Koskee niitä joiden tontti rajoittuu puistoon tai metsään.
Olen suunnitellut hedelmä puiden istuttamista naapurin puolelle. Epäröin täysimittaisten puiden istutusta. Olisi turhan silmiinpistävää. Voisiko laittaa pienempiä puita tai pensaita. Voisi sanoa vaikkapa lintujen vieneen siemenet ja siitä lähteneet kasvamaan.
Osatteko suositella näyttäviä puita jotka ei välttämättä tee hedelmiä.
Saako naapurin tontille rakentaa?
9
99
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tulet tontilleni istuttamaan, niin saat seuraksesi saksanpaimenkoiran, joka tykkää iskeä hampaansa kinttuihisi. Tervetuloa vain yrittämään:))
- Anonyymi
rotanmyrkyllä kyllästetty lenkki maistuu
- Anonyymi
Toisen tontille ei kai ole suotavaa rakennella mitään. Joutuu ainakin purkamaan pois. Mutta puut ei vaadi rakennuslupaa, siitä vaan kun et kerro kenellekään.
Koristeomenapuita.- Anonyymi
Istuta oikeita omanapuita. Nyt kun ovat alkaneet epävarmat ja, niin on hyvä ajatella huoltovarmuutta.
- Anonyymi
Musta- ja punaherukkapensaat leviävät itsestään. Jos istutat, niin älä leikkaa ruohoa äläkä muutoinkaan kovasti häärää.
- Anonyymi
"Saako naapurin tontille rakentaa?"
Kyllä saa rakentaa, edellyttäen, että se naapuri ei asiaan puutu ennen kuin rakennus on valmis ja, että rakentamiseen ei vaadita rakennuslupaa.
Näin määrittelee laki erinäisistä naapuruusuhteista. Korvausta toki joutuu maanomistajalle maksamaan, vaihtoehtoisesti purkamaan mikäli kärsimä naapurin haitta on laittomasti rakentanutta suurempi. - Anonyymi
Jos on ikävä naapuri niin sitten kannattaa kylvää kaktuksen- ja orjantappuransiemeniä reilusti rajan taakse. Eikä varmaan haittaisi kärpässienenkään siemenet. Valkoisen kärpässienen siement kannattaa kylvää lumeen niin että niitä ei heti huomaa.
- Anonyymi
Kaktuksen eivät menesty Suomen luonnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868