Kysymys tytöille :)

Anonyymi

Jos sinuun olisi ihastunut kaks poikaa.

Toinen rikkaasta yrittäjäperheestä jolla olisi käyttörahaa enemmän kuin monella aikuisella, hän tarjoaisi sinulle kaikkea kaupasta koska hänellä on varaa ja haluaa tehdä kaikki tietoisiksi siitä ja hieno mopo/mopoauto, mutta hän olisi töykeä, pitäisi suurinta osaa muista alempina ja kiusaisi heitä, olisi rajusti ylipainoinen ja ei olisi missään vaiheessa tottunut vastoinkäymisiin vaan on saanut elämässä kaiken haluamansa joka varmasti tulisi olemaan pidemmän päälle ongelma.


Tää toinen poika sitten olisi hyvännäköinen, urheilullinen, kiltti (muttei nössö), luotettava, sosiaalinen ja kaikella tällä tapaa täydellistä poikaystävä tai jopa aviomies ainesta, mutta sitten hän olisi köyhästä perheestä jossa vanhemmista toisella on firma kaatunut ajat sitten, toinen on sairaseläkkeellä ja tällä pojalla ei olisi paljoa rahaa eikä hienoa kulkuneuvoa vaan pelkästään polkupyörä joka sekin vanha ja huonokuntoinen.

Tässä tää. Saa vastata ihan kaikki vaikka olikin tytöille suunnattu ja saa myös arvata kumpi mä olen noista kahdesta pojasta. Mä tosiaan tein tän kyselyn kosk oon ihastunut yhteen tyttöön johon toinenkin poika on ja näistä kuvailuista toinen koskee tätä mun "vastustajaa" ja toinen mua :D anteeks jos teksti on hiukan epäselvää.

10

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No jos tilanne olisi toisinpäin niin että kaks tyttöä olis ihastunu muhun nii kyl mä ottaisin sen köyhän koska ei sillä perheen varallisuudella ole mitään väliä jos varsinkin jos toinen olisi ilkeä muita kohtaan. Ja arvauksena nii sä oot toi köyhä koska se rikas ei miettisi tollasta

      • Anonyymi

        Joo. Toi on vaikee tilanne. Itse ajattelen niin et jos haluisin vain "leikkiä" niin ottaisin sen varakkaan k*sipään ja antaisin sen ostaa kaikkee ja jossai välis jättäsin sen mikä tuskin aiheuttaisi suurtakaan tuskaa jos kyseinen tyyppi on oikeesti niin k*sipäinen, mutta jos haluisin kunnon suhteen nii valitsisin sen köyhemmän koska hän kuulostaa enempi sellaiselta jonka kanssa voisi saadakin hyvän suhteen aikaan.


    • Anonyymi

      Ottaisin todellakin köyhemmästä perheestä olevan! Ei sillä varallisuudella ole mitään väliä, eikä pojan tarvitse olla se joka tarjoaa kaupasta kaikkea ja ajelee hienolla mopoautolla.
      Myöskään tuossa rikkaammassa ei kuulosta tuo raju ylipaino hyvältä.. tosin ei varmaan saisi kehoa liikaa katsoa tai muuta mutta en kyllä ottaisi kauheasti ylipainoista.. sori vaan heille jotka ovat.
      Kyllä tuo köyhemmästä perheestä oleva kuulostaa kaikin puolin paremmalta poikaystävältä kuin rikas.
      Ei rikkaus paremmaksi ihmiseksi tee :)

      Sori jos oot ite toi rikas mut tos mun mielipide😅

      • Anonyymi

        Ja siis oletin jotenkin noiden kuvaustesi perusteella, että olisit tuo 'köyhempi'


    • Anonyymi

      Valitsisin sen hyvän näköisen pojan :)

    • Anonyymi

      Valitsisin sen köyhän jos olisin molempiin yhtä paljon ihastunut, koska ei ihmisistä nää usein päällepäin rahatilannetta ja jos hän olisi mukava ja meillä synkkais niin miksi en häntä valitsis. Pitää kuitenkin muistaa että tää tyttö ei välttämättä tykkää teistä kummastakaan ja siinä tapauksessa jos hän teistä toisen valitsisi ns huomion puutteessa niin se ei ole sillon aitoa, niin surullista kun se onkin :)

    • Anonyymi

      rikkaan, sit dumppaan sen ja etin hyvän muijan

    • Anonyymi

      Niin...




      Vetäisin niitä molempia turpaan, koska olen varattu.







      No ei vaan.. Tietenkin sen köyhän otan! Eihän tuo ole edes mikään kysymys. Miten voit rakastaa jotain joka on ilkeä ja ruma mutta saat vain hänen rahaa. Ei sillä niin väliä paljonkos massii

    • Anonyymi

      Köyhän

    • Miten olisi polyamorinen suhde?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe