Hei. Kuinka moni muu on mennyt lankaan Gigantin Samsung 22 ultran ostamisessa kampanja lupauksella,että vanhan puhelimen liikkeeseen palauttamisen yhteydessä saat Gigantista 150 € ostohyvityksen/lahjakortin. Tämä toiminta on ollut Gigantin puolesta täydellinen ostajan harhautus eli kusetus. Nimittäin kävin keskustelua heti oston jälkeen Gigantin chatissa Samuli nimisen henkilön kanssa ja hän sanoi että viedä vain vanha puhelin liikkeeseen niin 150€ hyvityksen saa siinä yhteydessä. Okei,tänään aloin tiedustella asiaa uudelleen Gigantin chatin kautta,ja yllätys yllätys myönnettiin että tämä on mennytkin väärin tämä heidän lupaus,eli ei hyvitetä vanhasta puhelimesta 150 euroa,mutta hyvitykseksi tarjottiin 40€ tapahtuneesta virheellisestä tiedottamisesta. Nimittäin Gigant chat asiakaspalvelu näki aiemman keskustelun tästä asiasta ja lupauksesta täydelliseen 150 € hyvitykseen. Asiasta voi tehdä ryhmä kanteen joka osoitetaan kuluttajasuoja asiamiehelle kun kanteeseen osallistuu tarpeeksi monia ketä on harhautettu tällä Gigantin osto kampanja lupauksella. Tämä asua tulee todella kalliiksi Gigantille koska tämä on ollut niin törkeä asiakkaiden ostopäätöseen johtanut katteeton harhautus. Viedäänpä asiaan eteenpäin ja laitetaan harhauttaja maksamaan lupaamansa asia,ja että saadaan lopetettua harhaanjohtava markkinointi noinkin isolta talolta kuin Gigantti on. En kyllä enään ikinä tule ostamaan mitään Gigantista,on kyllä härskiä toimintaa ja harhauttamista.
Gigantin kampanja harhautus 150euroa,täydellinen asiakkaiden katteeton pettäminen
3
641
Vastaukset
- Anonyymi
En lähde mukaan tuohon joukkokanteeseen. Minulla on jo puhelin ja ihan eri valmistajalta.
- Anonyymi
Gigantilla on asiakaspalveluongelma. Samoin kuin monella muulla putiikilla, chatti on vain nimellinen koriste, jolla ei tee mitään. Kun yrittää mennä chattiin, siellä on vain robotti, ja oikean ihmisen puheille ei pääse, koska chattailijoita on niin paljon. Näin asiat jää selvittämättä.
- Anonyymi
Kävin pitkän keskustelun asiakaspalvelun kanssa chatissa. Joutui kyllä jonottamaan pitkään ennekuin asiakaspalvelija yhdistyi. Joo,myöntävät suoraan tämän harhaanjohdetun kampanjan ja pyysivät anteeksi ja lupasivat hyvittää 40€ lahjakortilla. Sanoin että tämä on niin törkeä ihmisten huijaus ja ihan itse mainostitte 150€ hyvitystä kun palauttaa vanhan puhelimen liikkeeseen uuden puhelimen ennakko oston jälkeen. Otin yhteyttä kuluttajasuoja asia mieheen ja sieltä sanottiin että on todella paha harhaanjohtamis mainonta ollut Gigantilla,ja että kannattaa viedä asia eteenpäin kun on selkeä näyttö asiasta. Eli ketkä nyt on tulleet huijatuksi ja petetyksi,niin viekää asia eteenpäin ja vastikaa ainakin 40€ lahjakortti,sen kumminkin saatte jos ette 150€ hyvitystä saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663452Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463282Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1473275- 532729
- 311993
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271900- 481666
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881589Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401585- 391370