Olen harkinnut vaginoplastiaa. Jotkut sanovat, että se ei muka kannata, koska vagina ei ole "oikea". Jotkut väittävät, että voin menettää kykyni saada orgasmin, mutta se ei haittaa!
Minusta tällaista on jo melkeinpä vaikea erottaa synnynnäisestä,
(Ei herkille)
https://images.app.goo.gl/cFXraRY2ZLpFGK1W9
En voi sietää penistäni!
22
1249
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä transnaisen elämää helpottaa kun käy vaginoplastiassa ja saa näin fyysisen ulkonäön alastomanakin. Minulle ainakin on helpotus että voin käydä mm. uimahallissa normaalisti peseytymällä ja saunomalla muiden naisten mukana.
Tosiaan voi olla että vaginoplastiassa menettää orgasmikyvyn, mutta se on melko pieni riski. Itselläni on orgasmikyky tallella. - Anonyymi
Nuo näyttivät tulehtuneilta peräsuolilta, huh huh.
Muista että noin ison leikkauksen riskeinä on myös että sinulle jää kipuja joista ei välttämättä pääse eroon, en riskeeraisi.
Mitä voisit tehdä sen eteen että pitäisit sukupuolestasi enemmän?- Anonyymi
Ei kukaan transsukupuolinen jätä prosessia läpikäymättä leikkauksen riskien vuoksi. Silloin otetaan kaikki muut hoidot ja eletään joko peniksellisenä naisena tai peniksettömänä miehenä.
- Anonyymi
En riskeeraisi... Kuvittele, että menettäisit sukuelimesi ja puhutaan uudestaan paljonko olisit valmis riskeeraamaan saadaksesi edes jotain haaroihisi.
Lähinnä naurattaa tuo cissien ajatusmaailma ja käsitys, että jos leikkaustulos pelottaa, joku jättäisi sitten koko prosessin käymättä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En riskeeraisi... Kuvittele, että menettäisit sukuelimesi ja puhutaan uudestaan paljonko olisit valmis riskeeraamaan saadaksesi edes jotain haaroihisi.
Lähinnä naurattaa tuo cissien ajatusmaailma ja käsitys, että jos leikkaustulos pelottaa, joku jättäisi sitten koko prosessin käymättä.Tämä aloittaja ei ole menettänyt sukupuolielimiään vaan hänellä on aivan hyvät sukuelimet, siksipä en suosittele riskeeraamaan leikkauksella.
Koko tuo toisen elimen muokkaaminen toista muistuttavaksi on epäeettistä Frankenstein kirurgiaa.
Leikkauksen jälkeen sinulla olisi yhä penis, oudosti muotoiltu vain, vaginaksi se ei muutu.
Saatat inhota leikkaustulosta enemmän kuin nykyistä kivutonta ehjää elintäsi, kandeeko ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä aloittaja ei ole menettänyt sukupuolielimiään vaan hänellä on aivan hyvät sukuelimet, siksipä en suosittele riskeeraamaan leikkauksella.
Koko tuo toisen elimen muokkaaminen toista muistuttavaksi on epäeettistä Frankenstein kirurgiaa.
Leikkauksen jälkeen sinulla olisi yhä penis, oudosti muotoiltu vain, vaginaksi se ei muutu.
Saatat inhota leikkaustulosta enemmän kuin nykyistä kivutonta ehjää elintäsi, kandeeko ?Tuo on erittäin vaikea kysymys, ja moni pohtii riskejä, juuri tuota, että joutuisi elämään kipujen kanssa. Vähättelevä asenteesi ei auta ketään. Mutta edelleen, pohdinta käydään sen välillä kykeneekö elämään naisena, naiseksi nähtynä vaatteet päällä mutta penis haaroissa vai penis poistettuna, ei siten että kykeneekö esittämään miestä koko elämänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan transsukupuolinen jätä prosessia läpikäymättä leikkauksen riskien vuoksi. Silloin otetaan kaikki muut hoidot ja eletään joko peniksellisenä naisena tai peniksettömänä miehenä.
Ei ole sellaista naista olemassa, kuin "peniksellinen nainen". Olet silloin naiseksi pukeutuva mies.
- Anonyymi
Niin siis, nuo kuvat ovat VAGINIITISTA KÄRSIVISTÄ neovaginoista, joten tottakai näyttävät tulehtuneilta!
- Anonyymi
Entäs se että ne eivät näytä vaginoilta,edes tulehtuneilta vaginoilta.
Eivätkä varmasti tuoksu ja maistu naiselta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs se että ne eivät näytä vaginoilta,edes tulehtuneilta vaginoilta.
Eivätkä varmasti tuoksu ja maistu naiselta.Ap oli provo, joka laittoi tarkoituksella mahdollisimman huonoja lopputuloksia, mutta noin muuten kommenttiisi vastatakseni... Mitä sitten? Tiedätkö mikä leikkauksen vaihtoehto on? Penis.
- Anonyymi
Itse olen päinvastoin leikkauttanut itselleni 2 lisäpenistä.
- Anonyymi
Missä maassa leikkaus suoritettiin? Suomesta tällaista kirurgia ei ainakaan löydy, eikä muualtakaan Euroopasta, vaikka rahaa olisi kuinka.
- Anonyymi
Hieno homma! Mitäs sitä nyt yhteen kannattaakaan jättää, saitko muuten kaksi yhden hinnalla?
- Anonyymi
Oikean transsukupuolisen erottaa mielenvikaisesta woke-pelleilijästä juuri niin, että he käyvät leikkauksessa, vaikka tietenkään se lopputulos ei ole täydellinen eikä vastaa täysin ominaisuuksiltaan luonnollista vaginaa. Kuka idiootti sellaista voisi olettaakaan, jos joku ruumiinosa tehdään leikkauspöydällä? Tärkeämpää on voida olla oikeasti sosiaalisesti nainen kuin säilyttää joku saatanan "leidipenis" ja yrittää selittää, että se on naisen sukuelin. Ei-seksuaalisessa tilanteessa vaikka jossain uimahallissa tai pukuhuoneessa sitä eroa ei taatusti kukaan huomaa.
- Anonyymi
Mutta voiko sitä koskaan olla sosiaalisesti nainen kun itse tietää että on syntynyt mieheksi, eikö kaikkien leikkaustenkin jälkeen ole olo että on vaara jäädä kiinni biologisesta miehuudestaan.
Itse en kestäisi sitä painetta ja pelkoa että huomataan oikea sukupuoli.
Luulisin sen käyvän psyykkisesti tosi raskaaksi peitellä kokoajan jotain asiaa itsessään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta voiko sitä koskaan olla sosiaalisesti nainen kun itse tietää että on syntynyt mieheksi, eikö kaikkien leikkaustenkin jälkeen ole olo että on vaara jäädä kiinni biologisesta miehuudestaan.
Luulisin sen käyvän psyykkisesti tosi raskaaksi peitellä kokoajan jotain asiaa itsessään.Eli siis oletko transsukupuolinen, joka mainitsemastasi syystä ei uskaltaudu hoitoihin? Vai etkö ole, jos et, et voi hahmottaa transsukupuolisen tilannetta. Itse en ole transnainen vaan -mies, ja miehenä eläminen on mulle ainoa mahdollisuus. Se valitettavasti on mun oikea sukupuoli. Kun on elänyt väärässä sukupuolessa jokainen päivä oikeassa on plussaa. Toisekseen moni läheiseni tietää taustani, ja se on heille ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisin sen käyvän psyykkisesti tosi raskaaksi peitellä kokoajan jotain asiaa itsessään.Eikä sitä prosessin jälkeen noita asioita edes murehdi, omassa sukupuolessa eläminen kun on niin luonnollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisin sen käyvän psyykkisesti tosi raskaaksi peitellä kokoajan jotain asiaa itsessään.Mieti hetki omaa elämääsi, sitä, että pyörit transpalstoilla kirjoittamassa tuota samaa jankutusta.
- Anonyymi
No ei se ole vagina vaikka kuinka yritätte uskotella. Se on keinotekoinen reikä, jonka on yritetty saada näyttämään vaginalta. Mutta ei se vagina ole.
- Anonyymi
Sisäänpäin käännetty muna oikeastaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232413Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521640- 251952
Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu276931Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup11907- 146893
- 56814
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110739- 46725
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8698