pysty vs. vaaka pilkki?

Anonyymi

On se vaan vaikea! Nimittäin vaaka-pilkki: En ole saanut kalaa jäälle kertaakaan kevään aikana. Pystyllä tulee aina 10-15 kalaa helpostikin, kunhan
on oikea väri järvelle.
Ainoa ongelma tässä on se, että tulee sinttejä - tuolla vaakalla on tullut sellainen 600g ahven. Mitenkä sitä pitäisi oikein uittaa että nappaisi hiukan paremmin?

6

1891

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veto 3-5 sekunnin välein, aloita pohjasta ja nosta vähän muutaman vedon välein ja sitten taas lasket. Noin 20 vetoa ja ellei tule mitään, vaihda reikää. Jne.

• Anonyymi

Ok. Mulla sit ollu väärä tekniikka. Oon yleensä työntänyt 15-20 kertaa ja sit vaihtanut reikää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Mulla sit ollu väärä tekniikka. Oon yleensä työntänyt 15-20 kertaa ja sit vaihtanut reikää.

Eihän puolisollasi ole kuin yksi reikä mihin työntää, vai suuhunko olet välillä vaihtanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän puolisollasi ole kuin yksi reikä mihin työntää, vai suuhunko olet välillä vaihtanut?

Siis onko tuossa puolisoviittauksessa kyse vanhan liiton puolisosta? Jos, niin mistä niistö? Eli naisesta, miehestä, vai kenties muunsukupuolisesta? Nykyään aukkoja löytyy tarpeeseen kuin tarpeeseen. Jos suu on pois käytöstä, niin tämä vivahtaa ns. xxxxrastipuuhalta, ilmeisesti edellinen kommentoija on perehtynyt asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis onko tuossa puolisoviittauksessa kyse vanhan liiton puolisosta? Jos, niin mistä niistö? Eli naisesta, miehestä, vai kenties muunsukupuolisesta? Nykyään aukkoja löytyy tarpeeseen kuin tarpeeseen. Jos suu on pois käytöstä, niin tämä vivahtaa ns. xxxxrastipuuhalta, ilmeisesti edellinen kommentoija on perehtynyt asiaan.

Tarkoitan että puolisosi on mies.

• Anonyymi

Oot pilkkiny paikasta, jossa on ollut pystyssä uivia kaloja. Eiväthän ne tasuriin ota. Etsi vaan sitkeästi vaakasuunnassa uivien kalojen parvia, niin saalistakin alkaa tulla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1348
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      717
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      620
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47
      581
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      576
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      558
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      190
      531
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      522
    Aihe