Hei, mitä aineita suosittelette kirjoittamaan lukiossa? Aijon kirjoittaa ainakin historian, englannin, äidinkielen ja pitkän matematiikan. Loistan reaaliaineissa, mutta en tiedä yhtään minne aijon hakea lukion jälkeen ja mitä teen. Mistä aineista saisi hyvin pisteitä, jotta olisi hyvät mahdollisuudet lähteä opiskelemaan lukion jälkeen?
Mitä kirjoittaa?
3
184
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäisin tuohon pitkän ruotsin. Enkku tietysti myös pitkänä.
- Anonyymi
Kyllä se pitää nyt tietää mihin haet lukion jälkeen.
Pitkää matikkaa ja fysiikkaa, jos insinöörin työt kiinnostaa. - Anonyymi
Jos oot vielä ihan pihalla minne haluat mennä, panosta aineisiin, mistä tykkäät ja yritä miettiä niiden kautta, minne meet.
Jos korkeita pisteitä halua, pitkät kielet, fysiikka, kemia, pitkä matikka jne yleensä tuottaa hyvät pisteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219