Moi! Musta tuntuu et kukaaan ei ihastu muhun, joten halusin testata laittaa tälläsen jutun, niin kerrotko ihastuisitko muhun.
Oon 11w (tänävuonna 12), mulla on siniset silmät, aika paljon pisamia ainakin kesällä, vaaleet, vähän punertavat aika pitkät luonnonkiharat hiukset. Luonteeltani oon empaattinen, huumorintajuinen, ja pääosin ystävällinen (oon saanu hymypatsaan ja stipendin ystävällisyydestä). Oon 155cm pitkä, normaalipainoinen ja erittäin urheilullinen.Tässä vähän juttuja musta, saa kysyä mutta pidetään hyvän mielen keskusteluna! Saat myös kertoa itestäs jtn jos haluut tietää kans ihastuisiko joku suhun.
Ihastuisitko minuun?
9
255
Vastaukset
- Anonyymi
Unohin laittaa mut oon siis tyttöXD
- Anonyymi
-ap
- Anonyymi
Mä ihastuin mut olet vielä niin nuori :)
- Anonyymi
Kiitos<3 ja joo, tiiän, enkä vielä mitään haluiskaan ainakaan pariin vuoteen, tää on vaan tällänen hyvän mielen kysely :)
- Anonyymi
Moi oon sun kaa saman ikänen, ja mulla on nyt murros ikä. Mua aina nolottaa se jos iskä tai äiti puhuu murrosiästä. Äiti aikoo ihan varmasti kohta kysyä siitä mut en sit tiiä.
- Anonyymi
Ootko muuten tyttö vai poika? Mut joo, muakin nolottaa toi murrosiästä puhuminen. Kyl mä nyt jostain finneistä tai dödöstä pystyn puhuu mut esim rintsikoitten pyyntöä mietin monta kuukautta🤣 mut lopulta vaan kysyin, ja me ostettiin. Joten joo, tiiän ton tunteen🤣😅- ap
- Anonyymi
Oon tyttö mutta bi sukupuolinen. Kyllä mä ainakin ihastuisin suhun 😄 Tekstin perusteella sulla on aika mun unelma ulkonäköki!! Mut mä täytän tänävuonna 14 jo
- Anonyymi
Ok!
- Anonyymi
Nojoo pakko sanoo että kyllä <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969