Delta ja omikron saivat yhteisen jälkeläisen, lieväkin korona näkyy kuukausia aivoissa ja kolme muuta tuoretta tutkimusta COVID-19:stä
Koronapandemiassa alkoi tässä kuussa kolmas vuosi. Viruksen vaikutukset ovat edelleen monella tavalla arvoitus, mutta kokonaiskuva myös täydentyy tutkimus tutkimukselta.
YLE: Omikron 2 on jo valtaviruksena Uudellamaalla ja Varsinais-Suomessa – kysyimme asiantuntijoilta, mitä viruksesta tiedetään
Omikron alavariantti BA.2 etenee Suomessa ja maailmalla. Virus on tarttuvampi kuin aiempi omikronvirus ja se selittää osin korkeat tartuntaluvut. Virusmuunnos on pitkittänyt epidemiaa kevään aikana. Kysyimme asiantuntijoilta, miten virusmuunnos vaikuttaa nyt Suomessa.
https://yle.fi/uutiset/3-12364697?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=scienceweekly&utm_content=2022-03-20
Delta ja omikron saivat yhteisen jälkeläisen, lieväkin korona näkyy kuukausia aivoissa
4
142
Vastaukset
- Anonyymi
3X roktettu,noudatan yhä ohjeistus,oli niitä tai ei.Taakseni jättänyt eläkeläisnaiset jotka rokote vastaisia,maski vastaisia oli koko korona aika.Shopailen .ymm.Metrot/pussit kulkien maskitta. Sille en voi mitään jos saisin korona munto viirus? Sitäkin huolimatta elän yksin ja noudatan ohjeistus YHÄ.Kukaan ei silloin aivojani tutkisi on fakta.Hyvää alkavaa vikkoa Vanha nainen Itä-Helsinki 94
- Anonyymi
Liiteitä ei pidä kenenkään avata.Kukaan ei tiedä mikä niiden takana oikeasti on!Liiteistä on tällä varotettu.Kuin lehdistö sama asia.älä avaa s-posti,puh- viestit jotka tuntemattoman lähettäjän ymm.
- Anonyymi
Kiitos linkistä ! Pelkkää asiaa ! Hyvä tietää !
- Anonyymi
Uusimmat koronatiedot Uudellamaalla:
Loputkin rajoitukset poistuneet
Lähitöihin paluu ahdistaa osaa ihmisistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422653Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601977- 401707
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321566Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772