystä. https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000008685325.html
Emmekö ole vieläkään oppineet. Kasvatammeko lapsistamme häiriköitä, joita ei yhteiskuntamme lait ja normit kiinnosta. Jutussa kerrottiin että esikoululainen oli päiväkodissa ihmetellyt, että eikö saa tukistaa. Hän itsekin tiesi saaneensa tukistamisen tekojensa seurauksena. Ensin vanhemmat olivat varoittaneet. Poika teki valinnan ja uhmasi. Tiesi tulavasta rangaistuksesta. Mielestäni vanhemmat toimivat ihan oikein. Tärkeämpää on se, että teko tapahtui rakkaudessa ja vanhempien yhteinen linja oli selvä. Mistään vakavasta ruumiinvamman tuottamisesta asiassa ei ole kyse ja sellainen on ehdottomasti tuomittavaa. Kyse on kuitenkin vain tukistamisesta ja pepulle läpsäisystä. Itsekin olen saanut vielä 80 luvulla aivan samanlaisia rangaistuksia ja tiennyt tuhmia tehdessäni että näin käy. Enemmän olisin ollut hämilläni, jos en olisikaan saanut läpsäisyä tai tukkapöllyä. Olisin myöhemmin hakenut rajoja kotini ulkopuolelta. Olen valmistunut myöhemmin ihan ammattikasvattajaksikin ja minulla on neljä omaa lasta, joita rakastan. Tiedän mistä puhun.
Tehdään vanhemmista kädettömiä
Anonyymi
0
309
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1416325Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto725261Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143685Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213290Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1172467Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712286Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku12038Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271618Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191376- 811208