Moi! Musta tuntuu et kukaaan ei ihastu muhun, joten halusin testata laittaa tälläsen jutun, niin kerrotko ihastuisitko muhun.
Oon 11w (tänävuonna 12), mulla on siniset silmät, aika paljon pisamia ainakin kesällä, vaaleet, vähän punertavat aika pitkät luonnonkiharat hiukset. Luonteeltani oon empaattinen, huumorintajuinen, ja pääosin ystävällinen (oon saanu hymypatsaan ja stipendin ystävällisyydestä). Oon 155cm pitkä, normaalipainoinen ja erittäin urheilullinen.Tässä vähän juttuja musta, saa kysyä mutta pidetään hyvän mielen keskusteluna! Saat myös kertoa itestäs jtn jos haluut tietää kans ihastuisiko joku suhun.
Ihastuisitko minuun?
9
381
Vastaukset
- Anonyymi
Unohin laittaa mut oon siis tyttöXD
- Anonyymi
-ap
- Anonyymi
Mä ihastuin mut olet vielä niin nuori :)
- Anonyymi
Kiitos<3 ja joo, tiiän, enkä vielä mitään haluiskaan ainakaan pariin vuoteen, tää on vaan tällänen hyvän mielen kysely :)
- Anonyymi
Moi oon sun kaa saman ikänen, ja mulla on nyt murros ikä. Mua aina nolottaa se jos iskä tai äiti puhuu murrosiästä. Äiti aikoo ihan varmasti kohta kysyä siitä mut en sit tiiä.
- Anonyymi
Ootko muuten tyttö vai poika? Mut joo, muakin nolottaa toi murrosiästä puhuminen. Kyl mä nyt jostain finneistä tai dödöstä pystyn puhuu mut esim rintsikoitten pyyntöä mietin monta kuukautta🤣 mut lopulta vaan kysyin, ja me ostettiin. Joten joo, tiiän ton tunteen🤣😅- ap
- Anonyymi
Oon tyttö mutta bi sukupuolinen. Kyllä mä ainakin ihastuisin suhun 😄 Tekstin perusteella sulla on aika mun unelma ulkonäköki!! Mut mä täytän tänävuonna 14 jo
- Anonyymi
Ok!
- Anonyymi
Nojoo pakko sanoo että kyllä <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä2583023Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa792589SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1802190Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää251959Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1161679Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.931417HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363431360Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten401286Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1221244- 901205