On se vaan vaikea! Nimittäin vaaka-pilkki: En ole saanut kalaa jäälle kertaakaan kevään aikana. Pystyllä tulee aina 10-15 kalaa helpostikin, kunhan
on oikea väri järvelle.
Ainoa ongelma tässä on se, että tulee sinttejä - tuolla vaakalla on tullut sellainen 600g ahven. Mitenkä sitä pitäisi oikein uittaa että nappaisi hiukan paremmin?
pysty vs. vaaka pilkki?
6
1213
Vastaukset
- Anonyymi
Veto 3-5 sekunnin välein, aloita pohjasta ja nosta vähän muutaman vedon välein ja sitten taas lasket. Noin 20 vetoa ja ellei tule mitään, vaihda reikää. Jne.
- Anonyymi
Ok. Mulla sit ollu väärä tekniikka. Oon yleensä työntänyt 15-20 kertaa ja sit vaihtanut reikää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Mulla sit ollu väärä tekniikka. Oon yleensä työntänyt 15-20 kertaa ja sit vaihtanut reikää.
Eihän puolisollasi ole kuin yksi reikä mihin työntää, vai suuhunko olet välillä vaihtanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän puolisollasi ole kuin yksi reikä mihin työntää, vai suuhunko olet välillä vaihtanut?
Siis onko tuossa puolisoviittauksessa kyse vanhan liiton puolisosta? Jos, niin mistä niistö? Eli naisesta, miehestä, vai kenties muunsukupuolisesta? Nykyään aukkoja löytyy tarpeeseen kuin tarpeeseen. Jos suu on pois käytöstä, niin tämä vivahtaa ns. xxxxrastipuuhalta, ilmeisesti edellinen kommentoija on perehtynyt asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis onko tuossa puolisoviittauksessa kyse vanhan liiton puolisosta? Jos, niin mistä niistö? Eli naisesta, miehestä, vai kenties muunsukupuolisesta? Nykyään aukkoja löytyy tarpeeseen kuin tarpeeseen. Jos suu on pois käytöstä, niin tämä vivahtaa ns. xxxxrastipuuhalta, ilmeisesti edellinen kommentoija on perehtynyt asiaan.
Tarkoitan että puolisosi on mies.
- Anonyymi
Oot pilkkiny paikasta, jossa on ollut pystyssä uivia kaloja. Eiväthän ne tasuriin ota. Etsi vaan sitkeästi vaakasuunnassa uivien kalojen parvia, niin saalistakin alkaa tulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 827979
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556118- 816040
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344501- 483186
- 363184
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412675- 352642
- 402600
- 251883