Ämmät rehentelee

Sovinisti-Siika

Vittu ku on hauska lukee näitä juttuja.
Ämmät retostelee lomapanoillaan ja kanssasisaret vielä jeesaa minkä kerkeää.
Olis kiva kattoo reaktiot, jos äijät olis kirjoittaneet yhtä paljon/samaan malliin=)
"Perkeleen sika!Sovinisti pettäjäpaska!Ajattele perhettäs!Eiks rakkaus merkitse mitään ku pitää vaan panna?!!"
totahan se olis vai mitä ämmät?

42

5256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen vaan

      ..huolisi ulkomaalaista miestä edes lomaromassiksi. Olen salarasisti ja nainen. En tunnusta asiaa,rasismihan on väärin. Että silleen, älä huoli :)

      • Adenius

        Hyvä, että täällä on järkeäkin jonkun päässä=)


    • feministi-fiina

      Jos niin pahaa tekee, niin miksi roikut täällä palstalla? En minäkään roiku, paitsi mitä nyt menen kohta tekemään yhden pikku lomaromanssin ja ehkä kirjoitan siitä tännekkin? Miehet ovat tehneet lomapanoja ja muita panoja iät ja ajat. Se on suorastaan ollut heille sallittua, naisille ei koskaan, ei edes tänä päivinä. Minusta on hyvin ilahduttavaa, että naiset osaavat nämä asiat siinä missä miehetkin! Miehethän yleensä menevät johonkin köyhempään maahan, ja ajattelevat että voi pikku rassukat, niin köyhiä, minäpä autan antamalla rahaa. Mutta naisten ei tarvitse edes köyhemmissä maissa levitellä lompakoitaan, se alapään levittely riittää, niin miehet ovat hulluna!

      • Adenius

        Tässä nähtiin kiteytymä idiotismista."Se on suorastaan ollut heille sallittua, naisille ei koskaan". Aivan paskaa.
        Jos perheellinen mies kotiin tultuaan sanoo käyneensä vieraissa, niin nainen sen siis hyväksyy, niinkö?
        "Jos niin pahaa tekee, niin miksi roikut täällä palstalla?".
        En roiku, vaan ei tullut uni, joten lähdin eri foorumeita selailemaan.
        Sinä olet muuten juuri niitä idiootteja, joista pienenä peloiteltiin, jos kiroili tai oli tuhma.


      • kiira
        Adenius kirjoitti:

        Tässä nähtiin kiteytymä idiotismista."Se on suorastaan ollut heille sallittua, naisille ei koskaan". Aivan paskaa.
        Jos perheellinen mies kotiin tultuaan sanoo käyneensä vieraissa, niin nainen sen siis hyväksyy, niinkö?
        "Jos niin pahaa tekee, niin miksi roikut täällä palstalla?".
        En roiku, vaan ei tullut uni, joten lähdin eri foorumeita selailemaan.
        Sinä olet muuten juuri niitä idiootteja, joista pienenä peloiteltiin, jos kiroili tai oli tuhma.

        suomalaiset miehet on parhaita, kunhan ne vaan tajuis miten naisia kohdellaan. Naiset tarvii huomiota ja arvostusta. Epätoivosille kelpaa vaik millanen Fabio ku vähän flirttaa! Tai sit ne vaan tykkää vähä eksootisemmasta. Mene ja tiedä...


      • Adenius
        kiira kirjoitti:

        suomalaiset miehet on parhaita, kunhan ne vaan tajuis miten naisia kohdellaan. Naiset tarvii huomiota ja arvostusta. Epätoivosille kelpaa vaik millanen Fabio ku vähän flirttaa! Tai sit ne vaan tykkää vähä eksootisemmasta. Mene ja tiedä...

        tuo oli mun mielestä fiksu kommentti, ja myönnänkin, että liian vähän tulee naista huomioitua.
        No pesin mä ikkunat eilen ja leivoin viikko sit pullaa=)=)
        mut noin yleensä arjen keskellä, voisin huomioida enemmänkin.
        Yritän taas parhaani.


      • löpö

        Turkki ja afrikan maat ovat köyhempiä maita.


      • Anonyymi
        Adenius kirjoitti:

        Tässä nähtiin kiteytymä idiotismista."Se on suorastaan ollut heille sallittua, naisille ei koskaan". Aivan paskaa.
        Jos perheellinen mies kotiin tultuaan sanoo käyneensä vieraissa, niin nainen sen siis hyväksyy, niinkö?
        "Jos niin pahaa tekee, niin miksi roikut täällä palstalla?".
        En roiku, vaan ei tullut uni, joten lähdin eri foorumeita selailemaan.
        Sinä olet muuten juuri niitä idiootteja, joista pienenä peloiteltiin, jos kiroili tai oli tuhma.

        Minäkin sain isoa Meisseliä, kun kävin lomaristeilyllä stockholmassa, pillu oli kuin taivaassa, kun Carlin meisseli takoi.


    • VIELÄ...

      katsotaas noin viisi kymmenen vuotta etiäpäi...
      ja kas...kuinka suuri on surkeiden yksinelävien naisten joukko....
      Tää netti on naiset sekoittanut...ja fantasiat senkun jyllää.
      antaa heidän nyt rauhassa olla "itsellisiä",miehistä riippumattomia,kaiken osaavina,vapaita naisia.
      Mutta,pilvistä tulevat ja lujaa nenälleen ,jokainen vuorollaan.
      katsotaan sitten,kuka huolii niitä "rupineniä" itselleen.kun ovat taas jalat maassa....
      -että sillai-

      • aatu

        Ei siinä muuten mitään, mutta kun se tulee meille veronmaksajille liian kalliiksi.


    • Moosess

      Jos ei naiset nussisi ollenkaan ulkomaisia miehiä, luuletko sitten että itse saisit useammin? Vai miksi tuo sua liikuttaa? Usko pois, ei ne sua haluaisi silloinkaan. =)

      • Ei niin karvainen

        No jos oma naiseni Turkin matkallaan makaisi paikallisen kanssa, niin kyllä mä sen lasken osastoon "multa pois".
        Jos saisin tietää tämän, en jumalauta uskaltas uittaa ratakiskoa enää siihen naiseen, hyi vittu!
        Tarkoitin siis, että miksi VARATUT naiset lankeaa niin helposti karvakäsiin?


    • Taumii

      Tarkoititko, että pettäneet naiset "rehentelevät"? Mikäli mimmit kertovat lomaromansseista, se kai onkin vähän eri asia ku vieraissa käyminen ?

      • YberFin

        No valitettavan usein olen törmännyt tahtomattani kertomukseen, että oma mies unohtui, kun se oli niin ihanaa sen Ugbdallahin kanssa ja se otti mut huomioon ja kehui mua ym paskaa.
        Ja tottakai gigolo ottaa naisen paremmin huomioon, kun se tietää, että ämmä lähtee viikon päästä takaisin perheensä luo ja sitä ennen sen saa kaadettua ku lässyttelee sille vaan et "Et sä oo mun mielestä lihava, vaikka painatkin 90kg ja mun mielestä sun rinnat on tosi ihanat, vaikka nännit hipookin polviaa."


      • hai ja laiva
        YberFin kirjoitti:

        No valitettavan usein olen törmännyt tahtomattani kertomukseen, että oma mies unohtui, kun se oli niin ihanaa sen Ugbdallahin kanssa ja se otti mut huomioon ja kehui mua ym paskaa.
        Ja tottakai gigolo ottaa naisen paremmin huomioon, kun se tietää, että ämmä lähtee viikon päästä takaisin perheensä luo ja sitä ennen sen saa kaadettua ku lässyttelee sille vaan et "Et sä oo mun mielestä lihava, vaikka painatkin 90kg ja mun mielestä sun rinnat on tosi ihanat, vaikka nännit hipookin polviaa."

        kun se 90 kiloinen nainen riisuu paitansa kotona? Kaiketi nuo samat sulosävelet, koska kuitenkin naisen miehenä on pysynyt?

        Miehet ovat miehiä kaikkialla. Samat teerenpelit ja säännöt mallaavat tätä maailmaa.Samat löpinät ja höpinät. Ja ne, jotka haluavat uskoa, uskovat. Miehet ja naiset. Niin sen kai kuuluu olla.


      • Taumii
        YberFin kirjoitti:

        No valitettavan usein olen törmännyt tahtomattani kertomukseen, että oma mies unohtui, kun se oli niin ihanaa sen Ugbdallahin kanssa ja se otti mut huomioon ja kehui mua ym paskaa.
        Ja tottakai gigolo ottaa naisen paremmin huomioon, kun se tietää, että ämmä lähtee viikon päästä takaisin perheensä luo ja sitä ennen sen saa kaadettua ku lässyttelee sille vaan et "Et sä oo mun mielestä lihava, vaikka painatkin 90kg ja mun mielestä sun rinnat on tosi ihanat, vaikka nännit hipookin polviaa."

        naisenne todella noin "vastenmielisiä"? ;)
        Sittenhän ei haittaa, että miehet maailmalla vähän heitä lainaavat, vai mitä?

        Te voitte etsiä sillä aikaa jonkun tosi luisen ja lommopakaraisen, pitäkää yläpainoraja vaikka 40 kg:ssa?! Saattaa olla, että lomakohteissa hänen uskollisuudestaan ei tarvitse huolehtia, kun gigolot likistelevät rehevämpiä naisia... :)


      • jeesus
        Taumii kirjoitti:

        naisenne todella noin "vastenmielisiä"? ;)
        Sittenhän ei haittaa, että miehet maailmalla vähän heitä lainaavat, vai mitä?

        Te voitte etsiä sillä aikaa jonkun tosi luisen ja lommopakaraisen, pitäkää yläpainoraja vaikka 40 kg:ssa?! Saattaa olla, että lomakohteissa hänen uskollisuudestaan ei tarvitse huolehtia, kun gigolot likistelevät rehevämpiä naisia... :)

        No niin, läski, tehdäänpä pari seikkaa JÄLLEEN selväksi, vaikka ein tiedä onko tämä varsinainen aihe täällä, mutta se ärsyttää.
        90kg ja 40kg välille mahtuu aika paljon.
        Miksi läskit sanoo aina tuota samaa et "etsi joku 40kiloinen lommoposki anorektikko...plaaplaa.."
        Mites jos mies etsiskin 57kiloisen, urheilevan ja terveen naisen!?
        Eikö läskit ymmärrä, että on muitakin vaihtoehrtoja kuin laiha ja lihava?
        Mikä teitä vaivaa?
        Maailma ei ole mustavalkoinen, vaikka Turkkilaismiehen sänky onkin.


      • Taumii
        jeesus kirjoitti:

        No niin, läski, tehdäänpä pari seikkaa JÄLLEEN selväksi, vaikka ein tiedä onko tämä varsinainen aihe täällä, mutta se ärsyttää.
        90kg ja 40kg välille mahtuu aika paljon.
        Miksi läskit sanoo aina tuota samaa et "etsi joku 40kiloinen lommoposki anorektikko...plaaplaa.."
        Mites jos mies etsiskin 57kiloisen, urheilevan ja terveen naisen!?
        Eikö läskit ymmärrä, että on muitakin vaihtoehrtoja kuin laiha ja lihava?
        Mikä teitä vaivaa?
        Maailma ei ole mustavalkoinen, vaikka Turkkilaismiehen sänky onkin.

        Onneksi minun ei tarvitse tuollaista ottaa vastaan.... :)


      • Natalia
        jeesus kirjoitti:

        No niin, läski, tehdäänpä pari seikkaa JÄLLEEN selväksi, vaikka ein tiedä onko tämä varsinainen aihe täällä, mutta se ärsyttää.
        90kg ja 40kg välille mahtuu aika paljon.
        Miksi läskit sanoo aina tuota samaa et "etsi joku 40kiloinen lommoposki anorektikko...plaaplaa.."
        Mites jos mies etsiskin 57kiloisen, urheilevan ja terveen naisen!?
        Eikö läskit ymmärrä, että on muitakin vaihtoehrtoja kuin laiha ja lihava?
        Mikä teitä vaivaa?
        Maailma ei ole mustavalkoinen, vaikka Turkkilaismiehen sänky onkin.

        Saattaa se olla tummanpunainen tai tummanvihreä. Ja mustaa satiinia.


      • xxxx
        Taumii kirjoitti:

        Onneksi minun ei tarvitse tuollaista ottaa vastaan.... :)

        Hyvin näytti pointti menevän perille..


      • Miten niin?
        xxxx kirjoitti:

        Hyvin näytti pointti menevän perille..

        Keksi muuten nimi itselles, jos sulla ei oo.


      • Taumii
        xxxx kirjoitti:

        Hyvin näytti pointti menevän perille..

        Eipä mennyt sikäli, että jos joku läskitteli ja horotteli, en ota sitä vastaan, koska en ole läski, enkä kovin horokaan.
        En ole kirjoitellut tänne koskaan lomaromansseistani, suhteessa tai sinkkuna, enkä maannut mustavalkoisessa turkkilaisen vuoteessa.


      • Siten niin
        Miten niin? kirjoitti:

        Keksi muuten nimi itselles, jos sulla ei oo.

        Sanoo tyyppi, jonka nimim. on "Miten niin?"


      • Pentti Kejonen
        Taumii kirjoitti:

        Eipä mennyt sikäli, että jos joku läskitteli ja horotteli, en ota sitä vastaan, koska en ole läski, enkä kovin horokaan.
        En ole kirjoitellut tänne koskaan lomaromansseistani, suhteessa tai sinkkuna, enkä maannut mustavalkoisessa turkkilaisen vuoteessa.

        No mut pointtia et siis ymmärtänyt?
        Minäpä sanon sen vielä, mutta kirjoitan sen varmuuden vuoksi isolla ja tavutettuna.
        MI-NÄ EN YM-MÄR-RÄ IH-MI-SI-Ä, JOT-KA EI-VÄT NÄE LI-HA-VAN JA LAI-HAN VÄ-LIL-LÄ MUU-TA VAIH-TO-EH-TO-A.
        Jos et ole kirjoitellut tänne lomaromansseistasi, sitten aihe ei kosketa sinua, poistu.
        Jos silti haluat ottaa osaa keskusteluun, ole valmis kritiikin vastaanottoon.


      • Taumii
        Pentti Kejonen kirjoitti:

        No mut pointtia et siis ymmärtänyt?
        Minäpä sanon sen vielä, mutta kirjoitan sen varmuuden vuoksi isolla ja tavutettuna.
        MI-NÄ EN YM-MÄR-RÄ IH-MI-SI-Ä, JOT-KA EI-VÄT NÄE LI-HA-VAN JA LAI-HAN VÄ-LIL-LÄ MUU-TA VAIH-TO-EH-TO-A.
        Jos et ole kirjoitellut tänne lomaromansseistasi, sitten aihe ei kosketa sinua, poistu.
        Jos silti haluat ottaa osaa keskusteluun, ole valmis kritiikin vastaanottoon.

        Kent-ti Pe-jo-nen, li-ha-van ja lai-han vä-lil-lä on pal-jon vaih-to-eh-to-ja. On li-hak-si-kas-ta ja muo-do-kas-ta ja sit-ten hoik-kaa ja ta-nak-kaa jne.

        Niin myös mie-hen ja mie-hen. Jon-kun kans-sa me-nee
        ja toi-sen kans-sa taas ei. Reis-sul-la ja ko-ti-maas-sa.


      • Ville Oikarinen
        Taumii kirjoitti:

        Kent-ti Pe-jo-nen, li-ha-van ja lai-han vä-lil-lä on pal-jon vaih-to-eh-to-ja. On li-hak-si-kas-ta ja muo-do-kas-ta ja sit-ten hoik-kaa ja ta-nak-kaa jne.

        Niin myös mie-hen ja mie-hen. Jon-kun kans-sa me-nee
        ja toi-sen kans-sa taas ei. Reis-sul-la ja ko-ti-maas-sa.

        Eli miestä voi pettää, jos tällä ei näy vatsapalat?


      • 165,5cm
        jeesus kirjoitti:

        No niin, läski, tehdäänpä pari seikkaa JÄLLEEN selväksi, vaikka ein tiedä onko tämä varsinainen aihe täällä, mutta se ärsyttää.
        90kg ja 40kg välille mahtuu aika paljon.
        Miksi läskit sanoo aina tuota samaa et "etsi joku 40kiloinen lommoposki anorektikko...plaaplaa.."
        Mites jos mies etsiskin 57kiloisen, urheilevan ja terveen naisen!?
        Eikö läskit ymmärrä, että on muitakin vaihtoehrtoja kuin laiha ja lihava?
        Mikä teitä vaivaa?
        Maailma ei ole mustavalkoinen, vaikka Turkkilaismiehen sänky onkin.

        ja 56kg,75C kuppikoko ja mieheni mielestä muodokas ja ihana peppu ja että kasvoni on todella kauniiit.pitkä hiuksinen blondi..Kyse ei ole mieheni kehuista että ei tuu et luulet vaan olevas kun miehes sanoo niin,mutta palveluammatissa kuulen samanlaisia kommentteja muilta mieheiltä.

        Ja pointti on,että jos en olisi löytäny niin ihanaa miestä mitä mulla nyt on niin näitten Suomalaisten miesten kirjotuksien jälkeen en ottaisi suomalaista miestä.Akat täälä on niin perseestä jne jne..Se kertoo tosi paljon miesten junttimaisuudesta kun tosiaankaan täälä ei ole paljoa komeita,hyvä käytöksisiä miehiä jotka osais vielä pukeutuakkin ja kohdella naisiansa niinkun miehen kuuluu eli suojella eikä tuottaa turvattomuutta,pelkoa ja alistamista.

        Oon käyny Turkissa ja täs kuussa mennään uudestaan.Jos mulla ei olisi kihlattua niin tosiaanki ottaisin sieltä miehen!

        Ne ei oo samanlaisia suomalaisille naisille kun omillensa,niillä on sielä kulttuuri ja ne menee sen mukaan.

        Ne on aivan mahtavia,sanoo selvinpäin kuinka kaunis oon,päin vastoin kun suomalainen mies tekee sen ympäri juovuksis.
        Ja niillä on hyvä huumorintaju,vatsa kipee seuraavana päivänä kun on saanut nauraa,ne on komeita eikä oo kaljamahaa.Ja ne on kilttejä,huomaavaisia ja naisen huomioon ottavia.


      • edelliseen
        165,5cm kirjoitti:

        ja 56kg,75C kuppikoko ja mieheni mielestä muodokas ja ihana peppu ja että kasvoni on todella kauniiit.pitkä hiuksinen blondi..Kyse ei ole mieheni kehuista että ei tuu et luulet vaan olevas kun miehes sanoo niin,mutta palveluammatissa kuulen samanlaisia kommentteja muilta mieheiltä.

        Ja pointti on,että jos en olisi löytäny niin ihanaa miestä mitä mulla nyt on niin näitten Suomalaisten miesten kirjotuksien jälkeen en ottaisi suomalaista miestä.Akat täälä on niin perseestä jne jne..Se kertoo tosi paljon miesten junttimaisuudesta kun tosiaankaan täälä ei ole paljoa komeita,hyvä käytöksisiä miehiä jotka osais vielä pukeutuakkin ja kohdella naisiansa niinkun miehen kuuluu eli suojella eikä tuottaa turvattomuutta,pelkoa ja alistamista.

        Oon käyny Turkissa ja täs kuussa mennään uudestaan.Jos mulla ei olisi kihlattua niin tosiaanki ottaisin sieltä miehen!

        Ne ei oo samanlaisia suomalaisille naisille kun omillensa,niillä on sielä kulttuuri ja ne menee sen mukaan.

        Ne on aivan mahtavia,sanoo selvinpäin kuinka kaunis oon,päin vastoin kun suomalainen mies tekee sen ympäri juovuksis.
        Ja niillä on hyvä huumorintaju,vatsa kipee seuraavana päivänä kun on saanut nauraa,ne on komeita eikä oo kaljamahaa.Ja ne on kilttejä,huomaavaisia ja naisen huomioon ottavia.

        Silloin kun tapasin nykyisen mieheni niin en ollut saman näköinen.Hän ihastui luonteeseni.Ja kun "puhkesin kukkaan" niin on entistä ylpeämpi naisestaan.

        Eli mieheni ei ole mun kanssa pelkän ulkonäön takia ja on sanonutkin että vaikka lihoisit jne.niin hän rakastais mua yhtä paljon kun ennenkin.Miehelleni ei ole tärkeintä ulkonäköni,vaan luonteeni,mutta toki se tykkää ulkonäöstäkin.

        Tämän takia olen pettynyt suomalaisiin miehiin,että aina pitää olla ulkonäkö kunnos että voi rakastaa..Mulle on suotu ulkonäköä,mutta jos ei olisi niin näköjään teille miehille ei kelpaisi vaikka olis kuinka hyvä luonne..

        Mieheni ensimmäiset herkät sanat oli että kun sä oot niin mukava,kohtelias ja kiltti ja toiset huomioon ottava ettei hän oo tavannut ketään veroistani vaikka on ollut monien kanssa..Olen 21,mutta tiedän että elämäni mies on vieressäni..


      • hiihihhiihihihihih
        edelliseen kirjoitti:

        Silloin kun tapasin nykyisen mieheni niin en ollut saman näköinen.Hän ihastui luonteeseni.Ja kun "puhkesin kukkaan" niin on entistä ylpeämpi naisestaan.

        Eli mieheni ei ole mun kanssa pelkän ulkonäön takia ja on sanonutkin että vaikka lihoisit jne.niin hän rakastais mua yhtä paljon kun ennenkin.Miehelleni ei ole tärkeintä ulkonäköni,vaan luonteeni,mutta toki se tykkää ulkonäöstäkin.

        Tämän takia olen pettynyt suomalaisiin miehiin,että aina pitää olla ulkonäkö kunnos että voi rakastaa..Mulle on suotu ulkonäköä,mutta jos ei olisi niin näköjään teille miehille ei kelpaisi vaikka olis kuinka hyvä luonne..

        Mieheni ensimmäiset herkät sanat oli että kun sä oot niin mukava,kohtelias ja kiltti ja toiset huomioon ottava ettei hän oo tavannut ketään veroistani vaikka on ollut monien kanssa..Olen 21,mutta tiedän että elämäni mies on vieressäni..

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • ...
        165,5cm kirjoitti:

        ja 56kg,75C kuppikoko ja mieheni mielestä muodokas ja ihana peppu ja että kasvoni on todella kauniiit.pitkä hiuksinen blondi..Kyse ei ole mieheni kehuista että ei tuu et luulet vaan olevas kun miehes sanoo niin,mutta palveluammatissa kuulen samanlaisia kommentteja muilta mieheiltä.

        Ja pointti on,että jos en olisi löytäny niin ihanaa miestä mitä mulla nyt on niin näitten Suomalaisten miesten kirjotuksien jälkeen en ottaisi suomalaista miestä.Akat täälä on niin perseestä jne jne..Se kertoo tosi paljon miesten junttimaisuudesta kun tosiaankaan täälä ei ole paljoa komeita,hyvä käytöksisiä miehiä jotka osais vielä pukeutuakkin ja kohdella naisiansa niinkun miehen kuuluu eli suojella eikä tuottaa turvattomuutta,pelkoa ja alistamista.

        Oon käyny Turkissa ja täs kuussa mennään uudestaan.Jos mulla ei olisi kihlattua niin tosiaanki ottaisin sieltä miehen!

        Ne ei oo samanlaisia suomalaisille naisille kun omillensa,niillä on sielä kulttuuri ja ne menee sen mukaan.

        Ne on aivan mahtavia,sanoo selvinpäin kuinka kaunis oon,päin vastoin kun suomalainen mies tekee sen ympäri juovuksis.
        Ja niillä on hyvä huumorintaju,vatsa kipee seuraavana päivänä kun on saanut nauraa,ne on komeita eikä oo kaljamahaa.Ja ne on kilttejä,huomaavaisia ja naisen huomioon ottavia.

        Eihän tässä vain yleistetä, eihän ? Suomalaiset sitä, turkkilaiset tätä jne ... : )))))


      • unohdin
        ... kirjoitti:

        Eihän tässä vain yleistetä, eihän ? Suomalaiset sitä, turkkilaiset tätä jne ... : )))))

        laittaa sen etten yleistä.Yleensä joka tekstiin muistan laittaa sen kun herkästi luullaan että tarkoittaa jokaista yksilöä.Varmasti on suomessakin hyviä miehiä niinkun omani,mutta näitten kirjotuksien perusteella et minkälaisen kuvan saa näistä miehistä.


      • hahhaha
        edelliseen kirjoitti:

        Silloin kun tapasin nykyisen mieheni niin en ollut saman näköinen.Hän ihastui luonteeseni.Ja kun "puhkesin kukkaan" niin on entistä ylpeämpi naisestaan.

        Eli mieheni ei ole mun kanssa pelkän ulkonäön takia ja on sanonutkin että vaikka lihoisit jne.niin hän rakastais mua yhtä paljon kun ennenkin.Miehelleni ei ole tärkeintä ulkonäköni,vaan luonteeni,mutta toki se tykkää ulkonäöstäkin.

        Tämän takia olen pettynyt suomalaisiin miehiin,että aina pitää olla ulkonäkö kunnos että voi rakastaa..Mulle on suotu ulkonäköä,mutta jos ei olisi niin näköjään teille miehille ei kelpaisi vaikka olis kuinka hyvä luonne..

        Mieheni ensimmäiset herkät sanat oli että kun sä oot niin mukava,kohtelias ja kiltti ja toiset huomioon ottava ettei hän oo tavannut ketään veroistani vaikka on ollut monien kanssa..Olen 21,mutta tiedän että elämäni mies on vieressäni..

        Hauska juttu, mutta varaudu siihen, että elämä opettaa ja sinäkin vielä kehityt matkalla kohti aikuisuutta.


      • kyllä
        hahhaha kirjoitti:

        Hauska juttu, mutta varaudu siihen, että elämä opettaa ja sinäkin vielä kehityt matkalla kohti aikuisuutta.

        opettanu jo tähän ikään asti todella paljon.On tullut kaikenlaista pahaa ja hyvää koettua.etten ole todellakaan höyhensaarella elänyt!

        Ja kaikki ihmiset kehittyy enemmän päivä päivältä vaikka olisi kuinka vanha..


      • Nimimerkki x
        kyllä kirjoitti:

        opettanu jo tähän ikään asti todella paljon.On tullut kaikenlaista pahaa ja hyvää koettua.etten ole todellakaan höyhensaarella elänyt!

        Ja kaikki ihmiset kehittyy enemmän päivä päivältä vaikka olisi kuinka vanha..

        sinäkin kehityt leveyssuunnassa.


      • sen tiedän
        Nimimerkki x kirjoitti:

        sinäkin kehityt leveyssuunnassa.

        En oletakkaan että pysyisin samoissa mitoissa.pointtihan oli just siinä että mieheni hyväksyis sen.Kun näitä lukee niin nainen ei oo mitään jos on ylimääräisiä kiloja.Että sillä luonteella ei oo mitään väliä naises kuhan on vaan timmis kunnos.


      • stereotypiaa
        165,5cm kirjoitti:

        ja 56kg,75C kuppikoko ja mieheni mielestä muodokas ja ihana peppu ja että kasvoni on todella kauniiit.pitkä hiuksinen blondi..Kyse ei ole mieheni kehuista että ei tuu et luulet vaan olevas kun miehes sanoo niin,mutta palveluammatissa kuulen samanlaisia kommentteja muilta mieheiltä.

        Ja pointti on,että jos en olisi löytäny niin ihanaa miestä mitä mulla nyt on niin näitten Suomalaisten miesten kirjotuksien jälkeen en ottaisi suomalaista miestä.Akat täälä on niin perseestä jne jne..Se kertoo tosi paljon miesten junttimaisuudesta kun tosiaankaan täälä ei ole paljoa komeita,hyvä käytöksisiä miehiä jotka osais vielä pukeutuakkin ja kohdella naisiansa niinkun miehen kuuluu eli suojella eikä tuottaa turvattomuutta,pelkoa ja alistamista.

        Oon käyny Turkissa ja täs kuussa mennään uudestaan.Jos mulla ei olisi kihlattua niin tosiaanki ottaisin sieltä miehen!

        Ne ei oo samanlaisia suomalaisille naisille kun omillensa,niillä on sielä kulttuuri ja ne menee sen mukaan.

        Ne on aivan mahtavia,sanoo selvinpäin kuinka kaunis oon,päin vastoin kun suomalainen mies tekee sen ympäri juovuksis.
        Ja niillä on hyvä huumorintaju,vatsa kipee seuraavana päivänä kun on saanut nauraa,ne on komeita eikä oo kaljamahaa.Ja ne on kilttejä,huomaavaisia ja naisen huomioon ottavia.

        Sun yleistykset kyllä kaatavat koko tekstis. Sama kun sanoisin et kaikki ranskalaiset vetää baskeri pääs ja patonki kainalos seine-joen jokilaivoissa haitaria soitellen.
        Sitä paitsi näyttää siltä että sun kihlattus on este ja haitta sun kokemushalukkuudelle.


    • ne naiset

      ovat vapaita.uskoisi että todella harva perheellinen nainen käy panolla lomallansa toisen kanssa.Ainakaan minä en oo kuullut sellasista tapauksista.Yleensä ne ovat nuoria nättejä naisia millä riittää vientiä eikä aina pysty sanomaan ei.

      Mutta monesti ne miehet jotka käyvät niin heillä odottaa perhe kotona niinkun sunkin tekstistä se kävi ilmi.että tässä on se ero.En yleistä..

      • Petri Kokko, tangolalaja

        Oliskikohan kirjoittaja nainen..hmm?


      • sen takia
        Petri Kokko, tangolalaja kirjoitti:

        Oliskikohan kirjoittaja nainen..hmm?

        tietääkin naisten asioista.


      • huomannut ...
        sen takia kirjoitti:

        tietääkin naisten asioista.

        Tämän palstan naisethan kehuvat kaiken aikaa niitä turkin miehiä ja samalla haukkuvat suomalaiset lyttyyn. Jos tähän palstaan on uskomista niin naiset pettävät paljon enemmän kuin miehet!


      • Adenius
        huomannut ... kirjoitti:

        Tämän palstan naisethan kehuvat kaiken aikaa niitä turkin miehiä ja samalla haukkuvat suomalaiset lyttyyn. Jos tähän palstaan on uskomista niin naiset pettävät paljon enemmän kuin miehet!

        Aivan, muuttaisivat Turkkiin, jos siellä on niin hyvä.


    • hih:)

      olen itse nainen mutta täysin samaa mieltä kanssasi.se siitä tasa-arvosta.tän kaikenmaailman tasa-arvo humpuukin jälkeen eukot saa sanoa ja tehdä mitä vaan mutta äijät ei???!!!ihan naurettavaa tasa-arvoa.kyllä käy miehiä sääliksi.:(koittakaa kestää..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe