Lounaspaikka alavireessä

Anonyymi

Pitäjän keskustassa on hyvä ja valoisa lounaspaikka vanhassa pankintalossa. Harmi vaan, että lounasaika loppuu niin aikasin, ettei useinkaan ehdi syömään. Ennen aukioloajat olivat paremmat.

37

3069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsekkin törmännyt samaan, aika aikaista lopettaa lounas klo 13.

    • Anonyymi

      totta turiset.1h rauhallista ruokailuaikaa tarkoittaa,henkilökunnan jäätäviä katseita,ruat viedään pois,henkiökunta tulee syömään asiakaspuolelle,käy välillä siivoamassa vessoja,antaa ymmärtää,että olette liikaa,pitäis palkollisten päästä kotiin. Hyvä paikka,mutta liika nuukuus ja voiton tavoittelu,kääntyy lounaspaikkaa vastaan.

      • Anonyymi

        Itse olen ollut muutaman kerran myöhäinen asiakas ja kyllä ruuat on olleet niin kauan kun olen siirtynyt jälkiruokaan. Jos lounas loppuu tiettyyn aikaan niin ei niitä siinä rokoteta ja ei henkilökunta jouda mulkoilemaan ketään. Kyllä sitä jokainen varmaan haluaa kotia lähtemään kun työaika on lopussa ja ihan joka paikassa aletaan varmaan laittamaan paikkoja kuntoon vaikka joku vielä istuisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen ollut muutaman kerran myöhäinen asiakas ja kyllä ruuat on olleet niin kauan kun olen siirtynyt jälkiruokaan. Jos lounas loppuu tiettyyn aikaan niin ei niitä siinä rokoteta ja ei henkilökunta jouda mulkoilemaan ketään. Kyllä sitä jokainen varmaan haluaa kotia lähtemään kun työaika on lopussa ja ihan joka paikassa aletaan varmaan laittamaan paikkoja kuntoon vaikka joku vielä istuisikin.

        Sinulla on ollut tuuria.Eihän yleensä työaika lopu siihen ,kun "rauhallinen "ruokailu alkaa eikä wc pesun välilä käydä heittämässä kiiselikuppia pöytään (vanhaa)vaikka lista lupaa muuta.Työni palveluammatissa tehneenä,todella siivous työt tehdään sitten,kun ovet on säpissä.Se kuuluu työaikaan.


    • Anonyymi

      Lopettasivat jo tuon paikan...eläkkeelle vaan???

    • Anonyymi

      Miksi ihmisen pitäisi jäädä eläkkeelle jos ei ole edes eläkeiässä? Ainut miinus paikalle on että asiakaspalvelu kyllä kärsii siitä että on useinkin vain yksi työntekijä.

      • Anonyymi

        Täytyy olla jo eläkeiässä. Nuorempia, ystävällisiä yrittäjiä tilalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla jo eläkeiässä. Nuorempia, ystävällisiä yrittäjiä tilalle.

        Konnevedellä paljon yksinäisiä työssäkäypiä ihmisiä,jotka kävisivät syömassä,sekä paljon eläkeläisä,jotka iltapäivällä ovat liikkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konnevedellä paljon yksinäisiä työssäkäypiä ihmisiä,jotka kävisivät syömassä,sekä paljon eläkeläisä,jotka iltapäivällä ovat liikkeellä.

        Yksinäiset mussuttaa nuudeleita kotonaan ja käyvät kylällä vain ostamassa kaljaa tai energiajuomaa. Pitseriat riittää heille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinäiset mussuttaa nuudeleita kotonaan ja käyvät kylällä vain ostamassa kaljaa tai energiajuomaa. Pitseriat riittää heille.

        anteeksi vaan.Olen yksinäinen nuudelia en koskaan ole syönyt,kakenlaiset juomahyllyt kierrän kaukaa,Iltapäivälenkillä hyvä ruoka olisi ihan kiva.muttajos ei eurot kelpaa niin voi,voi netin kauttakin saa hyvää kotiruokaa kotiin,jotta on ihan turha valittaa ,jos raha menee pitäjän ulkopuolella ja mikään ei kannata Konnevedellä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        anteeksi vaan.Olen yksinäinen nuudelia en koskaan ole syönyt,kakenlaiset juomahyllyt kierrän kaukaa,Iltapäivälenkillä hyvä ruoka olisi ihan kiva.muttajos ei eurot kelpaa niin voi,voi netin kauttakin saa hyvää kotiruokaa kotiin,jotta on ihan turha valittaa ,jos raha menee pitäjän ulkopuolella ja mikään ei kannata Konnevedellä,

        Eikö Mierontiessä ole lounas myös? Voisitteko käydä siellä syömässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Mierontiessä ole lounas myös? Voisitteko käydä siellä syömässä?

        Ei viiti kananmunakastikkeesta ja paistetuista perunoista maksaa liki kymppiä. Niitä voi tehdä kotonakin sitten kun jääkaapissa ei ole mitään muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei viiti kananmunakastikkeesta ja paistetuista perunoista maksaa liki kymppiä. Niitä voi tehdä kotonakin sitten kun jääkaapissa ei ole mitään muuta.

        Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa.ja olen liian ei mitään saadakseni hyvän palvelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei viiti kananmunakastikkeesta ja paistetuista perunoista maksaa liki kymppiä. Niitä voi tehdä kotonakin sitten kun jääkaapissa ei ole mitään muuta.

        Onko siellä omistaja vaihtunut? Kävimme joskus vuosia sitten ja silloin oli todella hyvä lounas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Mierontiessä ole lounas myös? Voisitteko käydä siellä syömässä?

        Mierolla hyvä ruoka ja palvelu. Harmi vaan ,että molemmat paikat eleettömästi sisustettuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla jo eläkeiässä. Nuorempia, ystävällisiä yrittäjiä tilalle.

        No jo olette ilkeitä. Ei kumma jos täältä palvelut häviää.
        Turha kadehtia, tehkää itse jotain ja paremmin, jos onnistuu.


      • Anonyymi

        Se on kylläkin suuri miinus, kyllä siinä kärsii yleinen siisteys ja ja useinkaan salaattitarjonta ei ole kaiken aikaa sellainen kun on toinen töissä joka huolehtii että on tavaraa tai että paikat pysyy siistinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei viiti kananmunakastikkeesta ja paistetuista perunoista maksaa liki kymppiä. Niitä voi tehdä kotonakin sitten kun jääkaapissa ei ole mitään muuta.

        Samaa mieltä..aika pieneen on muuttunut Mieron lounaspöytä entisestä,pikkuriikkinen tarjoiluvaunu salissa.. makkarapihvit ravintolan listalla käännytti minun mielen jo pelkästään toisaalle ruokailemaan..


    • Anonyymi

      Tiellä nyrpistetää nenää alle satatonttua tienaaville.

      • Anonyymi

        Empä usko.että Mierolla sitä sataatonttua tienataan.


    • Anonyymi

      Aiemmin paikalla oli suosittu kapakka, asiakkaat olivat tyytyväisiä tarjontaan ja mei-
      ninki olihan jees, joten onkohan nykymoodissa markkinoinnin osalla karahdettu pa-
      hasti kiville. Vai onko julkista markkinointia(mainosta) paikalle ollut ollenkaan?

      • Anonyymi

        Ja portsari joka............


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja portsari joka............

        .....kettuili kaikille kovaäänisesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .....kettuili kaikille kovaäänisesti!

        Bisnesmies !


    • Anonyymi

      On hienoa että näin pienellä kylällä talvisinkin kaksi lounaspaikkaa. Lisäksi myös pitseria ja kesällä muutakin.

      Lounaspaikoissa molemmissa olen hyvää ruokaa saanut.

      Pitseria ei ole minun juttu ja en myöskään kannata maahanmuuttoa joten en siellä käy.

      Varaa valittaa ei ole tarjonnasta eikä laadusta. Hienoa sisuatustakin molemmissa lounaspaikoissa.

      Nykyään ei tule lounaalla käytyä kun olen muualla tai kaukana lounaspaikoissa, eikä näillä bensanhinnoilla...

      Ei ole helppoa yrittäjillä ja teitä valittajia kyllä riittää. Kunnankin väkeä veivaa polkupyörällä töihin ja syö nuukuuksissaan palasiaan kunnan kahvia juoden

      • Anonyymi

        Maahanmuuttajilla on hyvät pitsat ja erittäin hyvä palvelu.Harmi että sinä rasisitina et voi niitä nauttia,mutta omapa on häpeäsi.


      • Anonyymi

        Onko koskaan tullut mieleesi,että kotihoidon henkilöstö,ei aina syö missään,koska ei ole aikaa. tien toisella puolella asiat päinvastoin,siellä ne kunnan kahvit on .


      • Anonyymi

        Pizzeriassa on todella hyvät pizzat ja ystävällinen palvelu, usein tilataan ja haetaan. Ihmisiä ollaan kaikki, eikä tiedä mistä sitä itsensä vielä löytää palasiaan kerjäämästä.


    • Anonyymi

      Ihan elävä persukin sujahti näemmä paikalle rasistisine aatoksineen ja iänikuisen jäkätyksen tyylillään, hienoa! Tavoilleen urautuneena muisti hän vielä jankuttaa auto-
      miehen ``kunniasta`` bensapumpulla ja vittuilla pyöräilijöille. -Outo tyyppi.

    • Anonyymi

      Jokainen on valintansa itse tehnyt, missä asuu. Jos on valmis maksamaan ruuasta, palveluista, asumisen kuluista, terveydenhoidosta, veroista jne kalliimmalla niin ei pidä valittaa.

      • Anonyymi

        Joo, ei hätää! Muutin jo pois Konnevedeltä minäkin. Siellä jos mielii asua on oltava rahaa polttoaineeseen...

        Mutta hyvä ett Konneveden kunnan työntekijöille on polkupyöräetua tarjolla. Siitä kirjoituksessa kenties nätisti huomautettiin...

        Pari vihervassaria älähti;) Pitsapaikka kukoistaa kun ne siellä peruspersujen kanssa istuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei hätää! Muutin jo pois Konnevedeltä minäkin. Siellä jos mielii asua on oltava rahaa polttoaineeseen...

        Mutta hyvä ett Konneveden kunnan työntekijöille on polkupyöräetua tarjolla. Siitä kirjoituksessa kenties nätisti huomautettiin...

        Pari vihervassaria älähti;) Pitsapaikka kukoistaa kun ne siellä peruspersujen kanssa istuu...

        Konneveden persut kyllä tuolta pitseriasta löytää maahanmuuttoa vastustamasta. Lisäksi ne ottaa vielä kotiinsakin jonkun vierastyöntekijän tai pakolaisen vastustamaan maahanmuuttoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konneveden persut kyllä tuolta pitseriasta löytää maahanmuuttoa vastustamasta. Lisäksi ne ottaa vielä kotiinsakin jonkun vierastyöntekijän tai pakolaisen vastustamaan maahanmuuttoa.

        Herra Hakkarainen otti oikein ulkolaisen puolisonkin...


      • Anonyymi

        Mitä tuo edes tarkoittaa? Ne joilla on varaa eivät varmaan valita niin paljon kuin ne joilla on taloudellisesti raskasta. Asuinpaikkansa valintaan liittyy muutakin kuin taloudelliset asiat. Monella on juuret maalla ja halu asua siellä. Juurettoman ihmisen on helppo olla ylimielinen.


    • Anonyymi

      Veikkaan että seitsemän vuoden päästä on Konnevedellä talvisin vain pitsapaikka maahanmuuttajataustaisena.

      • Anonyymi

        Sitten varmaan on esteetön kuntopolkukin,johon rahoituskin saatiin.Ei ole esteetöntä liikuntapolkua.eikä taida olla rahojakaan.Riittäisiköhän siitä miljoonabisnes kansallispuiston tuotosta,vähän kuntalaisillekkin,


    • Anonyymi

      Tervemenoa rasisti nainen polttomoottorisi kanssa. Pyöräily ei syö yhteistä ilmaam-
      me parin sisärenkaan tilan enemmin. -Eikä saastuta kuin rasistinaisen polttomoot-
      tori kun hiän huristaa poies paikkakunnaltamme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1917
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1569
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1519
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1425
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1370
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1317
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1157
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe