Mikä kohde olisi mukava viettää aikaa keväthangista nauttien ?
En tarvitse bilehilppulaa, vanha akka kyseessä. Auto on, mutta huoneeseen halluun assuun.
Minne keväthangille
13
842
Vastaukset
- Anonyymi
Suurten pohjoisten hiihtokeskusten sijaan moni oikia hihtäjä arvostaa mejän Hetan Hihtomaata, mualiman paraana hiihtopaikkana, etenkin nuin talven lophun.
Billeitä täälä vähemmin on, vaan jos oikioin hypyttää, löytyy löytyy.
Harva on hihelly Yli-Kyröllä tai Puljun erämaassa, net on helemiä, Suomen yliperälhä. - Anonyymi
Vieläkös Pallaksella on hotelli ?
Onko siinä kunnossa, että siellä ihan oikeasti voi vielä majoittua ?- Anonyymi
Vanhan perinteen mukaan, huhtikuu myöty täyteen.
Tuonne ko mennee, kannattaa hakee ämpäreitä mukkaan, ei kilijuntekkoo varten, vaan jos sattaa.
- Anonyymi
Katto on huilannu jo kolomena talavena kattolumien sulaessa. Onko Muonion Keisarilla rahat pennosissa, taas, vaikka pisnisfinlanti jako hororahhaa usseemmalla kierroksella. Katonkorjuuseen net oli, ei ommii konjamiineihin !
- Anonyymi
Vasta tuo yliperä on parhaimmillaan pääsiäisen jälkeen, kun muualta lätäköt ja pälvet valtaa liikunta urat.
- Anonyymi
Lapin Yliperä on toukokuun aluetta, huhtikuu on hiihtokaravaanareiden Ilomantsi-Suomusselkä-Ruka-Luosto aikaa.
- Anonyymi
Helsinkissä löytyy yhä satoja kilometrejä luonnonlumilatuja. Miksi pitää tuhlata fossiilisia polttoaineita ja adblueta, kun ne on muutenkin loppu, satoja litroja, ajamalla tyhjän perästä pohjoiseen ?
- Anonyymi
Erämaaladut ovat kevään nautinto. Niiden takia ei kannata mennä edes lähelle mitään ns. "Hiihtokeskusta"
- Anonyymi
Ainakaan Rukalle ei kannata mennä, tietäen latujen huonon hoidon.
- Anonyymi
Etelässä keväthanget parhaimmillaan. Miksi lähteä pohjoiseen?
- Anonyymi
Mites se Sirkan markkinointi lausuukaan:
Levillä ei Lehtelä kuku, sammu kiljuihinsa.
Pölyä ja pölyttäjiä nämä hiihtosekskukset ovat täynnä - Anonyymi
Rukalle tuskin kannattaa mennä tietäen latujen hoidon tason.
- Anonyymi
Etelässä aloitti vesisateet eli minne vaan pohjoiseen, siellä alkoi auringonpaisteiset viikot nyt ja hiihtokausi jatkuu toukokuun loppuun, ainakin, Kilpisjärvellä hiihdetään vielä juhannuksenakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797