En voi sietää penistäni!

Anonyymi

Olen harkinnut vaginoplastiaa. Jotkut sanovat, että se ei muka kannata, koska vagina ei ole "oikea". Jotkut väittävät, että voin menettää kykyni saada orgasmin, mutta se ei haittaa!
Minusta tällaista on jo melkeinpä vaikea erottaa synnynnäisestä,
(Ei herkille)
https://images.app.goo.gl/cFXraRY2ZLpFGK1W9

22

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä transnaisen elämää helpottaa kun käy vaginoplastiassa ja saa näin fyysisen ulkonäön alastomanakin. Minulle ainakin on helpotus että voin käydä mm. uimahallissa normaalisti peseytymällä ja saunomalla muiden naisten mukana.

      Tosiaan voi olla että vaginoplastiassa menettää orgasmikyvyn, mutta se on melko pieni riski. Itselläni on orgasmikyky tallella.

    • Anonyymi

      Nuo näyttivät tulehtuneilta peräsuolilta, huh huh.
      Muista että noin ison leikkauksen riskeinä on myös että sinulle jää kipuja joista ei välttämättä pääse eroon, en riskeeraisi.
      Mitä voisit tehdä sen eteen että pitäisit sukupuolestasi enemmän?

      • Anonyymi

        Ei kukaan transsukupuolinen jätä prosessia läpikäymättä leikkauksen riskien vuoksi. Silloin otetaan kaikki muut hoidot ja eletään joko peniksellisenä naisena tai peniksettömänä miehenä.


      • Anonyymi

        En riskeeraisi... Kuvittele, että menettäisit sukuelimesi ja puhutaan uudestaan paljonko olisit valmis riskeeraamaan saadaksesi edes jotain haaroihisi.

        Lähinnä naurattaa tuo cissien ajatusmaailma ja käsitys, että jos leikkaustulos pelottaa, joku jättäisi sitten koko prosessin käymättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En riskeeraisi... Kuvittele, että menettäisit sukuelimesi ja puhutaan uudestaan paljonko olisit valmis riskeeraamaan saadaksesi edes jotain haaroihisi.

        Lähinnä naurattaa tuo cissien ajatusmaailma ja käsitys, että jos leikkaustulos pelottaa, joku jättäisi sitten koko prosessin käymättä.

        Tämä aloittaja ei ole menettänyt sukupuolielimiään vaan hänellä on aivan hyvät sukuelimet, siksipä en suosittele riskeeraamaan leikkauksella.
        Koko tuo toisen elimen muokkaaminen toista muistuttavaksi on epäeettistä Frankenstein kirurgiaa.
        Leikkauksen jälkeen sinulla olisi yhä penis, oudosti muotoiltu vain, vaginaksi se ei muutu.
        Saatat inhota leikkaustulosta enemmän kuin nykyistä kivutonta ehjää elintäsi, kandeeko ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloittaja ei ole menettänyt sukupuolielimiään vaan hänellä on aivan hyvät sukuelimet, siksipä en suosittele riskeeraamaan leikkauksella.
        Koko tuo toisen elimen muokkaaminen toista muistuttavaksi on epäeettistä Frankenstein kirurgiaa.
        Leikkauksen jälkeen sinulla olisi yhä penis, oudosti muotoiltu vain, vaginaksi se ei muutu.
        Saatat inhota leikkaustulosta enemmän kuin nykyistä kivutonta ehjää elintäsi, kandeeko ?

        Tuo on erittäin vaikea kysymys, ja moni pohtii riskejä, juuri tuota, että joutuisi elämään kipujen kanssa. Vähättelevä asenteesi ei auta ketään. Mutta edelleen, pohdinta käydään sen välillä kykeneekö elämään naisena, naiseksi nähtynä vaatteet päällä mutta penis haaroissa vai penis poistettuna, ei siten että kykeneekö esittämään miestä koko elämänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan transsukupuolinen jätä prosessia läpikäymättä leikkauksen riskien vuoksi. Silloin otetaan kaikki muut hoidot ja eletään joko peniksellisenä naisena tai peniksettömänä miehenä.

        Ei ole sellaista naista olemassa, kuin "peniksellinen nainen". Olet silloin naiseksi pukeutuva mies.


    • Anonyymi

      Niin siis, nuo kuvat ovat VAGINIITISTA KÄRSIVISTÄ neovaginoista, joten tottakai näyttävät tulehtuneilta!

      • Anonyymi

        Entäs se että ne eivät näytä vaginoilta,edes tulehtuneilta vaginoilta.
        Eivätkä varmasti tuoksu ja maistu naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs se että ne eivät näytä vaginoilta,edes tulehtuneilta vaginoilta.
        Eivätkä varmasti tuoksu ja maistu naiselta.

        Ap oli provo, joka laittoi tarkoituksella mahdollisimman huonoja lopputuloksia, mutta noin muuten kommenttiisi vastatakseni... Mitä sitten? Tiedätkö mikä leikkauksen vaihtoehto on? Penis.


    • Anonyymi

      Itse olen päinvastoin leikkauttanut itselleni 2 lisäpenistä.

      • Anonyymi

        Missä maassa leikkaus suoritettiin? Suomesta tällaista kirurgia ei ainakaan löydy, eikä muualtakaan Euroopasta, vaikka rahaa olisi kuinka.


      • Anonyymi

        Hieno homma! Mitäs sitä nyt yhteen kannattaakaan jättää, saitko muuten kaksi yhden hinnalla?


    • Anonyymi

      Oikean transsukupuolisen erottaa mielenvikaisesta woke-pelleilijästä juuri niin, että he käyvät leikkauksessa, vaikka tietenkään se lopputulos ei ole täydellinen eikä vastaa täysin ominaisuuksiltaan luonnollista vaginaa. Kuka idiootti sellaista voisi olettaakaan, jos joku ruumiinosa tehdään leikkauspöydällä? Tärkeämpää on voida olla oikeasti sosiaalisesti nainen kuin säilyttää joku saatanan "leidipenis" ja yrittää selittää, että se on naisen sukuelin. Ei-seksuaalisessa tilanteessa vaikka jossain uimahallissa tai pukuhuoneessa sitä eroa ei taatusti kukaan huomaa.

      • Anonyymi

        Mutta voiko sitä koskaan olla sosiaalisesti nainen kun itse tietää että on syntynyt mieheksi, eikö kaikkien leikkaustenkin jälkeen ole olo että on vaara jäädä kiinni biologisesta miehuudestaan.
        Itse en kestäisi sitä painetta ja pelkoa että huomataan oikea sukupuoli.
        Luulisin sen käyvän psyykkisesti tosi raskaaksi peitellä kokoajan jotain asiaa itsessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta voiko sitä koskaan olla sosiaalisesti nainen kun itse tietää että on syntynyt mieheksi, eikö kaikkien leikkaustenkin jälkeen ole olo että on vaara jäädä kiinni biologisesta miehuudestaan.
        Itse en kestäisi sitä painetta ja pelkoa että huomataan oikea sukupuoli.
        Luulisin sen käyvän psyykkisesti tosi raskaaksi peitellä kokoajan jotain asiaa itsessään.

        Eli siis oletko transsukupuolinen, joka mainitsemastasi syystä ei uskaltaudu hoitoihin? Vai etkö ole, jos et, et voi hahmottaa transsukupuolisen tilannetta. Itse en ole transnainen vaan -mies, ja miehenä eläminen on mulle ainoa mahdollisuus. Se valitettavasti on mun oikea sukupuoli. Kun on elänyt väärässä sukupuolessa jokainen päivä oikeassa on plussaa. Toisekseen moni läheiseni tietää taustani, ja se on heille ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta voiko sitä koskaan olla sosiaalisesti nainen kun itse tietää että on syntynyt mieheksi, eikö kaikkien leikkaustenkin jälkeen ole olo että on vaara jäädä kiinni biologisesta miehuudestaan.
        Itse en kestäisi sitä painetta ja pelkoa että huomataan oikea sukupuoli.
        Luulisin sen käyvän psyykkisesti tosi raskaaksi peitellä kokoajan jotain asiaa itsessään.

        Eikä sitä prosessin jälkeen noita asioita edes murehdi, omassa sukupuolessa eläminen kun on niin luonnollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta voiko sitä koskaan olla sosiaalisesti nainen kun itse tietää että on syntynyt mieheksi, eikö kaikkien leikkaustenkin jälkeen ole olo että on vaara jäädä kiinni biologisesta miehuudestaan.
        Itse en kestäisi sitä painetta ja pelkoa että huomataan oikea sukupuoli.
        Luulisin sen käyvän psyykkisesti tosi raskaaksi peitellä kokoajan jotain asiaa itsessään.

        Mieti hetki omaa elämääsi, sitä, että pyörit transpalstoilla kirjoittamassa tuota samaa jankutusta.


    • Anonyymi

      No ei se ole vagina vaikka kuinka yritätte uskotella. Se on keinotekoinen reikä, jonka on yritetty saada näyttämään vaginalta. Mutta ei se vagina ole.

      • Anonyymi

        Sisäänpäin käännetty muna oikeastaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe