Moi! Musta tuntuu et kukaaan ei ihastu muhun, joten halusin testata laittaa tälläsen jutun, niin kerrotko ihastuisitko muhun.
Oon 11w (tänävuonna 12), mulla on siniset silmät, aika paljon pisamia ainakin kesällä, vaaleet, vähän punertavat aika pitkät luonnonkiharat hiukset. Luonteeltani oon empaattinen, huumorintajuinen, ja pääosin ystävällinen (oon saanu hymypatsaan ja stipendin ystävällisyydestä). Oon 155cm pitkä, normaalipainoinen ja erittäin urheilullinen.Tässä vähän juttuja musta, saa kysyä mutta pidetään hyvän mielen keskusteluna! Saat myös kertoa itestäs jtn jos haluut tietää kans ihastuisiko joku suhun.
Ihastuisitko minuun?
9
362
Vastaukset
- Anonyymi
Unohin laittaa mut oon siis tyttöXD
- Anonyymi
-ap
- Anonyymi
Mä ihastuin mut olet vielä niin nuori :)
- Anonyymi
Kiitos<3 ja joo, tiiän, enkä vielä mitään haluiskaan ainakaan pariin vuoteen, tää on vaan tällänen hyvän mielen kysely :)
- Anonyymi
Moi oon sun kaa saman ikänen, ja mulla on nyt murros ikä. Mua aina nolottaa se jos iskä tai äiti puhuu murrosiästä. Äiti aikoo ihan varmasti kohta kysyä siitä mut en sit tiiä.
- Anonyymi
Ootko muuten tyttö vai poika? Mut joo, muakin nolottaa toi murrosiästä puhuminen. Kyl mä nyt jostain finneistä tai dödöstä pystyn puhuu mut esim rintsikoitten pyyntöä mietin monta kuukautta🤣 mut lopulta vaan kysyin, ja me ostettiin. Joten joo, tiiän ton tunteen🤣😅- ap
- Anonyymi
Oon tyttö mutta bi sukupuolinen. Kyllä mä ainakin ihastuisin suhun 😄 Tekstin perusteella sulla on aika mun unelma ulkonäköki!! Mut mä täytän tänävuonna 14 jo
- Anonyymi
Ok!
- Anonyymi
Nojoo pakko sanoo että kyllä <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 543188
- 623015
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa492896SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p512440- 632187
- 562071
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411035Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit115976Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.124950Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit38934