Sitä vaan mietin että jokos paloasema kohta muuttaa uusiin ja puhtaisiin tiloihin?
Jokos paloasema kohta valmis
21
3768
Vastaukset
- Anonyymi
Eläs nyt hätäile Kyllä sinä pääset taas leikkimään pyromaania
- Anonyymi
Eikös siellä joku palomies polttanu kunnantalon ja rivitalot ja muut.Luin että sai vielä hyvät korvaukset yhteis kunnalta.Että hyvää huomenta vaan kaikille..
- Anonyymi
Taitaa olla sun sukulainen
- Anonyymi
Näin on.Tiedän tapauksen on törkee ettei suomi tuoimitse kun selvä asia.
- Anonyymi
Nyt tuli kuulemma jo kutsut peruskiven muuraukseen valtuutetulle ja juhlapuhe pitää itse pääpiru
- Anonyymi
Kallis pytinki tarpeeseen nähden tulossa, mikä ihme julkisessa rakentamissa maksaa?
- Anonyymi
Mitä semmonen tuppukylä tekee paloasemalla
- Anonyymi
Olen entinen pyromaani.Jos siellä palomiesten puutetta tulen sytyttämään.Mun kohteet on samat kuin ennenkin.Tässä työnhakuni.heh.
- Anonyymi
Tunnen palopäälikkö lyytisen ehkä eläkkeellä raimo on mun koulu kaveri ja kiva ihminen ja soitan itse kitaraa..palataan.
- Anonyymi
Kannonkoski tarvitsee kipeästi toimivan paloaseman, mutta ambulanssi kokeilu taitaa päättyä. Sitä vastaan puhuu niin henkilökunta ja alueen tavoittamisviiveet.
- Anonyymi
Ei kannonkoskelle todellakaan tarvita noin kallista paloasemaa mitä suunnitellaan. Minä en sitä ainakaan ala maksamaan. Muutan mielummin seuraavaan kylään!
- Anonyymi
kuoleva kylä mitään tarvi ku nopeemmin loppuu ihmiset jos jättää tekemättä
- Anonyymi
Eihän tuolla kohta hauku koirakaan hautuumaalla kovempi meno kun koko kylässä 🤣😅
- Anonyymi
Taitaa kunnalla olla tärkeämpiäkin rahanmenoja ku tommonen paloasema...
- Anonyymi
Miksi ambulanssi lähtee aina yöllä pois ja tulee vasta puoliltapäivin takasi? Taitaa keikkaa olla niin paljon ku terkkari menee kiinni etteivät ehdi nukkua......
- Anonyymi
Kannonkoskella ei ole ambulanssia yöllä. Kannonkoskelle on suunniteltu paloasema jossa olisi tilaa melkeen koko kylän asukkaille. Puuttuu vain palomiehet ja sairaankuljettajat. Mutta voihan siellä pitää vaikka nuorisotilaa ja muita kerhoja................... Hinta Kannonkoskelaisille vain kohtuuton mielestäni.
- Anonyymi
näin on
- Anonyymi
Hintaa olisi tullut huomattavasti vähemmän, jos hommaa ei olisi vitkuteltu, suunnitelmia teetätetty aina uudestaan ja niin edelleen. Jos olisi päätöksen tekijöillä yhtään enemmän kanttia ja ymmärrystä asiasta, harrastaisivat vähän vähemmän kitinää ja vastuun pakoilua, niin uusi asema olisi jo käytössä. Jos työskentelyolosuhteet olisi asialliset, niin saattaisi niitä tekijöitä ensihoitoon ja palopuolelle riittää jatkossakin myös Kannonkoskella. Mutta eipä sitä kauheasti tunnu kiinnostavan auttajien terveys tai työympäristö, turhaa porukkaahan ne ainakin niin kauan kun ei itte apua tarvitse.
Lyhytnäköisillä ja munattomilla päätöksillä ei saada aikaiseksi kuin vahinkoa. Vähän ryhtiä nyt siellä.
- Anonyymi
mäkin tarvisin paremman asunnon.. homeisia lääviä vaan tarjolla
- Anonyymi
Mee töihin
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631453Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681269Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä251248Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151134- 1271076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999- 42939
- 72905
- 73899