Denver IOC-221 WiFi valvontakamera ulkokäyttöön IP63

Anonyymi

Oletko asentanut .Motonet myy näitä valvontakameroita.
Tuon asennuksen kanssa takkuaa.
Miten sen saa nettiin? Niin että se myös pelittää..Sovellus ladattu kännykkään.
Tuossa vielä merkki
Denver IOC-221 WiFi valvontakamera ulkokäyttöön IP63

15

7642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla mökillä, välillä toimii, välillä ei, ei ota yhteyttä, vaikka signaali 95%, sitten ku buuttaa ottaa taas yhteyden, en ole sanut syytä selville, muuten hinta laatu suhde ok.

    • Anonyymi

      Asennus oli hankalaa. Mutta nyt toimii kyllä ja hälyttää mutta jos liiketunnistimen hälytys laitettu herkkyystasolle "medium" niin hälyttää jatkuvasti ja jos taas tasolle "low" ei yleensä reagoi ollenkaan. Siltä väliltä ei löydy vaihtoehtoa, joten käytännössä aika kelvoton valvontakameraksi.

      • Anonyymi

        Helmikuusta -21 asti ollut sama kamera ja toimi hyvin kunnes kameraan tuli uusi päivitys syyskuussa ja nyt toimii juuri kuten kirjoitit. Nyt tuo valvontaan ihan hyödytön kun joko ottaa koko ajan tai ei ollenkaan riippuen herkkyystasosta. Samassa yhteydessä hävisi myös led valon toiminta.


    • Anonyymi

      Se on myös muotokuvauksessa erittäin hyvä kamera. Samoin yökuvauksessa.

    • Anonyymi

      IR:n rerustuvat ilmaisimet on lämpöherkkiä, mikä voi aiheuttaa vääriä hälytyksiä.
      Toimii parhaiten sisätiloissa, joissa on tasainen lämpötila.
      Jos yhteys pätkii, eikä yhdisty uudestaan on tukiasema/reititin liian kaukana, tai välissä on liikaa esteitä.

    • Anonyymi

      Asennus hiukan takkusi kunnes selvisi, että reset-nappi on kameran sisällä. Kameran toiminta varsin surkeaa. Tippuu verkosta melko usein ja herkkyys LOW ei anna mitään hälytyksiä ja MEDIUM ja HIGH antavat jatkuvasti aiheettomia hälytyksiä. Seuranta-moodissa ei palaudu alkuperäiseen asentoon vaan asento "valuu " vähitellen oikealle.

    • Anonyymi

      Ostin semmusen kameran, kuvaus toimi ja hälytus ,mutta kameran kuvakulma ei toimi, osaako joku vastata..

    • Anonyymi

      Meillä on jo toinen kamera tehnyt sen että päivityksen jälkeen sammunut kokonaan eikä tapahdu mitään. Reset nappulan painaminen ei auta. Onko jollain kokemuksia

      • Anonyymi

        Meillä niitä on kokeiltu eikä yksikään toimi , kaikki samasta läjästä kyhättyjä.
        Ei löydy Wifiä eikä edes kaapelilla saa yhteyttä.
        Mitään tietoa ei mistään saa kuinka tuon oikein pitäisi toimia.
        Ottaako internet yhteyden jotenkin vaitoimiiko lähiverkon kautta vai Ethernet kaapelin kautta.
        Mitään ei näy verkoissa.
        Oletan että on kamera on tehty kaumaiden käyttöön eikä näin sovellu Suomen verkkojen prokollan käsittelyyn. Ei muuta kun heitellään niillä ammuttuja vesilintuja, eläviä ei saa kiusata.
        Eikö mitään valvontaa ole mitä saa ihmisille myydä.


    • Anonyymi

      Loistava kuva ja sää kestävyys, mutta valvontakameraksi ei käy. Ohjelmassa kolme häly tasoa. Alin taso ei reagoi mihinkään, mutta kaksi seuraavaa napsii kuvia koko ajan. Kamera myös seuraa kulkijaa hienosti, mutta edes low taso ei nappaa kuvaa. Lisäksi seuratessa "jumiutuu" oikealle.

    • Anonyymi

      Olen taistellut kameran kanssa useamman kuukauden, välillä saa yhteyden ja välillä ei eli samantapaisia ongelmia mitä aiemmissa kommenteissa on mainittu. Nyt sitten vääntelin reitittimen ja kameran antennit harottamaan eri suuntiin ja alko toimimaan hyvin. Aiemmin singaali vahvuus oli 85% ja nyt 98%

      • Anonyymi

        Ei se sen vuoksi toimi, jokin muu siinä mätti.
        Minä en saa yhteyttä vaikka antennit ovat yhdessä ja Ethernet kaapeli kiinni.
        Kameraa ei vain ole olemassa. IP Finder ei löydä kameraa , ei tietenkään jos ei ole samassa verkossa.


    • Anonyymi

      Ei sun tarvii laittaa sitä nettiin, löytyy jo monelta sivustolta.

      • Anonyymi

        Missä sivulla ohjeet onluettavissa, olen käynyt kymmenillä sivuilla ja kaikki vaati tilinumeroa ja yritystunnuksia henkilötiedot ja tilille täydet käyttöoikeudet. Aivan älytön laite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä sivulla ohjeet onluettavissa, olen käynyt kymmenillä sivuilla ja kaikki vaati tilinumeroa ja yritystunnuksia henkilötiedot ja tilille täydet käyttöoikeudet. Aivan älytön laite

        No ne tiytysti pitää antaa jos kysytään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      80
      4345
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3214
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3132
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2957
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2895
    6. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      321
      2666
    7. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2613
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      234
      2327
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2156
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2087
    Aihe