Mikä on paras kirpputori Orimattilassa, sekä palveluiltaan että asiakasmääriltään ? Onko kokemuksia häviääkö tavaroita paljonkin ja ottaako kirpputori vastuuta niistä ? Onko hälytyslaitteita arvokkaimpiin tavaroihin saatavilla kaikissa paikoissa ?
Kiitos asiallisista vastauksista !
T. Millimaari
Paras kirpputori ?
10
270
Vastaukset
- Anonyymi
Heinolassa paras. Turha kysyä. Minun mielipiteeni!
- Anonyymi
Ehdottomasti paras vaihtoehto on Perustava Oy. Yli sadan euron ostoksesta saa retkikirveen kaupan päälle ja hyvän entisen työntekijän puolelta tilin tyhjäksi.
Suosittelen lämpimästi kaikille ja muillekin- Anonyymi
Ex - työntekijä .. Olkos hän se lottohuijar ja jalkapallo taitur?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ex - työntekijä .. Olkos hän se lottohuijar ja jalkapallo taitur?
Taiturista en tiiä, mut ihmisenä täys kuspiä.
- Anonyymi
Piparuuti tai Keräämön kirppari. Eipä muita taida nyt olla. Ei ne hävikistä vastaa tietenkään, arvotavarat kannattaa pitää kotona. Hälyistä voit käydä itse kysymässä. Onpas taas asiallisia vastauksia.
- Anonyymi
Orimattilan kirpparit on heikkotasoista tavaraa tarjolla olevia paikkoja jotka kannattaa kiertää kaukaa
- Anonyymi
Piparuuti ja Jokeri kirppis ovat laadukkaita. Vaatteetkin puhtaita eivät haise milleen kuolinpesälle.
- Anonyymi
Ehdottomasti toiseksi paras vaihtoehto on Remato Oy. Saat sadan euron ostoksesta tilin tyhjäksi.
Terveisin, Nyppi - Anonyymi
Se on hyvä kirppis missä on matka huolto. Lyhyt matka pitsallekin ja reenaamaan.
- Anonyymi
No niin läski, menehän reenaamaan siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235128
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24573- 1031342
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19951viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779