Kivesten piilottaminen??

Anonyymi

Auttakaa rakas trans väki! Mikä ihmeen kivesten piilotus? Luin artikkelin jossa kerrotaan, että kivekset voi "työntää" piiloon??!? En ensin uskonut, mutta oli niin vakuuttava teksti, että ehkä piti paikkansa. Onko tämä mahdollista?? Onko vaarallista?? Miten se tapahtuu?? Sattuuko?? Miten ne palautetaan?? Voiko siinä tilassa olla normaalisti?? Onko epämiellyttävää??
Terv. Vanhemman polven transmies

12

1882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kuullut että munien teippaamista harjoittavat Transit tekee noin ennen teipin laittoa.
      Ainakin suvunjatkokyky vaarantuu kun ovat pallot liian lämpimässä liian lähellä kehoa, en tiedä muusta.
      Älä vaan satuta itteäs.
      Joku osaa varmaan kertoa enemmän.

    • Anonyymi

      Poikaystävällesikö ajattelit tempun tehdä, vai mistä olet kivekset saanut?

      • Anonyymi

        Ok. Meni perille! Allekirjoitus piti olla "vanhemman polven transnainen".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Meni perille! Allekirjoitus piti olla "vanhemman polven transnainen".

        Eläkkeelläkö jo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkkeelläkö jo?

        :D :D


    • Vähän myöhässä mutta, jos alapäätäkoskettelet, tunnet kivessäkin alussa kevyesti painamalla sellaiset "onkalot". aikalailla niissä main mihin kivekset kerääntyy kylmässä. Sinne kevekset voi hellästi sujauttaa.

      Älä paina liian kovaa ja jos alkaa sattumaan, tämä pitäisi lopettaa heti ettei mikään mee solmuun tai vaurioidu. Muuten on turvallista.
      Itse kykenen olemaan aikalailla normaalisti, istuminen onnistuu varovasti laskeutuen.

      • Anonyymi

        Kiitos kovasti vastauksesta! Taitaa pääsiäisen pyhät mennä harjoitteluun!?! Tuntuu niin hurjalta, mutta kyllä kokeilen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kovasti vastauksesta! Taitaa pääsiäisen pyhät mennä harjoitteluun!?! Tuntuu niin hurjalta, mutta kyllä kokeilen..

        Eipä mitään!
        Muista vaan että ei pakolla ja jos tekee kipeetä niin lopeta. Toi ottavasti onnistuu hyvi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllähän ne kivekset sinne omiin onkaloihinsa menee ja pysyy teippauksen avulla siellä. Ensin kuitenkin kannattaa ajaa kaikki karvat pois, niin teipin poisto onnistuu sitten myöhemmin kivuttomammin. Voihan siinä suvunjatkokyky lyhytaikaisesti tauota, mutta mitäpä transvestiitti ei olisi valmis tekemään, jotta miehiset tunnusmerkit eivät pullottaisi hameen alla.

      • Anonyymi

        Ei kai tiitti välitä siitä miten hameen alla pullottaa, koska eihän se näy. Enemmän tätä taitoa tarvitsevat tavallista elämää elävät (trans)naiset, jotka käyttävät tiukkoja farkkuja kuten muutkin tämän päivän naiset.


    • Anonyymi

      kai joku älykkyys testi kai?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe