IS 19.3. sisältökatselmus

Anonyymi

Ukonvaajat leiskuvat ja jyrinä on komea. Piipaa-autotkin ulvovat, valokeilat lakaisevat tietä kiiltävää.

14

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      19.3.

      Keltaiset ihannetulos kolme, palindromigolfväylä

      Miten sattuu kauriit, suunnata, kennedy, toonika, kirnu, miliisi, tragiikka, sydänkohtaus, poliisitv, magnetofoni, brenkku, kynsiä, itkupillit, ryysyt, ukkelit, tähtäin, ohimoluut, vietnam, hanhi, artek.

    • Anonyymi

      Pieni alanurkka oikella vielä tökkii.

      • Anonyymi

        Voisin joitakin vinkkejä (ei ratkaisusanoja) antaa. Mitkä vihjeet kaipaavat apua.

        Poistin foorumiltani oudon mollauskommentin, joka selvästi vaikutti olleen täällä minua arvostelleelta henkilöltä.

        https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/is-viikonloppu-5-3-27-3-2022-2/#post-24487

        Kerroin, etten ristikon ratkottua heti hoksannut yhden vihjeen ideaa vaan vasta mietittyäni vihjettä jälkikäteen. Siitäkin piti kirjoittaa epäasiallisesti. On hyvin tyypillistä, että vihjeiden logiikkoja joutuu pohtimaan sen jälkee kun on saanut ristikon täyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin joitakin vinkkejä (ei ratkaisusanoja) antaa. Mitkä vihjeet kaipaavat apua.

        Poistin foorumiltani oudon mollauskommentin, joka selvästi vaikutti olleen täällä minua arvostelleelta henkilöltä.

        https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/is-viikonloppu-5-3-27-3-2022-2/#post-24487

        Kerroin, etten ristikon ratkottua heti hoksannut yhden vihjeen ideaa vaan vasta mietittyäni vihjettä jälkikäteen. Siitäkin piti kirjoittaa epäasiallisesti. On hyvin tyypillistä, että vihjeiden logiikkoja joutuu pohtimaan sen jälkee kun on saanut ristikon täyteen.

        Olkaa varovaisia. Keisari kirjoittelee kirjaantumatta. Varokaa!


      • Anonyymi

        Pieni alanurkka oikealla, vaakasanat: ysit, Ryti itiö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olkaa varovaisia. Keisari kirjoittelee kirjaantumatta. Varokaa!

        Jos nyt voitaisiin lopettaa minun kutsuminen nimityksellä "Keisari". Jos näin kirjoittaa foorumissani, luokittelen kommentin jo sen perusteella trollikommentiksi ja poista välittömästi riippumatta siitä, onko kommentissa asiaa vai ei.

        Luokittelen myös tässä säikeessä 21.03.2022 14:02 trollikommentiksi. Minulla on tänne oikeus kirjoittaa niin anonyymisti kuin nimimerkillä.

        Trollikommentit vain pilaavat säikeitä. Minä hieman kyllä pilasin tätä säiettä mainitsemalla, että minun sivustoani trollattiin.

        Sikäli olen paremmassa asemassa, että trollikommentit lähtevät sivustoltani heti kun ne huomaan ja ne pilaavat säikeitä lyhytaikaisesti. Täällä ne jäävät näkyviin. Siksi täällä olisi itse kunkin hyvä olla kirjoittamatta trollikommentteja.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Jos nyt voitaisiin lopettaa minun kutsuminen nimityksellä "Keisari". Jos näin kirjoittaa foorumissani, luokittelen kommentin jo sen perusteella trollikommentiksi ja poista välittömästi riippumatta siitä, onko kommentissa asiaa vai ei.

        Luokittelen myös tässä säikeessä 21.03.2022 14:02 trollikommentiksi. Minulla on tänne oikeus kirjoittaa niin anonyymisti kuin nimimerkillä.

        Trollikommentit vain pilaavat säikeitä. Minä hieman kyllä pilasin tätä säiettä mainitsemalla, että minun sivustoani trollattiin.

        Sikäli olen paremmassa asemassa, että trollikommentit lähtevät sivustoltani heti kun ne huomaan ja ne pilaavat säikeitä lyhytaikaisesti. Täällä ne jäävät näkyviin. Siksi täällä olisi itse kunkin hyvä olla kirjoittamatta trollikommentteja.

        Sieltä tuli taas aamunavaus ja ohjeistus siitä mitä Keisarin mielestä saa ja mitä ei saa tehdä. Olkaa erittäin varovaisia Keisarin anonyymikirjoittelun suhteen. Voitte joutua erittäin pahasti huijatuksi.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Jos nyt voitaisiin lopettaa minun kutsuminen nimityksellä "Keisari". Jos näin kirjoittaa foorumissani, luokittelen kommentin jo sen perusteella trollikommentiksi ja poista välittömästi riippumatta siitä, onko kommentissa asiaa vai ei.

        Luokittelen myös tässä säikeessä 21.03.2022 14:02 trollikommentiksi. Minulla on tänne oikeus kirjoittaa niin anonyymisti kuin nimimerkillä.

        Trollikommentit vain pilaavat säikeitä. Minä hieman kyllä pilasin tätä säiettä mainitsemalla, että minun sivustoani trollattiin.

        Sikäli olen paremmassa asemassa, että trollikommentit lähtevät sivustoltani heti kun ne huomaan ja ne pilaavat säikeitä lyhytaikaisesti. Täällä ne jäävät näkyviin. Siksi täällä olisi itse kunkin hyvä olla kirjoittamatta trollikommentteja.

        Itse Keisari taas aloitti trollauksen tässäkin säikeessä. Kun Keisari alkaa käsittellä oman sivustonsa ylläpitoon liittyviä asioita tässä säikeessä, niin se on trollausta. Keisari tuntuu kokevan, että hänen on päästävä olemaan huomion keskipisteenä jokaisessa säikeessä.

        Keisarilla on varmasti oikeus kirjoittaa tänne sekä nimimerkillä että anonyymisti. Näiden kahden tavan tarkoituksellinen sekakäyttö on kuitenkin epäeettistä, joten ei pidä ihmetelllä, jos siitä huomautetaan. Se taas, että Keisari luokittelee toisen kirjoittajan jonkin kommentin trollikommentiksi, ei kiinnosta ketään - varsinkin kun otetaan huomioon Keisarin oma mittava trollaushistoria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse Keisari taas aloitti trollauksen tässäkin säikeessä. Kun Keisari alkaa käsittellä oman sivustonsa ylläpitoon liittyviä asioita tässä säikeessä, niin se on trollausta. Keisari tuntuu kokevan, että hänen on päästävä olemaan huomion keskipisteenä jokaisessa säikeessä.

        Keisarilla on varmasti oikeus kirjoittaa tänne sekä nimimerkillä että anonyymisti. Näiden kahden tavan tarkoituksellinen sekakäyttö on kuitenkin epäeettistä, joten ei pidä ihmetelllä, jos siitä huomautetaan. Se taas, että Keisari luokittelee toisen kirjoittajan jonkin kommentin trollikommentiksi, ei kiinnosta ketään - varsinkin kun otetaan huomioon Keisarin oma mittava trollaushistoria.

        Tämä oli minulta suoranainen kosto siitä, että tultiin trollaamaan foorumiani.

        Olisin jättänyt 21.03.2022 13:51 kirjoittamatta foorumini trollauksesta, jos foorumiani ei olisi trollattu. Toin esille tämän säikeen käsittelyyn liittyvän trollikommrntin omassa foorumissani.

        Jos minua ei olisi trollattu, en olisi trollaaamisesta kertonut. Foorumini trollaus ei edistä rauhanomaista keskustelua.


      • Anonyymi
        Tapio-Huuhaa kirjoitti:

        Tämä oli minulta suoranainen kosto siitä, että tultiin trollaamaan foorumiani.

        Olisin jättänyt 21.03.2022 13:51 kirjoittamatta foorumini trollauksesta, jos foorumiani ei olisi trollattu. Toin esille tämän säikeen käsittelyyn liittyvän trollikommrntin omassa foorumissani.

        Jos minua ei olisi trollattu, en olisi trollaaamisesta kertonut. Foorumini trollaus ei edistä rauhanomaista keskustelua.

        Keisari siis jakelee kollektiivisia rangaistuksia: jos joku häiriköi Keisaria, niin Keisari häiriköi kaikkia. Armeijassa tämä on ollut hyvin tavallista, mutta sielläkin sitä nykyään pidetään simputuksena. Mahtaako Keisari olla armeijassa oppinut tällaisille tavoille?

        Entä sitten ne lukuisat kerrat kun Keisari on itse aloittanut trollauksen ilman, että on pystynyt vetoamaan minkäänlaiseen jonkun muun aikaisempaan häiriköintiin? Esimerkiksi kun joku on kiittänyt jonkun toisen sanavarastoa Keisarin mielestä väärällä tavalla? Taikka kun joku on käyttänyt jotakin suomen kielen sanaa täysin yleiskielen mukaisella tavalla mutta Keisarin mielestä väärin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keisari siis jakelee kollektiivisia rangaistuksia: jos joku häiriköi Keisaria, niin Keisari häiriköi kaikkia. Armeijassa tämä on ollut hyvin tavallista, mutta sielläkin sitä nykyään pidetään simputuksena. Mahtaako Keisari olla armeijassa oppinut tällaisille tavoille?

        Entä sitten ne lukuisat kerrat kun Keisari on itse aloittanut trollauksen ilman, että on pystynyt vetoamaan minkäänlaiseen jonkun muun aikaisempaan häiriköintiin? Esimerkiksi kun joku on kiittänyt jonkun toisen sanavarastoa Keisarin mielestä väärällä tavalla? Taikka kun joku on käyttänyt jotakin suomen kielen sanaa täysin yleiskielen mukaisella tavalla mutta Keisarin mielestä väärin?

        Takerruin kieltämättä pikkuseikkoihin niissä. Takerrun helposti yksittäisiin sanoihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takerruin kieltämättä pikkuseikkoihin niissä. Takerrun helposti yksittäisiin sanoihin.

        Ei se mitään. Kyllä meidän on ymmärrettävä syndroomaasi ja annettava sinun riehua ettei sinulle tule paha mieli. Sanariksessa eivät ymmärtäneet tätä ja potkivat sinut syyttä suotta pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takerruin kieltämättä pikkuseikkoihin niissä. Takerrun helposti yksittäisiin sanoihin.

        Niin, nostat metakan siitä että kuvittelet jonkun toisen tehneen jonkin virheen, vaikka virhettä ei ole tehnyt kukaan muu kuin sinä itse.


    • Anonyymi

      jees

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe