Seinäjoen teinisurma 2015

Vaikka olin kuullut silloin vuonna 2015 tästä tosi surullisesta tapauksesta, niin nyt vuosia myöhemmin törmäsin sattumalta eilen tähän aiheeseen uudestaan ja samalla tämä aihe alkoi nyt kiinnostamaan minua tosi paljon, joten päätin etsiä tästä aiheesta paljon tietoa netistä ja samalla katsoin tästä aiheesta videonkin YouTubesta. Kun sitten viimein kuulin koko tarinan mitä oli tapahtunut kokonaisuudessaan niin hyvin surullinen fiilis tuli itselleni siitä. Etenkin siitä kun uhrista oli puhuttu pahaa hänen selän takana eräässä nuorten WhatsApp ryhmässä ja että tämä murhaaja yritti ensin kiduttaa tätä tyttöä juottamalla hänelle lasinpesunestettä sekoitettuun mehulasiin ja että kun tämä yritys epäonnistui niin murhaaja päätti sen jälkeen puukottaa puolustuskyvytöntä tyttöä ensin rintaan ja sen jälkeen selkään. Tyttö pyysi murhaajaa lopettamaan ja yritti päästä pakoon huutamalla samanaikaisesti avunhuutoja mutta se epäonnistui ja murhaaja iski vielä 14 kertaa keittiöveitsellä häntä. 😭😭 Kysymys kuuluukin että mikä ihmisiä oikein vaivaa kun pitää riistää toiselta ihmiseltä henki? Mikä ajaa ihmisen noin häikäilemättömiin tekoihin? Tämä nuori tyttö olisi ansainnut jatkaa elämäänsä ja mitään tämmöistä tapausta ei olisi koskaan edes päästä tapahtumaan.

Rest in peace ❤

3

898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluan lisätä vielä että minä en itse tuntenut koskaan tätä nuorta uhri tyttöä henkilökohtaisesti, mutta en vaan pysty tuntemattomanakaan ihmisenä unohtamaan tämmöistä asiaa ja tuntuu siltä että lähin ystäväni on kuollut vaikka emme olisikaan tunteneet toisiamme ikinä.

      Ja mikä tässä on myös kaikinta pahinta on se että murhaaja selvisi vain 9 vuoden tuomiolla ja ensikertalaisena istui vain kolmanneksen tästä ajasta eli 3 vuoden tuomiolla 😡😡 Mitä se 3 vuotta merkkaa oikeesti yhtään mitään kenellekään kun toinen on harkitusti ja raakaa väkivaltaa käyttäen murhannut toisen ihmisen ja vieläpä nuoren, viattoman ja kiltin tytön joka tarinan mukaan oli aina ystävällinen, rehellinen ja huomaavainen joka otti muut ihmiset aina huomioon. Suomen rangaistuskäytännöt ovat olleet aina liian lepsuja ja tuntuu siltä että ainakin joitakin murhaajia yritetään suojella kaiken mahdollisin keinoin julkisuudelta. Tämänkään tapahtuman asioista ja murhaajan nimeä en olisi tuskin kuullut ilman Ylilautaa.

    • Anonyymi

      Karmea tapaus huhhuh...Surullista että tekijä sai noin olemattoman tuomion.Toivon vaan että elämä kostaa jotenkin.Tai uhrin läheiset.Joutumatta kostosta koskaan vastuuseen.

    • Anonyymi

      Eikä tuohon tapaukseen enää oikein pääse pureutumaan nyt vuosien kuluttua silla teini. Urhaajalla on Suomessa lukuisa joukko täyskaimoja joiden elämäntarinat vain sekoittuvat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe