Maailma on hetkessä palanut kotiinsa ja alkoi jopa ajaa ulkomaalaiset pois.
Mitä se pelästyi ulkomailla ollessaan, että palasi kotimaahan?
Maailma kuin katkaisimella muutettu toisenlaiseksi kuin vielä hetken aikaa oli sitten.
Miten se on mahdollista luonnossa?
Minä en ollut siihen yhtään varautunut ja jouduin maksumieheksi varhaisessa vaiheessa.
Luonteeltani en ole nationalisti, en koskaan tahtonut olla, mutta kun kaikki ympärilläni muuttuivat sellaisiksi, niin minä aloin muuttua samanlaiseksi.
Sisimmissäni minä kuitenkin unelmoin maailman ympärysmatkasta, matkustelusta ja uusista erilaisista ihmisistä elämässä.
Epäonneksi jokainen ihminen jolle puhun, puhuu vain nationalistista politiikkaa.
Onkohan nationalismilla suurempikin kysyntää esimerkiksi avaruudessa, jossa alienit alkavat sotia keskenään, että kuka alien on alkuperäisempi ja siten hänellä on suuremmat oikeudet kyseiseen alueeseen, missä taistelu käydään.
Joillakin alieneillä on suurempi MUISTI ja tieto.
Tästä nähtynä MITÄÄN TIETOA EI KANNATA KADOTTAA TAI PIMITTÄÄ KOSKAAN, koska oikea tieto on pelastus.
Jumala teki maailmasta nationalistisen vaikka en tahtonut
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733364Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91891Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1311088
- 1001023
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820