Ihastuisitko minuun?

Anonyymi

Moi! Musta tuntuu et kukaaan ei ihastu muhun, joten halusin testata laittaa tälläsen jutun, niin kerrotko ihastuisitko muhun.
Oon 11w (tänävuonna 12), mulla on siniset silmät, aika paljon pisamia ainakin kesällä, vaaleet, vähän punertavat aika pitkät luonnonkiharat hiukset. Luonteeltani oon empaattinen, huumorintajuinen, ja pääosin ystävällinen (oon saanu hymypatsaan ja stipendin ystävällisyydestä). Oon 155cm pitkä, normaalipainoinen ja erittäin urheilullinen.Tässä vähän juttuja musta, saa kysyä mutta pidetään hyvän mielen keskusteluna! Saat myös kertoa itestäs jtn jos haluut tietää kans ihastuisiko joku suhun.

9

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Unohin laittaa mut oon siis tyttöXD

• Anonyymi

-ap

• Anonyymi

Mä ihastuin mut olet vielä niin nuori :)

• Anonyymi

Kiitos<3 ja joo, tiiän, enkä vielä mitään haluiskaan ainakaan pariin vuoteen, tää on vaan tällänen hyvän mielen kysely :)

• Anonyymi

Moi oon sun kaa saman ikänen, ja mulla on nyt murros ikä. Mua aina nolottaa se jos iskä tai äiti puhuu murrosiästä. Äiti aikoo ihan varmasti kohta kysyä siitä mut en sit tiiä.

• Anonyymi

Ootko muuten tyttö vai poika? Mut joo, muakin nolottaa toi murrosiästä puhuminen. Kyl mä nyt jostain finneistä tai dödöstä pystyn puhuu mut esim rintsikoitten pyyntöä mietin monta kuukautta🤣 mut lopulta vaan kysyin, ja me ostettiin. Joten joo, tiiän ton tunteen🤣😅- ap

• Anonyymi

Oon tyttö mutta bi sukupuolinen. Kyllä mä ainakin ihastuisin suhun 😄 Tekstin perusteella sulla on aika mun unelma ulkonäköki!! Mut mä täytän tänävuonna 14 jo

• Anonyymi

Ok!

• Anonyymi

Nojoo pakko sanoo että kyllä <3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 493
      7298
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2578
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2561
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      158
      1864
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1748
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1469
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1357
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1148
    9. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1135
    10. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    Aihe