Mitsubishi MSZ-HR35VF

Anonyymi

Olen hankkimassa viilentävää ilmalämpöpumppua ja olen ajatellut tuota otsikon mallia, onko kenelläkään kokemusta kyseisestä laitteesta? Minulla on noin 55 neliötä tilaa joka pitäisi viilentää. Hintaahan tuolla on noin 1000 euroa vähän ostopaikasta riippuen. Olisi kiva kuulla mielipiteitä ja kokemuksia kyseisestä laitteesta kun itselläni ei ole aiemmin ollut minkäänlaista muita kuin pöytätuuletin ja se on hiukan eri kategoriaa

4

3986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meidän taloyhtiöön hankittiin ns. osakkaiden muutostyönä (eli kerättiin porukka, kilpaillutettiin ja ostettiin kukin itse maksaen) 18 kpl Mitsun HR Cool 25 ja 35 pumppuja. Kaikki ollaan tyytyväisiä. Erityisen hiljainen ja tehokas laite. Kaksioihin (50-55 m2) otettiin malli 25 ja isompiin (76-105 m2) malli 35. Suosittelen 👍

      • Anonyymi

        kiitos vinkistä, olen katsellut myös panasonicia mutta ehkä valitsen tämän mitsubishin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kiitos vinkistä, olen katsellut myös panasonicia mutta ehkä valitsen tämän mitsubishin

        Minulla on ollut Panasonic nyt 11 kautta, ei ole ollut yhtään huolto/korjauskäyntiä. Yksi merkittävä asia on sisäyksikön melutaso, siitä ei ole mitään moittimista.


    • Anonyymi

      🍄 Mulla sama juttu, pähkäilen Toshiban, Mitsubishin ja Panasonicin välillä. Rivari 70 m2.
      Sitten on vielä suurempi ongelma, mikä firma tai yksittäinen asentaja on luotettavin? Onko kellään kokemuksia Turun seudulta?

      Kun vertailin samojen laitteiden (sis. asennus) hintoja, ne vaihtelevat suuresti.
      PK-seudulla näyttäisi olevan halvimmat, mutta ei Itä-Suomi juurikaan kalliimpi, ei edes Oulun seutu. Täällä päin näyttäisi olevan kalleinta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe