Kikulin pitäminen reisien välissä

Anonyymi

Kuuluuko tyttöilyyn että kikuli laitetaan reisien väliin niin että näyttää että olisi pimpsa jalkovälissä? Itellä ei tahdo kikuli kävelessä pysyä reisien välissä varsinkin kun kävelen korkkareilla niin miten saisi kikulin pysymään reisien välissä? Teipillä kokeilin pari kertaa mutta on tosi epämukavaa.

23

1654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tee alushousuviritelmiä, vaikkapa youtubesta löytyy ohjeita ja muualta netistä. "Tucking"

    • Anonyymi

      Tucking on enemmänkin naisten juttu, tyttöilyn ilo on siinä, että on nimenomaan mies naisen vaatteissa, ei penis haittaa.

      • Anonyymi

        Naisten ei tarvitse pohtia moisia kun naisilla ei ole kikulia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten ei tarvitse pohtia moisia kun naisilla ei ole kikulia.

        Asiayhteydestä normaaliälyiselle selviää, että kyse oli transnaisesta, joka siis on eri asia kuin transvestiitti.


    • Anonyymi

      Ei yleensä, mutta miksi välität siitä, mitä muut tekevät? Jos sinulla on tarve toimia juuri tuolla tavalla tyttöillessäsi, sitten sinä toimit juuri niin.

    • Anonyymi

      Ei kyllä pönköttävä penis tuo minkäänlaista iloa, päin vastoin. Ehkä olenkin aina tyttöillyt väärin, ja olenkin trans koska haluan vaatteiden lisäksi myös naisen vartalon.

      • Anonyymi

        Kannattaa ehkä ennen polille menoa vähän pohtia ulosantiaan sen suhteen, että haluatko olla nainen vai oletko nainen jo valmiiksi ja harrastatko tyttöilyä vai käytätkö vain sukupuolellesi tarkoitettuja vaatteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa ehkä ennen polille menoa vähän pohtia ulosantiaan sen suhteen, että haluatko olla nainen vai oletko nainen jo valmiiksi ja harrastatko tyttöilyä vai käytätkö vain sukupuolellesi tarkoitettuja vaatteita.

        Aivan kuin kyse olisi aivan eri tapauksista, heh.
        Ihanko vakavasti uskotte että esim henkilö joka on perheenisä, partainen ukko,elänyt koko ikänsä miehen kehossa miehisiä juttuja tehden, voisikin oikeasti olla yhtä nainen mieleltään kuin nainen joka on syntynyt tytöksi ja tietää mitä on elää naisena?
        Että tämä ukkeli keski-iässä vasta tajuaa salaisen naiseutensa, prosessoituu ja muiden pitäisi pitää häntä naisena( vaikka ilmestys näyttäisi yhä ukolta ja panovälineet olisi vaikka tallella).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kuin kyse olisi aivan eri tapauksista, heh.
        Ihanko vakavasti uskotte että esim henkilö joka on perheenisä, partainen ukko,elänyt koko ikänsä miehen kehossa miehisiä juttuja tehden, voisikin oikeasti olla yhtä nainen mieleltään kuin nainen joka on syntynyt tytöksi ja tietää mitä on elää naisena?
        Että tämä ukkeli keski-iässä vasta tajuaa salaisen naiseutensa, prosessoituu ja muiden pitäisi pitää häntä naisena( vaikka ilmestys näyttäisi yhä ukolta ja panovälineet olisi vaikka tallella).

        Noissa tapauksissa taitaa olla kyse siitä, että henkilö on kyllä tiennyt, mutta pyrkinyt peittämään asian esittämällä "kunnon miestä". Nykyisin noita alkaa olla harvenemassa määrin, kun hoidot on olleet mahdollisia jo monta vuosikymmentä.

        En minä kenenkään "panovälineitä" (joita omalla kohdallani tuntui oudolta sellaisiksi kutsua, kun en niitä siihen ikinä käyttänyt. Rehellisesti sanottuna kyllä minäkin ihmettelen miten niin moni transnainen tai -mies on kyennyt elämään perhe-elämää, kun kuulemma oli "pakko" mennä naimisiin) mene tarkastamaan ja tuntuu hirveän epäreilulta ja tekopyhältä, että minua pidetään täytenä miehenä, koska partoineni ja leveine harteineni onnistun sellaiselta näyttämään, mutta taas työpaikkani transnaiselle nauretaan, koska hän ei onnistu samalla tavalla näyttämään naiselta. Molemmat olemme kuitenkin ihan yhtä transihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noissa tapauksissa taitaa olla kyse siitä, että henkilö on kyllä tiennyt, mutta pyrkinyt peittämään asian esittämällä "kunnon miestä". Nykyisin noita alkaa olla harvenemassa määrin, kun hoidot on olleet mahdollisia jo monta vuosikymmentä.

        En minä kenenkään "panovälineitä" (joita omalla kohdallani tuntui oudolta sellaisiksi kutsua, kun en niitä siihen ikinä käyttänyt. Rehellisesti sanottuna kyllä minäkin ihmettelen miten niin moni transnainen tai -mies on kyennyt elämään perhe-elämää, kun kuulemma oli "pakko" mennä naimisiin) mene tarkastamaan ja tuntuu hirveän epäreilulta ja tekopyhältä, että minua pidetään täytenä miehenä, koska partoineni ja leveine harteineni onnistun sellaiselta näyttämään, mutta taas työpaikkani transnaiselle nauretaan, koska hän ei onnistu samalla tavalla näyttämään naiselta. Molemmat olemme kuitenkin ihan yhtä transihmisiä.

        Millä ihme työpaikalla on kaksi transsia?
        Ihme sattuma kun on tosi harvinaista tuo..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä ihme työpaikalla on kaksi transsia?
        Ihme sattuma kun on tosi harvinaista tuo..

        Tuskinpa kukaan täällä työpaikkansa nimeä alkaa kertomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä ihme työpaikalla on kaksi transsia?
        Ihme sattuma kun on tosi harvinaista tuo..

        Olen ollut useinkin työpaikassa, jossa on ollut toinen transtaustainen. Ja varmasti enemmänkin, suurimmasta osasta se ei näy mitenkään päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut useinkin työpaikassa, jossa on ollut toinen transtaustainen. Ja varmasti enemmänkin, suurimmasta osasta se ei näy mitenkään päälle.

        Olisi kyllä mielenkiintoista tietää mille alalle tuota kasaantuu?
        Oletko kysynyt niiltä toisilta onko ne transseja?
        Ehkä vain luulet niin.
        En usko tuohon että ei näkyisi päälle, kyllä se oma sukupuoli näkyy ja hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä mielenkiintoista tietää mille alalle tuota kasaantuu?
        Oletko kysynyt niiltä toisilta onko ne transseja?
        Ehkä vain luulet niin.
        En usko tuohon että ei näkyisi päälle, kyllä se oma sukupuoli näkyy ja hyvä niin.

        Eli toisaalta vain luulen niin, mutta toisaalta se näkyy aina päälle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli toisaalta vain luulen niin, mutta toisaalta se näkyy aina päälle...

        Niin oletko varma heistä? Yleensä se kyllä näkyy päälle että tuskin erehdyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oletko varma heistä? Yleensä se kyllä näkyy päälle että tuskin erehdyt.

        Itse olen työpaikassa, jossa tiedän varmuudella olevan kaksi transmiestä, itsekin olen sellainen, mutta kukaan ei tiedä. Olemme kaikki eri alalla, vaikkakin työskentelemme samassa rakennuksessa.

        Itse olen käyttänyt testoa 20 v, ja toinen t-mies on myös vanhempi ja aivan täysin tavallisen miehen näköinen, sitten taas se kolmas on nuori eikä ole vielä ollut hoidoissa. Toki voihan tässä isossa laitoksessa meitä olla enemmänkin, mutta meidät kolme itse tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen työpaikassa, jossa tiedän varmuudella olevan kaksi transmiestä, itsekin olen sellainen, mutta kukaan ei tiedä. Olemme kaikki eri alalla, vaikkakin työskentelemme samassa rakennuksessa.

        Itse olen käyttänyt testoa 20 v, ja toinen t-mies on myös vanhempi ja aivan täysin tavallisen miehen näköinen, sitten taas se kolmas on nuori eikä ole vielä ollut hoidoissa. Toki voihan tässä isossa laitoksessa meitä olla enemmänkin, mutta meidät kolme itse tiedän.

        Transmiehiä ei bongaa muutaman vuoden hoitojen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen työpaikassa, jossa tiedän varmuudella olevan kaksi transmiestä, itsekin olen sellainen, mutta kukaan ei tiedä. Olemme kaikki eri alalla, vaikkakin työskentelemme samassa rakennuksessa.

        Itse olen käyttänyt testoa 20 v, ja toinen t-mies on myös vanhempi ja aivan täysin tavallisen miehen näköinen, sitten taas se kolmas on nuori eikä ole vielä ollut hoidoissa. Toki voihan tässä isossa laitoksessa meitä olla enemmänkin, mutta meidät kolme itse tiedän.

        Sen verran päivitystä, että sain tietää, että täällä on myös yksi transnainen...


    • Anonyymi

      Kuminauhalla itse pidän peniksen aisoissa. Kuminauha varteen ja venytys esim kaulan ympärille takaapäin niin pysyy penis poissa silmistä

    • Anonyymi

      Laitoin liimalla kikkelin kiinne reiteen. Ihan hyvin pysyy mutta pissat menee nyt pitkin reisiä😒

    • Anonyymi

      Kuumaliimalla pysyy hyvin kiinni

    • Anonyymi

      Itse annan lerssin heilua ihan vapaasti, kun menen tyttöjen kanssa suihkuun uimahallissa. Ihanan vapauttava tunne!

      t. Lauri-Helena

    • Anonyymi

      pippeli takamukseen tosin tahtoo laueata melko äkkiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe