Seinäjoen teinisurma 2015

Vaikka olin kuullut silloin vuonna 2015 tästä tosi surullisesta tapauksesta, niin nyt vuosia myöhemmin törmäsin sattumalta eilen tähän aiheeseen uudestaan ja samalla tämä aihe alkoi nyt kiinnostamaan minua tosi paljon, joten päätin etsiä tästä aiheesta paljon tietoa netistä ja samalla katsoin tästä aiheesta videonkin YouTubesta. Kun sitten viimein kuulin koko tarinan mitä oli tapahtunut kokonaisuudessaan niin hyvin surullinen fiilis tuli itselleni siitä. Etenkin siitä kun uhrista oli puhuttu pahaa hänen selän takana eräässä nuorten WhatsApp ryhmässä ja että tämä murhaaja yritti ensin kiduttaa tätä tyttöä juottamalla hänelle lasinpesunestettä sekoitettuun mehulasiin ja että kun tämä yritys epäonnistui niin murhaaja päätti sen jälkeen puukottaa puolustuskyvytöntä tyttöä ensin rintaan ja sen jälkeen selkään. Tyttö pyysi murhaajaa lopettamaan ja yritti päästä pakoon huutamalla samanaikaisesti avunhuutoja mutta se epäonnistui ja murhaaja iski vielä 14 kertaa keittiöveitsellä häntä. 😭😭 Kysymys kuuluukin että mikä ihmisiä oikein vaivaa kun pitää riistää toiselta ihmiseltä henki? Mikä ajaa ihmisen noin häikäilemättömiin tekoihin? Tämä nuori tyttö olisi ansainnut jatkaa elämäänsä ja mitään tämmöistä tapausta ei olisi koskaan edes päästä tapahtumaan.

Rest in peace ❤

5

1892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluan lisätä vielä että minä en itse tuntenut koskaan tätä nuorta uhri tyttöä henkilökohtaisesti, mutta en vaan pysty tuntemattomanakaan ihmisenä unohtamaan tämmöistä asiaa ja tuntuu siltä että lähin ystäväni on kuollut vaikka emme olisikaan tunteneet toisiamme ikinä.

Ja mikä tässä on myös kaikinta pahinta on se että murhaaja selvisi vain 9 vuoden tuomiolla ja ensikertalaisena istui vain kolmanneksen tästä ajasta eli 3 vuoden tuomiolla 😡😡 Mitä se 3 vuotta merkkaa oikeesti yhtään mitään kenellekään kun toinen on harkitusti ja raakaa väkivaltaa käyttäen murhannut toisen ihmisen ja vieläpä nuoren, viattoman ja kiltin tytön joka tarinan mukaan oli aina ystävällinen, rehellinen ja huomaavainen joka otti muut ihmiset aina huomioon. Suomen rangaistuskäytännöt ovat olleet aina liian lepsuja ja tuntuu siltä että ainakin joitakin murhaajia yritetään suojella kaiken mahdollisin keinoin julkisuudelta. Tämänkään tapahtuman asioista ja murhaajan nimeä en olisi tuskin kuullut ilman Ylilautaa.

• Anonyymi

Karmea tapaus huhhuh...Surullista että tekijä sai noin olemattoman tuomion.Toivon vaan että elämä kostaa jotenkin.Tai uhrin läheiset.Joutumatta kostosta koskaan vastuuseen.

• Anonyymi

Eikä tuohon tapaukseen enää oikein pääse pureutumaan nyt vuosien kuluttua silla teini. Urhaajalla on Suomessa lukuisa joukko täyskaimoja joiden elämäntarinat vain sekoittuvat.

• Anonyymi

Kaimojen törttöilyt tosiaan saattavat vääristää tekojen arviointia somessa.

• Anonyymi

Onko tekijä jo vapaalla jalalla? Seinäjoella?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      49
      2538
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      68
      2262
    3. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      52
      2228
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      213
      1769
    5. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      22
      1718
    6. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1660
    7. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      91
      1461
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1450
    9. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      12
      1400
    10. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      1394
    Aihe