Looginen ajattelu Lievä älyllinen kehitysvamma

Anonyymi

Kuuluuko Lievään älylliseen kehitysvammmaan Looginen ajattelu kyky vai Heikkolahjaisuus tasoon, ADHD? Kuuluuko Lievään älylliseen kehitysvammmaan se että kissan seurassa ohjaaja saa ohjattua ja mistä nyt Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena saan asunnon johon isä voisi tuoda oman kissan osaan hoitaa kissan tarpeet ykkösenä eli kolmas taho Kehitysvamma puolella vaatii asuntola puolella palveluiden lopettamista koska minulla ei korostu ohjauksen tarve vaan mielenterveys puolen asumisen tarve johon en pääse koskaan Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena. Käytös häiriöt näkyy niin että yritän kirjeenvaihto jutun kautta myydä muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille lääkkeitä koska tiedän saan ylimääräistä rahaa näin ollen pimeästi ja PDA manipuloida sanan tunnistin itsessä. Moni tuttu sanoo minuun täsmää Autismin PDA Alaprofiili joka ei ole diagnoosi Suomessa voi kuulua kehitysvamman alle myös. PDA voisi myös kuuluu narsistin alle ja ADHD alle myös. Jos Lievään älylliseen kehitysvammmaan ei kuulu Looginen ajattelu kyky johtuuko tästä , että Kehitysvamma puolella ohjaajat vaatii palveluiden lopettamista minun kohdallani kokonaan ja mielenterveys puolelle siirtoa ja vammaissosiaali työntekijä myös todennut saman kun sai tietää yritän saada myytyä lääkkeitä muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille. Sano että tiedostan asiat ja huusi minun kohdallani ei tule menemään ohjattu ryhmäkoti asuminen läpi. Oma kanta sivuilla luki että olen muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille hengen suhteen vaaraksi. Mietin onko vammaissosiaali työntekijä voinut soittaa Kehitysvamma lääkärille ja pyytää tuon kirjoittaa oma kanta sivuille. Ja meneekö Etevassa läpi jos palvelupyynnön laittaa vammaissosiaali työntekijä jos joku lääkäri on kirjoittanut tietoihin olen muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille hengen suhteen vaaraksi. Eli voiko Eteva kuntayhtymä hylätä vammaissosiaali työntekijän lähettämän palvelu pyynnön tuohon vedoten josta oma kanta sivuilla on minun tietoihin kirjoitettu? Onko ADHD pahempi diagnoosi Lievään älylliseen kehitysvammmaan verrattuna vai selvittämättä jäänyt Asperger eli Autismin kirjo? Ja miksi väärin laitettua Lievää älyllistä kehitysvammaa ei pureta? Miksi ADHD lasten vanhemmat vaatii kehitysvamma Diagnoosia jos kerran ADHD ihmiset ovat vaaraksi muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille ja voi myydä lääkkeitä muille Lievästi älyllisesti kehitysvamman saaneille koska on oppinut roolileikkien avulla näyttelemään niin uskottavasti, että Ohjaajat eivät myöskään huomaa. Eli minähän tarvitsen Kehitysvamma puolella asunto ryhmään oven joka on vankila tyyliin tehty muiden Kehitysvammaisten parissa ollessa ja minua ei saa kukaan ohjaaja laskea kahdestaan muiden Kehitysvammaisten parissa ulos olen niin uskottavasti osannut näytellä että olen kotimatkalla pahoinpidellyt toisen asiakaan. Eli eipä lääkkeet tunnu auttavan ne ovat tehneet minusta entistä väkivaltaiseksi ja eihän se auta jos ihminen päättää pään sisällä viha kohdistuu itselläni ainoastaan muihin kehitysvamman saaneisiin ja tästä syystä vammaissosiaali työntekijä on todennut minulla käytös häiriöt eivät kuulu muka Lievään älylliseen kehitysvammmaan. Jos Roolileikki jutun avulla vaikean ADHD olen onnistunut peittää miten voisin Kehitysvamma puolella päästä eroon että en roolileikkejä eli tästä näyttely jutusta eroon..,?? Ja jos ADHD on pahempi miksi ADHD ihmiset joilla se on lähellä Lievää älyllistä kehitysvammaa voisi saada oman asunto yksikkö paikan kehitysvamma puolella. Eikös tämä olisi turvallista niitä ajatellen joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi?

1

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastatkaa nyt hyvät ihmiset joiden toimialaan tämä kuuluu, miksi olette hiljaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe