Moi! Musta tuntuu et kukaaan ei ihastu muhun, joten halusin testata laittaa tälläsen jutun, niin kerrotko ihastuisitko muhun.
Oon 11w (tänävuonna 12), mulla on siniset silmät, aika paljon pisamia ainakin kesällä, vaaleet, vähän punertavat aika pitkät luonnonkiharat hiukset. Luonteeltani oon empaattinen, huumorintajuinen, ja pääosin ystävällinen (oon saanu hymypatsaan ja stipendin ystävällisyydestä). Oon 155cm pitkä, normaalipainoinen ja erittäin urheilullinen.Tässä vähän juttuja musta, saa kysyä mutta pidetään hyvän mielen keskusteluna! Saat myös kertoa itestäs jtn jos haluut tietää kans ihastuisiko joku suhun.
Ihastuisitko minuun?
9
380
Vastaukset
- Anonyymi
Unohin laittaa mut oon siis tyttöXD
- Anonyymi
-ap
- Anonyymi
Mä ihastuin mut olet vielä niin nuori :)
- Anonyymi
Kiitos<3 ja joo, tiiän, enkä vielä mitään haluiskaan ainakaan pariin vuoteen, tää on vaan tällänen hyvän mielen kysely :)
- Anonyymi
Moi oon sun kaa saman ikänen, ja mulla on nyt murros ikä. Mua aina nolottaa se jos iskä tai äiti puhuu murrosiästä. Äiti aikoo ihan varmasti kohta kysyä siitä mut en sit tiiä.
- Anonyymi
Ootko muuten tyttö vai poika? Mut joo, muakin nolottaa toi murrosiästä puhuminen. Kyl mä nyt jostain finneistä tai dödöstä pystyn puhuu mut esim rintsikoitten pyyntöä mietin monta kuukautta🤣 mut lopulta vaan kysyin, ja me ostettiin. Joten joo, tiiän ton tunteen🤣😅- ap
- Anonyymi
Oon tyttö mutta bi sukupuolinen. Kyllä mä ainakin ihastuisin suhun 😄 Tekstin perusteella sulla on aika mun unelma ulkonäköki!! Mut mä täytän tänävuonna 14 jo
- Anonyymi
Ok!
- Anonyymi
Nojoo pakko sanoo että kyllä <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk695514Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6183596SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit842959Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2922788"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –961830Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6601760Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4871453Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re241421Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti141401Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .184973